Ακουω γνωμες για σωληνακια σε E90 320si.
Σκεφτομαι hel, stoptech και τακακια ferodo ds 2500
Που μπορω να τα βρω ελλαδα και ποιος κανει αξιοπιστη εγκατασταση;
Επισης τι υγρα φρενων;
Ακουω γνωμες για σωληνακια σε E90 320si.
Σκεφτομαι hel, stoptech και τακακια ferodo ds 2500
Που μπορω να τα βρω ελλαδα και ποιος κανει αξιοπιστη εγκατασταση;
Επισης τι υγρα φρενων;
Καλημέρα...
Από αυτή τη light μετατροπή μόνο κερδισμένος μπορείς να βγεις...
Τώρα σωληνάκια υψηλής ή αλλιώς αεροπορικού τύπου όλες οι εταιρίες-μάρκες αξιόπιστες είναι...
Σε συνδιασμός κιόλας με τα τακάκια που προανέφερες θα έχεις άψογο φρένο με σωστή βέβαια εξαέρωση...
Εγώ π.χ. φοράω σωληνάκια της Goodrich και υγρά φρένων ΑΤΕ SuperBlue Racing...
Μην το σκέφτεσαι καν προχώρα...![]()
Eγω γενικα θα πω για το τακακι μονο...
Το ds 2500 ειναι πολυ μετριο τακακι.
Αν θες κατι ανωτερο απο τα ate πηγαινε αλλου.
Κοιτα τα ebc η τα pagid.
Κι εγώ τα ιδια ΑΤΕ blue racing έχω. Γενικά τα pagid τακακια είναι πολύ αξιόλογη και οικονομική λύση. Δεν νομίζω να είναι ανώτερα των ΑΤΕ ferodo ή textar πάντως αφού όπως έγραψα είναι τα πλεον οικονομικά και επώνυμα.
E90 N46B20 montego blue
ειχα την εντύπωση πως τα συγκεκριμένα της Ferodo θεωρούνται κορυφαία...
αλλά βλέπω οτι ο ''μύθος'' καταρίπτεται με τα οσα γράφετε...
κρατάω λοιπόν τα εξής:
1. οποια μάρκα σωληνάκια και να επιλέξω θα είμαι οκ...
2. θέλω προτάσεις για τακάκια (παρακαλώ να μην τρίζουν, ειναι τρομερά εκνευριστικό)
3. που μπορώ να τα βρω Ελλάδα για να μην αρχίζω ψαξίματα σε ebay εκτός αν το κόστος έχει τρομερή διαφορά
να υπενθυμίσω οτι τι si φοράει αεριζόμενους μπρος πίσω με αντίστοιχες διαστάσεις 300Χ24 και 300Χ20
Εγώ φοράω εδώ και 40κ χλμ ferodo premier μπρος πισω. Είμαι ικανοποιημενος από θέμα απόδοσης και μαυρίλας και ακόμα έχουν πάρα πολύ ψωμι. Αλλά τα πίσω κάποιες φορές σφυριζουν. Τώρα θα έβαζα pagid ή textar που είναι πιο οικονομικά από τα ferodo ή τα ΑΤΕ. Όσον αφορά τα δικά μου, 320ι με Ν46, κοστολογικα η σειρά ειναι από τα ακριβά στα φτηνά ΑΤΕ, φεροντο πρεμιερ, textar και τέλος τα pagid.
Πριν που είχα ΑΤΕ και textar είχα μαυρίλα αλλά ποτέ σφυριγμα. Οι δίσκοι ακόμα δεν έχουν αλλαχθει
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Lefterisk : 22-11-15 στις 15:38
E90 N46B20 montego blue
Ναι σωστά. Γιαυτό μίλησα για τα πρεμιερ ως φτηνότερα των ΑΤΕ. Υπαρχουν και αλλα φεροντο που ειναι πιο οικονομικα και απο τα τεξταρ. Τα πρεμιερ θεωρουνται upgrade των στανταρτ. Γενικά τα ds2500 θέλουν ζέσταμα και δεν θεωρούνται τόσο πόλης. Όπως και τα 3000
E90 N46B20 montego blue
Δεν θα καταλάβεις διαφορά με τα σωληνάκια , εκτός και αν έχεις κάνει πολλά χλμ και είναι ξερά.
Ρίξε μια ματιά και στα EBC .
Το θεωρεις σαν αλλαγη λοιπον ακυρη; ολοι λενε πως οτι και να κανεις σε φρενα αν δεν βαλεις σωληνακια αεροπορικου τυπου δεν θα δεις αλλαγη. Οποτε θεωρησα σωστο να αλλξω αυτα μαζι με τακακια μιας κ ερχεται καιρος για τακακια ετσι κ αλλιως. Μεγαλυτερα φρενα δεν προκειται να βαλω μιας και το κοστος των περιπου 5000 το θεωρω υπερβολικο σε συνδιασμο οτι το si εχει ηδη πολυ καλα φρενα και δεν τους λειπει η δυναμη πεδησης.
Ισως καποτε να βαλω κ δισκους με τα ιδιαχαρακτηρηστικα απλα τρυπητους κ χαρακτους