Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
Σιγουρα ειναι πιο ευκολη η λυση του κομπρεσορα και δεν ειναι απαραιτητο να ανοιξεις μοτερ,αλλα και παλι δεν μιλαμε για μεγαλυτερη πιεση απο το 0.6bar....Θα πηγαινει σαν καλο Μ3 με περισσοτερη ροπη ομως και δεν χρειαζεσαι αμεσα δισκο-πλατο κιολας.Και παλι ομως,ποσα χλμ εχει το μοτερ σου??γιατι δυσκολα να'χει λιγοτερα απο 200.000....
Αυτο μου ειναι αγνωστο... Υπαρχει τροπος να το δω καπως? Και ποσο πανω κατω θα μου κοστισει για κομπρεσσορα ξερεις?

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
Κι επειδη ειδα οτι και σε ετερο φορουμ εγραψες κατι παρομοιο,να σ'ενημερωσω οτι φυσικα και ΔΕΝ ισχυει κατι τετοιο.....Αλιμονο αν γινοταν....Ειναι οπως στα'γραψα πιο πριν....Εχουμε κανει διατριβη σε αυτο το μοτερ πλεον και ξερουμε....
Ναι εγραψα και στο αλλο γιατι ειχε περισσοτερα θεματα βελτιωσεων και θεωρησα οτι θα υπηρχαν περισσοτερα μελη για να με βοηθησουν ισως...ευχαριστω για ολες τις πληροφοριες που μου εδωσες και δεν αμφιβαλλω οτι εχεις κανει διατριβη σ αυτο το μοτερ απλα για μενα οσο περισσοτερες αποψεις τοσο το καλυτερο, χωρις παρπαρεξηγηση!! Η αληθεια ειναι οτι κι εγω κατι παρομοιο φανταζομουν...μεχρι και τα χοντα που εχουν μοτερ γνωστα για τις αντοχες τους σπανε καποια στιγμη αν τουρμπισεις κλειστο μοτερ κι εχω και παραδειγματα δικων μ φιλων με μωλις 0.7 πιεση maximum

Τεσπα παντως με καλυψες αρκετα και μαλλον δεν θ ασχοληθω με το θεμα τουρμπο προς το παρων, οχι πριν παρω αποφαση για σοβαρη δουλεια τουλαχιστον! Τωρα για κομπρεσσορα αν υπαρχει μια safe λυση θα ενδιαφερομουν...