Μακαρι να μην εχεις σοβαρο θεμα αλλα εμενα όταν ειχε παρουσιασει ένα τετοιο παρομοιο θορυβο λυπάμαι που θα στο πω αλλα ειχε σπασει... μακαρι εσυ να μην εχεις τετοιο πρόβλημα...
Μακαρι να μην εχεις σοβαρο θεμα αλλα εμενα όταν ειχε παρουσιασει ένα τετοιο παρομοιο θορυβο λυπάμαι που θα στο πω αλλα ειχε σπασει... μακαρι εσυ να μην εχεις τετοιο πρόβλημα...
Φιλε καλησπέρα.
μαλλον εισαι για Βάνος.
Εαν κολάει μεχρι τις 4 χιλιάδες στροφές και κοβει το αυτοκινητο κατα 90%
ειναι βανος. μετά συνέρχεται αν το σβήσεις και το ξαναβάλεις μπρός?
το ποιο πιθανό ειναι να κολάει καποια-ιες solenoid απ το βανος.
Το πρωτο που πρεπει να κανεις ειναι να βρεις ενα εξιδικευμενο συνεργειο BMW η Μ και να κανεις διαγνωση με GT1 να δεις τι γινεται.
Εαν ειναι απαγορευτικά τα κόστοι οπως λες καλυτερα φορτωσε το και στειλτο Ελλάδα.
Εαν δεν σε συμφερει να πληρωσεις μεταφορά για Ελλάδα. τοτε κανε αυτο που σου ειπα παραπανω. και στην συνεχεια εφοσον σιγουρευτεις τι προβλημα εχει το αυτοκινητο τοτε πραττεις αναλογως.
costask2 (26-10-15)
Και κατι ακομη. μην το ζοριζεις και αν μπορεις μην το μετακινείς. καθόλου.
Εαν ειναι βάνος καλά ειναι να κάνεις έναν ελεγχο γενικά με τιμές γιατι ειναι αρκετα ακριβο ανταλακτικο.
Εχεις την δυνατότητα να αλλάξεις μονο την μονάδα των ηλεκτοβαλβίδων εαν κολάνε αλλα το σωστό ειναι να αλλχθεί ολόκληρη. απλα λογο κοστους επιλέγεις και πραττεις.
Ακολουθησε σωστα τα βήματα ομως να δεις τι εχει πρωτα και εδω ειμαστε να σου πουμε λυσεις.
αν και δεν εχω ειδικοτητα στα μηχανικα,η αιτια για το προβλημα στα βανος δεν ειναι συνηθως η φθορα και τα ρινισματα απο τα μεταλλα των μπιελων???....μηπως να διαβασει ο φιλος μας και αυτο το θρεντ???
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=23498
οπως λενε κ στο χωριο μ ,μας εκανες την καρδια περιβολι.
τελος παντων,ακομα γερμανια το αμαξι.θα παει τεταρτη στο 2ο συνεργειο.θα δω τι θα πει κ αυυος.αλλα ετσι οπως το βλρπω ,φορτωμα ελλαδα προς αναζητηση συνεργειου για επισκευη.δε μπορω να το αποχωριστω.μ προτειναν πολλες λυσεις φιλοι κ γνωστοι,αλλα εγω θελω να ξανασμιξουμε.δεν αντεχω μακρια της.
κ η γκαντεμια συνεχιζεται.γυριζω σπιτι βραδυ μετα απο πολυωρο ταξιδι.δεν εχω καρτα στο κινητο.λεω θα βαλω αυριο.μρ παει γνωστος στο σπιτι λοιπον,παω να βαλω μπρος τη μηχανη για τσιγαρα.τεζα η μπαταρια.εκρι φιλοι μ δεν κρατηθηκα.χωρις τσιγαρα,χωρις τηλ,κ το πρωι για να παω στην τραπεζα περπατησα 6 χλμ μεσα στο κρυο,με τρελα νευρα.κατι να μ ελεγε καπιιος θα τον επνιγα
aristent (27-10-15), katsaraios (27-10-15)
Τα vanos κλανουν γενικότερα, δεν είναι απαραίτητο να έχει ρινίσματα. Τα ρινίσματα όμως θα κάνουν το βανος να κλασει αν δούλευε σωστά μέχρι την στιγμή που άρπαξαν τα μέταλλα και έβγαλαν ρινίσματα.
Φαινομενο που παρατηρείται στα V10 κυρίως και κάνει το μοτέρ για πεταμα καθώς με κατεστραμμένο στρόφαλο και βουλωμενα vanos δεν αξίζει ή επισκευή.
Δεν είναι όμως σίγουρη ή περίπτωση αυτή εδώ πέρα, ας μην τρομαζουμε τον ιδιοκτήτη. Όντως όμως μπορεί και να έχουν κλασει οι ηλεκτροβαλβιδες του vanos όπως ανέφεραν τα παιδιά παραπάνω.
alexm (27-10-15), aristent (27-10-15), chrisgiapz3 (27-10-15), diosak (27-10-15), Kazakos Garage (27-10-15), pilot (27-10-15), steliosm46 (27-10-15)