Ευχαριστω για την γνωμη σου Δημητρη-χρονια πολλα κιολας-το GTI V ειναι το πιο ωραιο εσωτερικα απο τα 3,το δευτερο πιο ομορφο θεωρω μετα το RS-υποκειμενικο-και οδηγικα ειναι λιγοτερο ας πουμε σκληροπυρηνικο απο τα 3 χωρις αυτο να το κανει χειροτερο απο τα αλλα 2.
Δεν το εχω απορριψει καν,απλα δεν θελω να αποφασισω κατι που δεν με γεμιζει και ψαχνω να παρω αλλο μετα.Εχεις δικιο που λες οτι το RS ειναι για petrolhead οπως και το TYPE-R θεωρω προσωπικα.
Το RS παντως εχει αρκετη ζητηση ακομα και στην Ελλαδα,εχουνε πουληθει τα 2 τελευταια χρονια τουλαχιστον 10-15 αυτοκινητα ποσο μεγαλο αν σκεφτει κανεις ποσο σπανια ειναι.Ακομα και φετος πουληθηκανε αυτη την δυσκολη χρονια γυρω στα 5-7 αυτοκινητα περιπου.
Απο την αλλη και τα TYPE-R πουλανε καλα,ειδικα οτι εμφανιζεται εκει στα 5-6.500 ευρω φευγουνε σφαιρα.Οπως προειπα,η θεση του λεβιε,το αδιαφορο εσωτερικο οπως και η αδιαφορη εμφανιση με κρατανε πισω καπως,απο μοτερ και στησιμο κτλ δεν το συζητω και αξιοπιστια σιγουρα το καλυτερο ολων.
Το GOLF GTI V ειναι πολυ πετυχημενο εμπορικα,πουλησε πααααρα πολυ στη χωρα μας και οχι μονο,καθημερινα τα βλεπω να κυκλοφορουνε ασταματητα και ειναι ομορφο κατα τη γνωμη μου.
insane in the ///Midbrain