Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 53

Θέμα: Ζ4 DCT ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΣ Η ECU REFLASH

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    30-05-10
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    338
    Thanked
    557
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αν ειναι αισθητα φθηνοτερο προτιμησε ess, το σαπορτ του ειναι κορυφαιο και αχρειαστο, μονο αν κανετε κανενα εργοστασιακο update.
    Δοκιμαστε το σκετο και σου ξαναλεω στα αλογα που θελετε δε χρειαζεται κατι αλλο, εκτος αν κανετε συνεχως ανοιγματα οποτε το ιντερκουλερ θα δωσει σταθεροτητα στη θερμοκρασια εισαγωγης.
    Downpipes και για τον ηχο, αγριευει ωραια και φυσικα για λειτουργικους λογους αν το πλακωνετε συστηματικα, σκεψου οτι το ess δουλευει με ακριβως την ιδια πιεση και αβανς και στους 2 χαρτες (11 και 14psi) ειτε εχεις καταλυτες ειτε οχι.
    Εξατμιση μονο για το τετραμπουκο στο ματι θα εβαζα, η μαμα μου αρεσει πιο πολυ (ή απλα αρχιζω και γερναω).
    Oil cooler μη βαλετε γιατι αλλαζει η πιεση στο κυκλωμα λογω αναγκαστικα μεγαλυτερης ποσοτητας λαδιου και διαδρομης, με αυτο οι θερμοκρασιες θα ειναι 105 αντι για 120, αλλα πιστευω οτι υπαρχει λογος που λειτουργει ο ν54 τοσο θερμα λογω αμεσου ψεκασμου οποτε δε θα το τολμουσα, ο γερμανος πρεπει να ξερει καλυτερα επ αυτου.
    Για θερμοκρασιες παντως σε πλακωματα αυτο που μπορειτε να κανετε ειναι ενα πακετο με φανα 850 βατ και προσθετο ψυγειο νερου, μπηκε και στο 1Μ.
    Μη βαλετε oil catch can, αλλαζει παλι περιεργα η υποπιεση των αναθυμιασεων, αν αλλαζατε τουρμπινες μονο θα αξιζε.

    Προγραμμα και τπτ αλλο για μενα αρχικα, στην πορεια το ξαναβλεπετε.

  2. #2
    Εγγραφή
    30-05-10
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    338
    Thanked
    557
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ουπς, ιντερκουλερ εχω καιρο να δω ποιες μαρκες παιζουν τωρα, παντως να ειναι μικροτερο απ το βαγκνερ και κατα προτιμηση tall ή step design, οχι απλα υπερκυβισμενο, stett εχω εγω και ειναι καλο, τα helix αν θυμαμαι ηταν ακομα καλυτερα, τεσπα ο,τι βρειτε και σε καλη τιμη, δεν ειναι και πυρηνικη φυσικη και downpipes παλι εχει μερικες οικονομικες λυσεις, δε χρειαζεται κατι εξεζητημενο.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP