Photograph: Max Earey/Alamy
Photograph: Max Earey/Alamy
A8hnaios (09-10-15), aristent (10-10-15), BILL007 (10-10-15), chrisgiapz3 (09-10-15), gant (10-10-15), giorgos1965 (09-10-15), isou (10-10-15), Leonidas_E39 (10-10-15), pilot (09-10-15), TakisKal (12-10-15), vagmag (09-10-15), VanVIC (10-10-15), Vassilis ///M (10-10-15)
Οι πλαστικοί θόλοι και γρίλλιες πλέον ονομάστηκαν 'αναλώσιμα' από την Πόρσε
Τραγικό.
![]()
Bazil Van Sinner (13-10-15), BILL007 (11-10-15), pilot (11-10-15)
Έχουμε μελέτη απόψε...
Μόλις παρέλαβα τον νέο κατάλογο του 991 ΜΚ2 από Φρανκφούρτη...
Έπονται και άλλοι...
Detailing Madness
.
BILL007 (13-10-15), chrisgiapz3 (13-10-15), isou (13-10-15), menios (13-10-15), TTS05 (13-10-15), Vasilis M3 (13-10-15), Vassilis ///M (13-10-15)
Ονομάστηκαν αναλώσιμα γιατί παράγεται τόσο πολύ downforce στον εμπρός άξονα που οι τροχοί γλύφουν τα φτερά, και οι γρίλιες, το εσωτερικό των φτερών και τα φλας καταστρέφονται μετά από μερικούς γρήγορους γύρους στο ring......
https://www.worldcarfans.com/1151012...-has-downforce
Η porsche δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτοια ατοπήματα είναι η αλήθεια, ειδικά για ένα μοντέλο που πρέπει να έτρεξε δεκάδες ώρες στο ring για δοκιμές εξέλιξης....
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο, είναι γι πο καφασια ντομάτες.
Δεν θα έπρεπε να δέχεται κάνει τέτοιου ειδου γελοιες ζημιές, με τη δικαιολογ ότι το αμάξι είναι ειδικό ξέρετε και διαλύονται μερικά εξαρτήματα του λόγο της αυξημένης αεροδυναμικης του.
Να τα φτιάξετε όπως πρέπει ρε γελοίοι.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
chrisgiapz3 (13-10-15), m_power_lunatic (13-10-15), vagmag (14-10-15)
Άν π.χ. φοράει ελατήρια 100Νm/mm τότε θέλει 200κιλά βάρος στον εμπρός άξονα για να κατέβει μόλις ένα 1 εκατοστό.
Το RS με βεβαιότητα φοράει πιο σκληρά ελατήρια (το δικό μου έχει 120...) και σίγουρα δεν έχει 200 κιλά downforce.
Γεγονός είναι ότι οι τροχοί είναι πολύ μεγάλοι και είναι απλά αστείο το γεγονός ότι τα λένε αναλώσιμα πλέον.
Τουλάχιστον η BMW ή Mercedes δεν ονομάσανε ποτέ τους πλαστικούς θόλους αναλώσιμο
Επισυνάπτω τις φωτογραφίες. Τα φλας πετάγονται έξω γιατί τα πιέζει ο τροχός.
Πολλά πράγματα είναι τρελά. Στο 991 GT3 του φίλου αφαιρέσαμε έναν τροχό και μας πήρε τόσο χρόνο και 2 άτομα. Τόσο πολύπλοκο το μονομπούλονο σύστημα.
Μετά, κάθε 10χιλ χλμ. πρέπει να ελέγχονται τα μουαγιέ και να αλλάσονται άν έχουν πρόβλημα. Κόστος εξωφρενικό.
Ποια εταιρεία απαιτεί τόσο συχνά έλεγχο των μουαγιέ ?
Επίσης το GT3 κάνει σαν ξεχαρβαλωμένο όταν πηγαίνεις με χαμηλές στροφές, λόγω του κιβωτίου. Θεωρείται "φυσιολογικό" γιατί είναι σπορ. Περίεργο πάντως που άλλα σπορ αυτοκίνητα δεν κάνουν σαν χαλασμένα...
Υπάρχουν και άλλα πολλά ενδιαφέροντα τα οποία συνήθως οι ιδιοκτήτες δεν λένε για να μην φαίνονται περίεργοι που δέχονται αυτές τις ιδιοτροπίες και κόστη.
Υπ'όψιν γνωστός έχει το νέο GT3 RS (πηγαίνει πίστα με το φίλο μου).
Και εδώ το πόσο ελαφρύ είναι το GT3 RS (πάλι αστείο - λέμε το M4 GTS βαρύ...).
Here are the datas in real life for the GT3 RS :
Official weight : 1420 kg Measured weight : 1540 kg , full 90 l tank .
GT3 had been measured at 1520 kg but with 65 l tank
Bazil Van Sinner (13-10-15), BILL007 (13-10-15), chrisgiapz3 (13-10-15), EVERGET (13-10-15), gant (14-10-15), isou (13-10-15), Thomelef (14-10-15), vagmag (14-10-15), Vassilis ///M (14-10-15)