γιατι οι ενισχυτες τραβανε πολλα αμπερ μονο στα πολλα μπασα και αυτο λυνεται ευκολα με μια δευτερη μπαταρια και 1-2 μεγαλους πυκνωτες....
ενα ηλεκτρικο μοτερ ομως, μπορει να χρειαζεται ακομα και 500 αμπερ συνεχομενα για πολυ ωρα..... καμια μπαταρια ή δυναμο δεν μπορει να τα δωσει αυτα για πρατεταμενο χρονο.
αντιθετα, ενα μεγαλο diesel μοτερ φορτηγου, εχει αρκετη ροπη για να λειτουργει ενα τριφασικο δυναμο εναλλασομενου ρευματος, ακομα και στο ρελαντι.........
Ολα αυτα φυσικα αφορουν αυτοκινητα με ηλεκτρικα συστηματα 12V.
Αν και οταν παμε σε αυτοκινητα με ηλεκτρικο συστημα 48V, ειναι αλλη συζητηση........
https://www.autonews.com/article/201...lag-valeo-says
https://www.autoblog.com/2014/08/08/...rging-feature/
https://www.roadandtrack.com/car-cul...ake-sense-now/
alexm (09-11-15), BILL007 (09-11-15), Christopherk (09-11-15), pilot (09-11-15), Vassilis ///M (10-11-15)