

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη compactM3 : 04-12-15 στις 00:31
Περί κατανάλωσης λαδιού θεωρείται νορμάλ από μηχανικό (περίπου 800 γρ έως 1 λίτρο στα 3.000 χλμ.).
Περί μετατροπής,το ξέρω ότι είναι λαχείο αλλά εδώ καινούργιο αμάξι παίρνεις και τρέχεις αντιπροσωπεία.
Αυτό δεν σημαίνει ότι αν και όταν γίνει θα πάρω γουρούνι στο σακί...
Επί του παρόντος αναμένω αναλυτικά τι πρέπει να αλλαχθεί σύμφωνα με οδηγία.
Ευχαριστώ πάντως για τα σχόλια.
Φρέσκα νέα από συνεργείο νο.1.
Σενάριο επισκευής.
1.ελατηρια 160
2.μέταλλα μπιελων 92
3.βάσεις στροφαλου(αν χρειαστεί)
4.φλατζες κεφαλής και Κάρτερ 480
5.πλάνισμα καπάκι 70
6.φρεζάρισμα βαλβίδων 100
7.βίδες κεφαλής 60
8.καθαρισμό μπεκ 60
Συν λαδοξυδα και εργασία.
Τώρα σας θέλω...απαραίτητα ή πιασοκολε...
Συνεργείο νο.2
Βρέθηκε μοτερ 335 με 58.000 χλμ.πλεξούδα,εγκέφαλος και πίσω άξονας με διαφορικό.
Υπάρχει θέμα με πλεξούδα γιατί είναι από 2πορτο, κάτι που θα μας πει ο ηλεκτρολόγος για το αν μπορεί να το δουλέψει σε 4θυρο.
Τιμή ακόμα γιοκ.


3.000 συνάδελφε το έχω διευκρινήσει.
Αλλά και πάλι υπάρχει θέμα..όπως γράφεις.
το δικό μου 325i e92, με 5-30 bmw oil καίει μισό με ένα λίτρο στα 10.000κλμ (ταξιδιάρικα όμως).
το 530i e39 του πατέρα μου καίει 0,5 λίτρο στα 1000-1500 km.