Ρε συ θέλεις γκάζι να προσπεράσεις κανά Tiguan 2.0 Tfsi στην Ε.Ο και δεν τολμάς καν να το διανοηθείς...
Εδώ με δυσκολία θα περάσω εγώ. Χαχα
Περιμένω σχόλιο everget...
Πού τις βλέπετε τις ικανοποιητικές επιδόσεις;
Εκτός αν έχω άλλα στάνταρ...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stef : 12-11-15 στις 17:59
Detailing Madness
topmar (12-11-15)
Aφού θες σχόλιο θα το έχεις: Το 325 είναι η χρυσή τομή, και γι' αυτό μετά από πολύ σκέψη είχαμε καταλήξει σε αυτό και για εσένα όταν έψαχνες αμάξι, και ας προσανατολιζόσουν στην αρχή για 335. Είναι ικανοποιητικότατα δυνατό, είναι εξακύλινδρο (που είναι must), και φορολογικά αξίζει το trade-off. Για μένα ο N52 του 325 είναι τέλεια για ξεκούραστο ταξίδι, και αυτό του δίνει ένα πολύ ολοκληρωμένο GT χαρακτήρα. Το si έχει έναν ειδικό χαρακτήρα που μειώνει τη χρηστικότητά του, είναι κάτι σαν να έχει Μ χωρίς να είναι όμως Μ και χωρίς να είναι γρήγορο. Τα μικρότερα της γκάμας (320 και 316) είναι τόσο ευνουχισμένα μοτερικά που καλύτερα μπροστοκίνηση και group VAG....
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Εγώ πάλι θα του προτείνω να κοιτάξει και κανένα 320d (εάν θέλει να βάλει στο "κάδρο" του και πετρελαιοκίνητο), μιας και αναφέρθηκε ο ενδιαφερόμενος τόσο στο θέμα των τεκμηρίων, Τ.Κ & Φ.Π, όσο και στο θέμα επιδόσεων και κατανάλωσης.
Με ένα "καθαρό" 320d μπορείς να έχεις:
- και χαμηλά φορολογικά βάρη (Τ.Κ, Φ.Π, τεκμήριο)
- και επιδόσεις (αφήνεις πίσω 320i, 320Si, ακόμα και Group VAG αρκετάκλπ.)
- και καταναλώσεις επιπέδου 1000αρι, με 5,5 - 6 λ/100ΚΜ (0,07¤/ΚΜ).
Sent from my Xiaomi Redmi Note 2
VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 7seater
Alex_ (12-11-15)
Φίλε μου, η συμβουλή μου: βάλε στο Audi που εχεις μοτερ RS4 και ασε τα πειράματα. Πιο φτηνο θα σου βγει και θα έχεις και καλυτερο αποτελεσμα. Με αυτα που σκεφτεσαι να παρεις, θα απογοητευτεις σε σχεση με αυτο που εχεις τωρα!
Φιλικά,
οδηγός μπλε αλυσοπρίονου
Μην είμαστε υπερβολικοί που το αμάξωμα της e92 κάνει μόνο για 335 ή m3.
Καταρχάς η m3 e92 τα μόνα που έχει ίδια με το απλό μοντέλο είναι τα φωτιστικά σώματα, το πίσω καπό και τις δύο πόρτες. Τίποτα άλλο (πάνω και κάτω από το αμάξωμα) και όλα αυτά για να διαχειριστεί σωστά τους εργοστασιακούς της ίππους. Αλλιώς θα το αφήνανε σχεδόν ίδιο με μικροβελτιώσεις, όμως τελικά μόνο στην όψη είναι ίδια. Ακόμα και μια βελτιωμένη (ελαφρώς με πρόγραμμα μόνο) 335 γίνεται επικίνδυνη με το διαφορικό και τα εργοστασιακά φρένα που έχει.
Εγώ πιστεύω πως μια 325, 330i, 330d είναι οι πιο ισορροπημένες εκδόσεις της σειράς 3, ενώ 335d και 335i είναι στο όριο ανοχής του αμαξώματος αυτού. Ο turbo ταίριαζε περισσότερο στην 735 που είναι θωρηκτό και κινεί το αμάξωμα αυτό αξιοπρεπέστατα.
Sent from my iPad using Tapatalk
Παιδια βρηκα και αυτην εδω: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/7155215/
Επειδη ειναι μοντελο 2007, θα πληρωσω φορο για 1 χρονο ας πουμε σωστα;
Επισης τα τελη της ειναι στα 880 λογω 2997cc ?
Υπαρχει και κατι αρνητικο στο οτι ειναι XI;
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη george7 : 13-11-15 στις 01:38
Να προσθεσω και κατι ακομα, το Α4 σαν μαμα ειναι 120 αλογα, ακομα και η απλη 320 Ε90 το παιρναει, και με την 2η εκδοση του Α4 στα 160 αλογα ειναι πανω κατω τα ιδια. Το αμαξι μου ειναι βελτιωμενο, οποτε δεν μπορουμε να συγκρινουμε ενα βελτιωμενο με μαμα (δες 325, 330 κτλ). Πιστευω ειναι πολυ ανωτερα σαν αυτοκινητα τα συγκεκριμενα...
Φορο θα πληρωσεις και για το 16' και για το 17'.
Το xi ειναι τετρακινηση. Για τα 880 νομιζω ειναι οπως τα λες. Και φορος πολυτελειας 13% ×0.7 λογω παλαιοτητας.
Οπως ειπαν και παταπανω τα παιδια, αφου ανεβαινεις στα 3.000 κυβικα, το 335 ειναι μονοδρομος.
Το παραπανω ειναι 330.