
Αρχικό μήνυμα απο
turbodog
Το σεναριο λοιπον εχει ως εξης :
Αφου ξεβρακωσαμε τα τελευταια ετη οσους μ@λ@κες μας ειχαν πιστεψει και ειχαν αγορασει αυτοκινητα υψηλου κυβισμου, πρεπει να βρουμε απο που αλλου θα βουτηξουμε λεφτα. Αυτοι οτι ειχαν να δωσουν εδωσαν.
Η επομενη λοιπον κατηγορια ειναι αυτοι που αγορασαν καινουργιο αυτοκινητο καποιας αξιας τα τελευταια χρονια, που σημαινει οτι καπου θα εχουν καποια μετρητα ακομη τα οποια πρεπει να τους τα αρπαξουμε.
Οποτε εφαρμοζουμε ΤΚ η και ΦΠ με την λιανικη αξια οχηματος, για τα οχηματα που εχουν ταξινομηθει απο το 2010 και μετα, και δημιουργουμε μια καινουργια κατηγορια μ@λ@κες που μας πιστεψαν και θα μας πληρωνουν για καποια ετη ακομα.
Οποτε βαζουμε ας πουμε ΤΚ και ΦΠ 1% επι της λιανικης απο 20Κ εως30Κ (200+200 = 400 στα 20Κ), 2% απο 30-40 (600+600=1200 στα 30Κ), 4% 40-50 κ.ο.κ η με συντελεστες που διαμορφωνονται αναλογα στα ποσα θελουν να αρπαξουν.
Πεταμε και σε αυτην την καινουργια κατηγορια ηλιθιων ενα αναδρομικο ΦΠ για το 2015 για να αυξησουμε τα εσοδα στο ετος και ειμαστε ΟΚ.
Και για να δειξουμε και ποσο δικαιοι ειμαστε, ριχνουμε και το τυρακι στα προ 2010 αυτοκινητα υψηλου κυβισμου με μια μικρη μειωση, μπας και τα ξεστοκαρουν απο την ακινησια και κανουμε λιγο τζιρο και απο κει, και τελος μια οριζοντια μειωση 5% στα χαμηλα κυβικα (που ουτως η αλλως @ρχιδια μειωση τους κανουμε αφου τα τελη ειναι χαμηλα) ωστε να δειξουμε οτι πασχιζουμε για δικαιοσυνη και ισονομια
Ετοιμα τα τελη