Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 2308

Θέμα: τέλη κυκλοφορίας - έκτακτη εισφορά - κατάθεση πινακίδων ΙΙ

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καθολου δεν με εκπλησσει κατι τετοιο. Η ιδια και χειροτερη π@υστια ειχε παιχτει αρχες 2013 οπου και ανακοινωσαν οτι θα εφαρμοστει Φ.Π. 2013 2 ημερες μετα ΑΦΟΥ ειχε ληξει η προθεσμια παραλαβης των σηματων 2013, ετσι ωστε να μην ειχες την δυνατοτητα να καταθεσεις τις πινακιδες αφου ουσιαστικα αν εκανες κατι τετοιο ειχες χασει ολο το ποσο του σηματος 2013 που μολις ειχες δωσει.
    ΚΑι το κερασακι ηταν οτι αφου περασαν λιγοι μηνες και χωνεψαμε την π@υστια που παιχτηκε, ηρθε και εδεσε το γλυκο με την ανακοινωση του επιπλεον ΦΠ για το προηγουμενο ετος το 2012 αναδρομικα.

    Οποτε μην σας εκπλησσει τιποτα.

  2. The Following 4 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (05-11-15), chrisgiapz3 (05-11-15), Ptboul (05-11-15), Βασιλης (06-11-15)

  3. #2
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το σεναριο λοιπον εχει ως εξης :

    Αφου ξεβρακωσαμε τα τελευταια ετη οσους μ@λ@κες μας ειχαν πιστεψει και ειχαν αγορασει αυτοκινητα υψηλου κυβισμου, πρεπει να βρουμε απο που αλλου θα βουτηξουμε λεφτα. Αυτοι οτι ειχαν να δωσουν εδωσαν.

    Η επομενη λοιπον κατηγορια ειναι αυτοι που αγορασαν καινουργιο αυτοκινητο καποιας αξιας τα τελευταια χρονια, που σημαινει οτι καπου θα εχουν καποια μετρητα ακομη τα οποια πρεπει να τους τα αρπαξουμε.

    Οποτε εφαρμοζουμε ΤΚ η και ΦΠ με την λιανικη αξια οχηματος, για τα οχηματα που εχουν ταξινομηθει απο το 2010 και μετα, και δημιουργουμε μια καινουργια κατηγορια μ@λ@κες που μας πιστεψαν και θα μας πληρωνουν για καποια ετη ακομα.

    Οποτε βαζουμε ας πουμε ΤΚ και ΦΠ 1% επι της λιανικης απο 20Κ εως30Κ (200+200 = 400 στα 20Κ), 2% απο 30-40 (600+600=1200 στα 30Κ), 4% 40-50 κ.ο.κ η με συντελεστες που διαμορφωνονται αναλογα στα ποσα θελουν να αρπαξουν.
    Πεταμε και σε αυτην την καινουργια κατηγορια ηλιθιων ενα αναδρομικο ΦΠ για το 2015 για να αυξησουμε τα εσοδα στο ετος και ειμαστε ΟΚ.

    Και για να δειξουμε και ποσο δικαιοι ειμαστε, ριχνουμε και το τυρακι στα προ 2010 αυτοκινητα υψηλου κυβισμου με μια μικρη μειωση, μπας και τα ξεστοκαρουν απο την ακινησια και κανουμε λιγο τζιρο και απο κει, και τελος μια οριζοντια μειωση 5% στα χαμηλα κυβικα (που ουτως η αλλως @ρχιδια μειωση τους κανουμε αφου τα τελη ειναι χαμηλα) ωστε να δειξουμε οτι πασχιζουμε για δικαιοσυνη και ισονομια

    Ετοιμα τα τελη
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη turbodog : 05-11-15 στις 10:29

  4. The Following 8 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    A8hnaios (05-11-15), bakalos (05-11-15), BILL007 (05-11-15), chrisgiapz3 (05-11-15), friendgr (05-11-15), Konstantinos E60 (05-11-15), Ptboul (05-11-15), Βασιλης (06-11-15)

  5. #3
    Εγγραφή
    19-11-12
    Μηνύματα
    2.007
    Thanked
    2274
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το σεναριο λοιπον εχει ως εξης :

    Αφου ξεβρακωσαμε τα τελευταια ετη οσους μ@λ@κες μας ειχαν πιστεψει και ειχαν αγορασει αυτοκινητα υψηλου κυβισμου, πρεπει να βρουμε απο που αλλου θα βουτηξουμε λεφτα. Αυτοι οτι ειχαν να δωσουν εδωσαν.

