Πανω απο 0.45 δεν διαβαζει ουτε το μαφ,ουτε ο μαμισιος εγκεφαλος...Αρα μεχρι περιπου το 0.7(αν βαλεις μεγαλυτερο μαφ) θα δουλευεις το μοτερ σου στην τυχη με μαμα ηλεκτρικα(συνηθως φουλ πλουσιο για να μην σπασει)....Πανω απο 0.5 το καπακι σου θ'ανασηκωνεται και θα καιει φλαντζες για ψωμοτυρι..Αρα θες βιδες...Σε γενικες γραμμες το κιτακι αυτο δνε ειναι κακο για ηπιες λυσεις αλλα η τουρμπινα χωρις ψυξη νερου εχει πολυ περιορισμενο χρονο ζωης ενω συνηθως αυτες οι τουρμπινες μετα απο λιγο σφυριζουν,δεν σηκωνουν πιεση ή εχουν διαρροες....Το ιντερκουλερ ειναι υπερβολικα μικρο για τα κυβικα σου,δεν κανει....Αν λοιπον εχεις σκοπο να φτιαξεις ενα 325 Ε36 που καποια στιγμη θα φτασει 300+,καλο ειναι να βαλεις και τα αντιστοιχα πραγματα απο τωρα....Και με τα κινεζικα κιτακια,δεν θα παει μακρια και θα χρειαστει να πεταξεις τα σημαντικοτερα απο τα εξαρτηματα,μολις θελησεις να ξεπερασεις το 0.45.....Ψαξε για μεταχειρισμενα σοβαρα τουρμποπραγματα....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....