Πολυ αναλυση για να γραφτει στο φορουμ.....Εν πασει περιπτωσει,ισχυει οτι υπαρχουν παραλληλοι που δεν υστερουν σε τιποτα σε σχεση με εναν αγραφο,ενω οντως σε μια ωρα προγραμματισμου,τελειο τ'αμαξι δεν γινεται.....Τα Μ54 οπως και το Μ3 Ε46 μοτερ ειναι μια περιπτωση που τα μαμισια ηλεκτρικα(αισθητηρες εκκεντροφορου,στροφαλου,μα φ),ειναι αρκετα βελτιωμενα για να δουλεψουν σ'αυτες τις συνθηκες...Τα Μ50 ομως οχι....Ουτε τα maf της bmw γουσταρουν υπερπιεση.
Δεν διαφωνω στην δρομισια,καθημερινη εκδοχη της αποψης σου,απλα διαφωνησα στην αποψη σου οτι ο αγραφος δεν μπορει να δουλεψει στην καθημερινη χρηση οπως ο παραλληλος.....Επισης αν εσυ στο Μ54 σου,βαλεις αλλη εισαγωγη-εκκεντροφορους,συμπιεση κτλ+τουρμπο,νομιζεις οτι η εργοστασιακη μελετη της κρυας εκκινησης,του partial throttle και της κινησης μεσα στην πολη δεν χρειαζεται επαναπρογραμματισμο??Αρα για ποιο λογο να εχεις παραλληλο?Το ιδιο χρειαζεται ν'ασχοληθει ο προγραμματιστης οπως και με τον αγραφο....Τεςπα,οτι επιλεξεις καλο ειναι...
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....