Ούτε δίσκους να αλλάξεις, μόνο ένα τακακι θα χρειαστείς.
Ούτε δίσκους να αλλάξεις, μόνο ένα τακακι θα χρειαστείς.
Σωληνακια βαλε για τη χαρα του μπαξιματος.
Ειναι must.
Αμα ηταν κανα αρχαιο με σωληνακια της πλακας θα καναν δουλεια τα αφτερ μαρκετ.
Επειδη ομως εχει τυχει να σφαξω μπροστινο μαρκουτσι εργοστασιακο... Ειναι κτηνος.
Η διαφορα ειναι στην ψυχολογια.
Παρολα αυτα κ εγω μεταλλικα εχω.
Goodridge αν το γραφω σωστα.
Κατοσταρικο η τετραδα θυμαμαι.
Kostas Maras (23-11-15)
Πέτρο, γιατί θέλεις να κάνεις αυτή τη μετατροπή?
Σε φυσιολογικές, καθημερινές συνθήκες (ακόμα και με αρκετό "κυνήγι" στη Πεντέλη) δεν είδα να χρειάζεται το si κάτι τέτοιο. Γενικώς έχει πάρα πολύ καλά φρένα και πολύ άμεσα στην αίσθηση. Θυμάμαι ότι όσοι έμπαιναν για πρώτη φορά και πάταγαν φρένο, από συνήθεια στη δύναμη που έβαζαν με το δικό τους, κοκάλωνε το αυτοκίνητο.
Νομίζω ότι θα πετάξεις λεφτά. Περισσότερο ουσιαστικές διαφορές νομίζω θα δεις αν αλλάξεις φρένα και βάλεις πχ τα Performance.
Τι κόστος μετατροπής μιλάμε?
Nikos
Ptboul (23-11-15)
η μετατροπή που λεώ εγώ Νίκο θα πάει περίπου 250 ευρώ πιο πολύ γιατί τα τακάκια είναι πανακριβα που έλεγα να βάλω.
δεν έχω δει πρόβλημα στα φρένα της si φυσικά απλά αν όντως είχε μια εστω και μικρή βελτίωση το σκέφτομαι μιας και απέχει πολύ απο το να βάλω κιτ Performance ή Brembo κλπ που το κόστος είναι 1700 και 3500 αντίστοιχα
Πάλι δε θα χρειαστεί να αλλάξεις τακακια ?
Εμένα κάτι textar που μου είχε βάλει το γνωστό συνεργείο στο Γέρακα με άφησαν πάρα μα πάρα πολύ ικανοποιημενο.
Sent from my D6603 using Tapatalk
Nikos
Θα σου πρότεινα να ψαχτείς για καλό τακακι κι όσο για τα σωληνάκια, άποψη μου είναι να τα αφήσεις ως έχουν...........εγω για παράδειγμα φοράω κιτ performance και στην αρχή έβαλα αεροπορικού τύπου.....μετά τα έβγαλα και έβαλα φτιαχτά ενισχημένα όπως τα εργοστασιακά! Με τα αεροπορικού τύπου ήταν απόλυτο και το abs έμπαινε για πλάκα......αλλάζοντας τα το φρένο έγινε προοδευτικό και αξιόπιστο!
Kostas Maras (24-11-15), Ptboul (24-11-15)