Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 13 από 13

Θέμα: e36 m50tub25 TURBΟ/ΚΟΜΠΡΕΣΣΟΡΑ

  1. #11
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σιγουρα ειναι πιο ευκολη η λυση του κομπρεσορα και δεν ειναι απαραιτητο να ανοιξεις μοτερ,αλλα και παλι δεν μιλαμε για μεγαλυτερη πιεση απο το 0.6bar....Θα πηγαινει σαν καλο Μ3 με περισσοτερη ροπη ομως και δεν χρειαζεσαι αμεσα δισκο-πλατο κιολας.Και παλι ομως,ποσα χλμ εχει το μοτερ σου??γιατι δυσκολα να'χει λιγοτερα απο 200.000....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  2. #12
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο AlexDK Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το θελω καθαρα για καθημερινη χρηση..εχω δει οτι ο m50 εχει αντοχες μεχρι και 500hp κλειστο μοτερ (οι σουηδοι το εχουν κανει φλεγον θεμα απ οτι εχω δει στο youtube, αν και θα ηθελα επιβεβαιωση απο εσας) ΩΣΤΟΣΟ!! δεν επιδιωκω τετοια νουμερα....
    Κι επειδη ειδα οτι και σε ετερο φορουμ εγραψες κατι παρομοιο,να σ'ενημερωσω οτι φυσικα και ΔΕΝ ισχυει κατι τετοιο.....Αλιμονο αν γινοταν....Ειναι οπως στα'γραψα πιο πριν....Εχουμε κανει διατριβη σε αυτο το μοτερ πλεον και ξερουμε....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  3. #13
    Εγγραφή
    31-10-12
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    39
    Thanked
    8
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σιγουρα ειναι πιο ευκολη η λυση του κομπρεσορα και δεν ειναι απαραιτητο να ανοιξεις μοτερ,αλλα και παλι δεν μιλαμε για μεγαλυτερη πιεση απο το 0.6bar....Θα πηγαινει σαν καλο Μ3 με περισσοτερη ροπη ομως και δεν χρειαζεσαι αμεσα δισκο-πλατο κιολας.Και παλι ομως,ποσα χλμ εχει το μοτερ σου??γιατι δυσκολα να'χει λιγοτερα απο 200.000....
    Αυτο μου ειναι αγνωστο... Υπαρχει τροπος να το δω καπως? Και ποσο πανω κατω θα μου κοστισει για κομπρεσσορα ξερεις?

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κι επειδη ειδα οτι και σε ετερο φορουμ εγραψες κατι παρομοιο,να σ'ενημερωσω οτι φυσικα και ΔΕΝ ισχυει κατι τετοιο.....Αλιμονο αν γινοταν....Ειναι οπως στα'γραψα πιο πριν....Εχουμε κανει διατριβη σε αυτο το μοτερ πλεον και ξερουμε....
    Ναι εγραψα και στο αλλο γιατι ειχε περισσοτερα θεματα βελτιωσεων και θεωρησα οτι θα υπηρχαν περισσοτερα μελη για να με βοηθησουν ισως...ευχαριστω για ολες τις πληροφοριες που μου εδωσες και δεν αμφιβαλλω οτι εχεις κανει διατριβη σ αυτο το μοτερ απλα για μενα οσο περισσοτερες αποψεις τοσο το καλυτερο, χωρις παρπαρεξηγηση!! Η αληθεια ειναι οτι κι εγω κατι παρομοιο φανταζομουν...μεχρι και τα χοντα που εχουν μοτερ γνωστα για τις αντοχες τους σπανε καποια στιγμη αν τουρμπισεις κλειστο μοτερ κι εχω και παραδειγματα δικων μ φιλων με μωλις 0.7 πιεση maximum

    Τεσπα παντως με καλυψες αρκετα και μαλλον δεν θ ασχοληθω με το θεμα τουρμπο προς το παρων, οχι πριν παρω αποφαση για σοβαρη δουλεια τουλαχιστον! Τωρα για κομπρεσσορα αν υπαρχει μια safe λυση θα ενδιαφερομουν...

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP