Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 43

Θέμα: Πρόβλημα μετά από επισκευή σε M54B30.

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλε ειχα παθει την ιδια ιστορια πριν απο 120.000 χλμ περιπου.
    Μια λαθος αλλαγη και φυτιλια ολες οι βαλβιδες ειξαγωγης...
    Χα χα χα!

    Στο θεμα σου.
    Καπου υπηρξε αστοχια.
    Μπορει ο μηχανικος με καποιο τροπο να βρει αν προερχεται η καταναλωση απο καπακι η απο κυλινδρους?

    Γιατι δεν παιρνει καθαρισμα ρε παιδια?
    Δλδ αλλαξατε ελατηρια και δεν επαιξε ουτε ρεκτιφιε ουτε βουρτσιμα?
    Νταξει αμα βαλεις ελατηρια ντουγρου σε ενα μοτερ ειναι λιγες οι πιθανοτητες να πατησουν. Συνηθως κανουν εστω ενα βουρτσισματακι...
    Γιατι ομως λες δεν παιρνει?
    Αφου η bmw δινει κανονικα σταδια ρεκτιφιε?

    Το ότι θα το βρει, θα το βρεί είμαι σίγουρος γι αυτό, θα στείλει την κεφαλή για έλενχο στο ρεκτιφιέ που έγινε η εργασία..

    Όσο για το καθάρισμα δεν ξέρω αν μπορούσε να γίνει, μιας και δεν είναι δουλειά μου αυτή... ο ρόλος του πελάτη είναι να πληρώνει, και ο ρόλος του επαγγελματία είναι να κάνει το μέγιστο δυνατό για τον πελάτη του.

    Δε γνωρίζω τι δίνει η bmw στο ρεκτιφιέ, γι αυτό το λόγο άνοιξα αυτό το θέμα για να μοιραστούμε απόψεις...

    Ghost-rider στο θέμα το δικό σου, θέλεις να μοιραστείς μαζί μας τι επισκευή έκανες στο αμάξι σου, καθώς και αν δουλεύει το αμάξι σωστά, αν έχεις κατανάλωση λαδιού κλπ?

    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to JiMk86 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (20-10-15), BILL007 (20-10-15)

  3. #2
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο JiMk86 Εμφάνιση μηνυμάτων

    Ghost-rider στο θέμα το δικό σου, θέλεις να μοιραστείς μαζί μας τι επισκευή έκανες στο αμάξι σου, καθώς και αν δουλεύει το αμάξι σωστά, αν έχεις κατανάλωση λαδιού κλπ?

    Βεβαιως.
    Εγω του ειχα τιναξει τα πεταλα οταν ειχε στο κοντερ περιπου 195.000 χλμ.
    Ανοιγα μοναχος μου (μλκς?), φτανω τριτη στον κοφτη(7.000. εχω προγραμμα), παω να βαλω τεταρτα ασαλιωτη (ξερεις, γκαζι στο πατωμα κλπς μλκιες) και βαζω 2α.
    Ε... Τι αλλο να περιγραψω?
    Το φορτωσα και το εστειλα στο μηχανικο μου.
    Ειχα στραβωσει ολες τις βαλβιδες εξαγωγης.

    Η επισκευη μου περιοριστηκε στο καπακι.
    Στο καπακι εγινε rebuild.
    Κορμο δεν ακουμπησα.

    Ο μηχανικος μου τοτε μου προτεινε να βαλω μηχανη και να μην φτιαξω το δικο μου, να σου πω την αληθεια.
    Αλλα απο την αλλη, αποφαση για μτχ μηχανη... Δυσκολο.
    Θεωρω την επισκευασμενη καινουρια.

    Οταν το παρελαβα εκαιγε σκαρτο λιτρο στα 5.000 χλμ.
    Πριν εκαιγε ανεπαισθητα παραπανω.
    Και σημερα (318.000χλμ) λιγο παραπανω τσιμπαει.
    Δλδ αναλογα με το ποσο θα σκισω μπορει το λιτρο να χρειαστει να το μπαξω στα 4.000.
    Και μια και το ανεφερες στην αρχη, δουλευω το ιδιο ακριβως λαδι.
    Μοtul 8100 5-40.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 20-10-15 στις 20:08

  4. The Following 3 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    BILL007 (20-10-15), Vassilis ///M (21-10-15), wheelman (20-10-15)

  5. #3
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βεβαιως.
    Εγω του ειχα τιναξει τα πεταλα οταν ειχε στο κοντερ περιπου 195.000 χλμ.
    Ανοιγα μοναχος μου (μλκς?), φτανω τριτη στον κοφτη(7.000. εχω προγραμμα), παω να βαλω τεταρτα ασαλιωτη (ξερεις, γκαζι στο πατωμα κλπς μλκιες) και βαζω 2α.
    Ε... Τι αλλο να περιγραψω?
    Το φορτωσα και το εστειλα στο μηχανικο μου.
    Ειχα στραβωσει ολες τις βαλβιδες εξαγωγης.

    Η επισκευη μου περιοριστηκε στο καπακι.
    Στο καπακι εγινε rebuild.
    Κορμο δεν ακουμπησα.

