Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 166

Θέμα: [E9X] Προβλήματα.

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILLYS Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχει 116.000 xλμ. Να σημειώσω ότι σύμφωνα με αριθμό πλαισίου υπάρχει οδηγία από BMW για αλλαγή μιας σειράς εξαρτημάτων στα 100.000 χλμ ( δεν θυμάμαι τι ακριβώς αλλά πρέπει να είναι ελατήρια, μέταλλα ) τα οποία προφανώς ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν τα άλλαξε.
    Ξαναλέω ότι στα 1.000 χλμ. μεικτής οδήγησης καίω από 800 γρ. έως ένα λίτρο λάδι.

    Όσον αφορά την μετατροπή....10.000 ευρώ ??
    Εκτίμηση ή ξέρεις άνθρωπο που το έφτιαξε και του πήγε τόσο.

    Μου φαίνονται πάρα πολλά αλλά έτσι κι αλλιώς κάποια στιγμή μέσα στο Δεκέμβρη θα έχω κοστολόγιο για την μετατροπή, οπότε....
    Εγω με το ιδιο μοτερ, καιω 1 λιτρο λαδι καθε 5-6.000 χλμ. Οποτε ναι εχεις προβλημα. Τα περισσοτερα Ν52 καινε λαδι απο το καπακι και οχι απο μεταλλα και ελατηρια. (τσιμουχακια και o-ring).
    Μετατροπη μην κανεις, θα βρεθεις μπλεγμενος μια και δεν μπορεις να το δηλωσεις.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη compactM3 : 04-12-15 στις 00:31

  2. #2
    Εγγραφή
    06-02-15
    Μηνύματα
    810
    Thanked
    796
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Περί κατανάλωσης λαδιού θεωρείται νορμάλ από μηχανικό (περίπου 800 γρ έως 1 λίτρο στα 3.000 χλμ.).

    Περί μετατροπής,το ξέρω ότι είναι λαχείο αλλά εδώ καινούργιο αμάξι παίρνεις και τρέχεις αντιπροσωπεία.
    Αυτό δεν σημαίνει ότι αν και όταν γίνει θα πάρω γουρούνι στο σακί...

    Επί του παρόντος αναμένω αναλυτικά τι πρέπει να αλλαχθεί σύμφωνα με οδηγία.

    Ευχαριστώ πάντως για τα σχόλια.

  3. #3
    Εγγραφή
    06-02-15
    Μηνύματα
    810
    Thanked
    796
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φρέσκα νέα από συνεργείο νο.1.

    Σενάριο επισκευής.

    1.ελατηρια 160
    2.μέταλλα μπιελων 92
    3.βάσεις στροφαλου(αν χρειαστεί)
    4.φλατζες κεφαλής και Κάρτερ 480
    5.πλάνισμα καπάκι 70
    6.φρεζάρισμα βαλβίδων 100
    7.βίδες κεφαλής 60
    8.καθαρισμό μπεκ 60

    Συν λαδοξυδα και εργασία.


    Τώρα σας θέλω...απαραίτητα ή πιασοκολε...

  4. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κατερινη-Νεοι Πόροι
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    2.452
    Thanked
    3569
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω με το ιδιο μοτερ, καιω 1 λιτρο λαδι καθε 5-6.000 χλμ. Οποτε ναι εχεις προβλημα. Τα περισσοτερα Ν52 καινε λαδι απο το καπακι και οχι απο μεταλλα και ελατηρια. (τσιμουχακια και o-ring).
    Μετατροπη μην κανεις, θα βρεθεις μπλεγμενος μια και δεν μπορεις να το δηλωσεις.
    Πιστεύω μια από τα ίδια.
    Ο μηχανικός σου σου αποκλείει το πρόβλημα να είναι στο καπάκι?
    Είναι σίγουρος ότι είναι θέμα ελατηρίων?
    Απίστευτο μου φαίνεται μοτέρ με τόσα χλμ να καιει λάδια από ελατηρια.

  5. #5
    Εγγραφή
    06-02-15
    Μηνύματα
    810
    Thanked
    796
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Συνεργείο νο.2

    Βρέθηκε μοτερ 335 με 58.000 χλμ.πλεξούδα,εγκέφαλος και πίσω άξονας με διαφορικό.

    Υπάρχει θέμα με πλεξούδα γιατί είναι από 2πορτο, κάτι που θα μας πει ο ηλεκτρολόγος για το αν μπορεί να το δουλέψει σε 4θυρο.

    Τιμή ακόμα γιοκ.

  6. #6
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο scania124 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πιστεύω μια από τα ίδια.
    Ο μηχανικός σου σου αποκλείει το πρόβλημα να είναι στο καπάκι?
    Είναι σίγουρος ότι είναι θέμα ελατηρίων?
    Απίστευτο μου φαίνεται μοτέρ με τόσα χλμ να καιει λάδια από ελατηρια.
    Σχεδον ΟΛΑ τα Ν52 και Ν52TU τσιμπανε λαδια.
    Η δικια μου καταναλωση ειναι μεσα στα ορια του κατασκευαστη και δεν με ενοχλει.
    Το να καιει ενα λιτρο λαδι ομως στα 1.000 χλμ, δεν ειναι φυσιολογικο.

  7. #7
    Εγγραφή
    06-02-15
    Μηνύματα
    810
    Thanked
    796
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    3.000 συνάδελφε το έχω διευκρινήσει.

    Αλλά και πάλι υπάρχει θέμα..όπως γράφεις.

  8. #8
    Εγγραφή
    15-04-15
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Μηνύματα
    87
    Thanked
    66
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    το δικό μου 325i e92, με 5-30 bmw oil καίει μισό με ένα λίτρο στα 10.000κλμ (ταξιδιάρικα όμως).

    το 530i e39 του πατέρα μου καίει 0,5 λίτρο στα 1000-1500 km.

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP