Ψάξτο μέσω bmw με τον αριθμό πλαισίου να δεις τι γίνεται με τα service...
Με την πινακίδα εάν είναι η πρώτη, μπορείς να δεις εαν έχει εμπλακεί σε ατύχημα...
Τσέκαρε θόλους επάνω και στα πλάγια αν έχουν φουσκώσει ή εαν έχουν ρωγμές, πολυ συχνό φαινόμενο σε 46άρι... Δες το πάτωμα πίσω αριστερά για τυχόν ρωγμές, είναι μύθος ότι μόνο τα Μ3 το παθαίνουν...
Βάλτο μπρος ας το κανα τέταρτο ρελαντί , πάτα γκάζι να δεις αν βγάζει καπνό, εαν βγάζει σημαίνει ότι καίει λάδια από τα τσιμουχάκια βαλβίδων, γενικά εαν δε δεις κάτι χοντρό, πάρτο απλά παίξε λίγο στη τιμή, δες λάστιχα, αμορτισερ, σινεμπλοκ, εαν ακούς διάφορους θορύβους κλπ, κόψε τιμή.Εαν τα βάλεις όλα κάτω με χαρτι μολύβι θέλεις πολλά να το μαζέψεις, σκέψου το ενδεχόμενο να δώσεις κάτι παραπάνω για ένα καλύτερο πχ να έχει κ mpack. Θα σε καλύψει το 316; Τι αμάξι είχες πριν;
2005 κ 5500¤ ακούγεται καλή τιμή! Φωτογραφίες έχεις να μας δείξεις;
Sent from my iPhone using Tapatalk










Απάντηση με παράθεση