    Ο μηχανικος μου τοτε μου προτεινα να βαλω μηχανη και να μην φτιαξω το δικο μου, να σου πω την αληθεια.
    Αλλα απο την αλλη, αποφαση για μτχ μηχανη... Δυσκολο.
    Θεωρω την επισκευασμενη καινουρια.

    Οταν το παρελαβα εκαιγε σκαρτο λιτρο στα 5.000 χλμ.
    Πριν εκαιγε ανεπαισθητα παραπανω.
    Και σημερα (318.000χλμ) λιγο παραπανω τσιμπαει.
    Δλδ αναλογα με το ποσο θα σκισω μπορει το λιτρο να χρειαστει να το μπαξω στα 4.000.
    Και μια και το ανεφερες στην αρχη, δουλευω το ιδιο ακριβως λαδι.
    Μοtul 8100 5-40.
    Το ίδιο ακριβώς έχω και γω πρόγραμμα στις 7.000, αλλαγή από 3η σε 2α για το λόγο ότι είχα θέματα στο λεβιέ με κενά κλπ. πες με και κουλό τώρα τι να σου πω, δε μου έχει ξανατύχει λαθεμένη αλλαγή σε αυτοκίνητο για να είμαι ειλικρινείς...

    Τι κινητήρα έχεις? έτσι πως μου τα περιγράφεις η κατανάλωση που έχεις 1λτ στα 4.000 θεωρώ ότι είναι από ελατήρια μιας και στα 318.000 που έχεις κάνει λογικό, εδώ εμείς είμαστε άνθρωποι και σε 10 χρόνια έχουμε φθορές, το κακόμοιρο το μοτεράκι τι να σου κάνει?

    Έλεγχο συμπίεσης έχεις κάνει?

    το motul έχει 2 εκδόσεις το x-cess φθηνό και το x-clean ακριβό, εγώ έβαλα το ακριβό τρομάρα μου.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη JiMk86 : 20-10-15 στις 20:14
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  6. #4
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο JiMk86 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το ίδιο ακριβώς έχω και γω πρόγραμμα στις 7.000, αλλαγή από 3η σε 2α για το λόγο ότι είχα θέματα στο λεβιέ με κενά κλπ.

    Τι κινητήρα έχεις? έτσι πως μου τα περιγράφεις η κατανάλωση που έχεις 1λτ στα 4.000 θεωρώ ότι είναι από ελατήρια μιας και στα 318.000 που έχεις κάνει λογικό, εδώ εμείς είμαστε άνθρωποι και σε 10 χρόνια έχουμε φθορές, το κακόμοιρο το μοτεράκι τι να σου κάνει?

    Έλεγχο συμπίεσης έχεις κάνει?

    το motul έχει 2 εκδόσεις το x-cess φθηνό και το x-clean ακριβό, εγώ έβαλα το ακριβό τρομάρα μου.
    Απο ελατηρια πρεπει να ειναι.
    Τι διαολο εχει τοσα χλμ.
    Βεβαια να σου πω, πλεον αυτο ξαναχρειαζεται τσιμουχακια.
    Τες πα.
    Συμπιεση ειχε ελεγθει τοτε και ηταν οκ.
    Σημερα δεν ξερω τι κανει.
    Παντως στο δρομο παει αρκετα καλα.

    5-40 x-clean?
    Το βρισκεις? Μια φορα το πετυχα.
    Ο τυπος που ψωνιζω λαδια αν και φερνει κυριως motul εχει μονο x-cess σε 5-40. Το x-clean μονο σε 5-30.

  7. #5
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απο ελατηρια πρεπει να ειναι.
    Τι διαολο εχει τοσα χλμ.
    Βεβαια να σου πω, πλεον αυτο ξαναχρειαζεται τσιμουχακια.
    Τες πα.
    Συμπιεση ειχε ελεγθει τοτε και ηταν οκ.
    Σημερα δεν ξερω τι κανει.
    Παντως στο δρομο παει αρκετα καλα.

    5-40 x-clean?
    Το βρισκεις? Μια φορα το πετυχα.
    Ο τυπος που ψωνιζω λαδια αν και φερνει κυριως motul εχει μονο x-cess σε 5-40. Το x-clean μονο σε 5-30.
    Αν πατήσεις στο skoutz.gr :motul 5w40 x-clean βγάζει 2 ένας από Θεσσαλονίκη και ένας από Αθήνα.

    Τα δικά μου τα είχα πάρει από ebay.de είχε μια μικρή διαφορά στη τιμή μη φανταστείς λόγω μεταφορικών. Αξίζει μόνο αν πάρεις μεγάλη ποσότητα. Όταν είχα πάρει τα δικά μου δεν είχα βρει Ελλάδα.


    Στο θέμα μας δεν έχουμε το ίδιο πρόβλημα δυστυχώς ή ευτυχώς μιας και εμένα με καινούργια ελατήρια δε δικαιολογείτε τέτοια κατανάλωση.
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  8. The Following User Says Thank You to JiMk86 For This Useful Post:

    ghost-rider (20-10-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP