Ε30 Μ10 injection
Αν το λαμπάκι μένει αναμμένο για 5 δευτερόλεπτα όταν βάζω μπροστά μετά από ώρες ακινησίας , αλλά μετά σβήνει , έχω σοβαρό πρόβλημα και πρέπει να πάω επειγόντως για αντικατάσταση ; Επισκευάζεται ; Είναι καλό να μην κινηθεί καθόλου ;
Ε30 Μ10 injection
Αν το λαμπάκι μένει αναμμένο για 5 δευτερόλεπτα όταν βάζω μπροστά μετά από ώρες ακινησίας , αλλά μετά σβήνει , έχω σοβαρό πρόβλημα και πρέπει να πάω επειγόντως για αντικατάσταση ; Επισκευάζεται ; Είναι καλό να μην κινηθεί καθόλου ;
george.x82 (28-11-15)
Ευχαριστώ φίλος για την απάντηση
Έχω κάνει αλλαγή λαδιών και φίλτρου, μπορώ να πω ότι κρατάει πλέον λιγότερο από τα 7 δευτερόλεπτα τώρα μένει αναμμένο 4 δευτερόλεπτα περίπου.
Θέλω για αρχή να δω τον αισθητήρα αλλά δεν την γλυτώνω μου φαίνετε την αντλία, γιατί είναι και κάτι άλλο, μέχρι να στείλει λάδι πάνω, να πιάσει πίεση …να στείλει ικανοποιητική ποσότητα …δεν ξέρω την λειτουργία του, έχω ένα ρετάρισμα όταν πάω να μαρσάρω, οπότε το αφήνω να δουλέψει ρελαντί 3 λεπτάκια και μετά ξεκινώ, παρόλο που το λαμπάκι του λαδιού έχει σβήσει στα πρώτα 4 δευτερόλεπτα!
Γιαυτο λέω παρόλο που σβήνει το λαμπάκι το ρετάρισμα φεύγει μετά από 3 λεπτά, οπότε και το ρετάρισμα που φεύγει μήπως δουλεύει κάτι άλλο μέσα και το πάρω στο χέρι;![]()
Εχεις απο τα πιο ασπαστα μοτερ,μην ξοδευεσαι τσαμπα,γκαζια θελει μιας και τα Μ10 αγαπανε τις ψηλες στροφες..
george.x82 (04-12-15)
Ναι ρε φίλος πολύ καλό, μοτέρ σκυλί …αλλά δεν ήταν έτσι άρα έχει βλάβη και θέλω να διορθωθεί ! Το αστείο είναι που δεν μπορεί κανένας ΅ΆτεχνικόςΆΆ να μου πει με σιγουριά τι φταίει …όλοι λένε αυτό και βλέπουμε μετά πάμε σε αυτό κι αν δεν είναι και αυτό θα πάμε σε εκείνο ……Δεν παίζονται οι άνθρωποι και όταν τους λες δεν πληρώνω αν αλλάξεις κάτι και δεν διορθωθεί , τότε σου λένε αααα δεν ξέρω εσύ πες μου έτσι είναι αυτά!![]()