    Η επομενη λοιπον κατηγορια ειναι αυτοι που αγορασαν καινουργιο αυτοκινητο καποιας αξιας τα τελευταια χρονια, που σημαινει οτι καπου θα εχουν καποια μετρητα ακομη τα οποια πρεπει να τους τα αρπαξουμε.

    Οποτε εφαρμοζουμε ΤΚ η και ΦΠ με την λιανικη αξια οχηματος, για τα οχηματα που εχουν ταξινομηθει απο το 2010 και μετα, και δημιουργουμε μια καινουργια κατηγορια μ@λ@κες που μας πιστεψαν και θα μας πληρωνουν για καποια ετη ακομα.

    Οποτε βαζουμε ας πουμε ΤΚ και ΦΠ 1% επι της λιανικης απο 20Κ εως30Κ (200+200 = 400 στα 20Κ), 2% απο 30-40 (600+600=1200 στα 30Κ), 4% 40-50 κ.ο.κ η με συντελεστες που διαμορφωνονται αναλογα στα ποσα θελουν να αρπαξουν.
    Πεταμε και σε αυτην την καινουργια κατηγορια ηλιθιων ενα αναδρομικο ΦΠ για το 2015 για να αυξησουμε τα εσοδα στο ετος και ειμαστε ΟΚ.

    Και για να δειξουμε και ποσο δικαιοι ειμαστε, ριχνουμε και το τυρακι στα προ 2010 αυτοκινητα υψηλου κυβισμου με μια μικρη μειωση, μπας και τα ξεστοκαρουν απο την ακινησια και κανουμε λιγο τζιρο και απο κει, και τελος μια οριζοντια μειωση 5% στα χαμηλα κυβικα (που ουτως η αλλως @ρχιδια μειωση τους κανουμε αφου τα τελη ειναι χαμηλα) ωστε να δειξουμε οτι πασχιζουμε για δικαιοσυνη και ισονομια

    Ετοιμα τα τελη
    Δεν ξέρω για τα ποσοστά, αλλά το σκεπτικό θεωρώ ότι ΔΕΝ απέχει από την πραγματικότητα.

  6. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.292
    Thanked
    14168
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το σεναριο λοιπον εχει ως εξης :

    Αφου ξεβρακωσαμε τα τελευταια ετη οσους μ@λ@κες μας ειχαν πιστεψει και ειχαν αγορασει αυτοκινητα υψηλου κυβισμου, πρεπει να βρουμε απο που αλλου θα βουτηξουμε λεφτα. Αυτοι οτι ειχαν να δωσουν εδωσαν.

    Η επομενη λοιπον κατηγορια ειναι αυτοι που αγορασαν καινουργιο αυτοκινητο καποιας αξιας τα τελευταια χρονια, που σημαινει οτι καπου θα εχουν καποια μετρητα ακομη τα οποια πρεπει να τους τα αρπαξουμε.

    Οποτε εφαρμοζουμε ΤΚ η και ΦΠ με την λιανικη αξια οχηματος, για τα οχηματα που εχουν ταξινομηθει απο το 2010 και μετα, και δημιουργουμε μια καινουργια κατηγορια μ@λ@κες που μας πιστεψαν και θα μας πληρωνουν για καποια ετη ακομα.

    Οποτε βαζουμε ας πουμε ΤΚ και ΦΠ 1% επι της λιανικης απο 20Κ εως30Κ (200+200 = 400 στα 20Κ), 2% απο 30-40 (600+600=1200 στα 30Κ), 4% 40-50 κ.ο.κ η με συντελεστες που διαμορφωνονται αναλογα στα ποσα θελουν να αρπαξουν.
    Πεταμε και σε αυτην την καινουργια κατηγορια ηλιθιων ενα αναδρομικο ΦΠ για το 2015 για να αυξησουμε τα εσοδα στο ετος και ειμαστε ΟΚ.

    Και για να δειξουμε και ποσο δικαιοι ειμαστε, ριχνουμε και το τυρακι στα προ 2010 αυτοκινητα υψηλου κυβισμου με μια μικρη μειωση, μπας και τα ξεστοκαρουν απο την ακινησια και κανουμε λιγο τζιρο και απο κει, και τελος μια οριζοντια μειωση 5% στα χαμηλα κυβικα (που ουτως η αλλως @ρχιδια μειωση τους κανουμε αφου τα τελη ειναι χαμηλα) ωστε να δειξουμε οτι πασχιζουμε για δικαιοσυνη και ισονομια

    Ετοιμα τα τελη
    00000000



  7. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    Βασιλης (06-11-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP