- 
	
	
		
		
		
		
			
 
		
		
				
				
		
			
				
					H Fuchs μια απο τις μεγαλυτερες αλλα και ανεξαρτητες κατασκευαστριες εταιριες λιπαντικων αυτοκινητων και οχι μονο, προτινει W5-30 To link που παραθετω ειναι τις Νοτιου Αφρικης ,μιας και πισττευω οτι θα εχετε παραπλησιες θερμοκρασιες.
https://lubeonline.co.za/fuchs/passengerResults.asp .
Η αληθεια ειναι οτι η BMW δικαιολογει αρκετη ποσοτητα καμενου λαδιου.Αυτο εν μερη μια δικλειδα ασφαλειας οπως θα πουν οι περισσοτεροι.Αλλα αυτο ειναι η μιση αληθεια...Τα σημερινα λιπαντικα περιεχουν προσθετα καθαριστικα για την καλυτερη συντηρηση του κινητηρα.Αυτα αντιδρουν με τις επικαθισεις και την βρωμια του κινητηρα και καιγονται.Ετσι εχουμε καθαροτερο κινητηρα με μικρη καταναλωση λαδιου.Η οποια δεν ειναι κατι κακο! Πρεπει λοιπον να αποβαλουμε την παλια νοοτροπια .οτι οι κινητηρες δεν πρεπει να καινε καθολου λαδι! Καινε, τα προσθετα καθαριστικα οπως ειπαμε! Αυτο επιβεβαιωνεται απο το γεγονος οτι μπορουμε να παρατηρησουμε διαφορα στο συμπληρωμα λαδιου στον ιδιο κινητηρα στα ιδια χλμ ,αλλα με διαφορετικη μαρκα λαδιου! Πχ τα aral εχει παρατηρηθει οτι δεν καιγονται πολυ! Τα castrol τσιμπανε. Τα motul chrono τα αγωνιστικα δεν καινε καθολου για μικρη χρηση ,καθως δεν περιεχουν καθολου προσθετα.(μην ξεχνατε οτι απευθυνονται σε αγωνιστικα μοτερ ,που λυνονται προληπτικα).
  Με ολα αυτα θελω να πω οτι δεν ειναι τιποτα το να καιει λαδι ενα μοτερ.
Το δευτερο που πρεπει να δουμε ειναι υπο ποιες συνθηκες καιει λαδι.Δηλαδη και απο τα πρωτα χλμ της αλλαγης ή μετα απο καποιες χιλιαδες?
				
			 
			
		 
			
				
			
			
			
		 
	 
	
	
 
- 
	
 
		
		
		
	
 
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
		
		
			
				
				Δικαιώματα - Επιλογές
			
			
				
	
		- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
 
		- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
 
		- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
 
		- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
 
		-  
 
	
	
	Κανονισμός του Φόρουμ
 
			 
		 
	 
 
				
			
  
 
 BACK TO TOP