
Αρχικό μήνυμα απο
alexm
Οποιος αλλαξει μεταλλα να βαλει τα μαμα και να τα ξανα αλλαξει μετα απο 60000 - 80000 χλμ!!!
Τι να κανουν τα vac ή τα wpc οταν το προβλημα ειναι αλλου.
Για να εχουν τα μεταλλα φθορα η λογικη λεει οτι καποιες στιγμες ερχονται σε επαφη με τον στροφαλο, το ερχονται σε επαφη φυσικα ειναι σχετικο..., γιατι εαν ερχονταν σε κανονικη επαφη την ειχαμε κατσει τη βαρκα!!!
Το σιγουρο παντως ειναι οτι για καποιους λογους το μεταλλο καποιες φορες χαιδευει... το κομβιο του στροφαλου, οι λογοι μπορει να ειναι πολλοι, οπως η ελειψη φιλμ λαδιου - ανοχες μονταρισματος - ανοχες στροφαλου - παιξιμο (τεντωμα) στροφαλου - πολυστροφια κινητηρα - παγωμενο ξεκινημα - κ.λ.π, κανεις ομως μεχρι και σημερα δεν μπορει να πει με σιγουρια τι πραγματικα φταιει.
Τα ενισχυμενα μεταλλα της vac ή τα επιστρωμενα της wpc το μονο που μπορουν να προσφερουν ειναι να φανε... το κομβιο του στροφαλου μια ωρα γρηγοροτερα!!!
Η μονη λυση στο θεμα και με το λιγοτερο κοστος ειναι να υπολογιζουμε τα μεταλλα σαν αναλωσιμα... και να τα αλλαζουμε καθε 60000 - 80000 χλμ.