Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 435

Θέμα: M3,M5,335,535 απορίες

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το θέμα που διαβάζω είναι το παρακάτω κ προσπαθώ να καταλάβω .

    https://www.m3post.com/forums/showth...=788992&page=9

    Γράφει λοιπόν :

    B) in general the best would be as much clutchpacks and as steep ramps as possible.
    the maximum you can get with the zf is 6 clutchpacks and according to the locking value you want to have you (or i) need to choose the ramp angles required. i have super steep ramps here from 85°, 80°, 75°, 70°, 65°... and down to 30°.

    Έχει σχεσει αυτό με το 2 που γράφεις κ εσυ ;

    Μιας κ δεν έχω βρει κάποιον άλλον να απευθυνθώ , κατέληξα σε αυτόν ... Να μου φτιάξει .
    Τώρα μένει να του εξηγήσω αυτό που θέλω .... Ή αν έχεις κ κάποιον άλλον να προτείνεις θα βοηθούσε κ αυτό !

  2. #2
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το θέμα που διαβάζω είναι το παρακάτω κ προσπαθώ να καταλάβω .

    https://www.m3post.com/forums/showth...=788992&page=9

    Γράφει λοιπόν :

    B) in general the best would be as much clutchpacks and as steep ramps as possible.
    the maximum you can get with the zf is 6 clutchpacks and according to the locking value you want to have you (or i) need to choose the ramp angles required. i have super steep ramps here from 85°, 80°, 75°, 70°, 65°... and down to 30°.

    Έχει σχεσει αυτό με το 2 που γράφεις κ εσυ ;

    Μιας κ δεν έχω βρει κάποιον άλλον να απευθυνθώ , κατέληξα σε αυτόν ... Να μου φτιάξει .
    Τώρα μένει να του εξηγήσω αυτό που θέλω .... Ή αν έχεις κ κάποιον άλλον να προτείνεις θα βοηθούσε κ αυτό !
    Ακριβως αυτο...Οσο πιο αποτομη η ραμπα που κινειται ο αξονας,τοσο πιο επιθετικο το διαφορικο στην εμπλοκη του.....Δυστυχως δεν μπορω να βρω καποιο βιντεακι να στο δειξω....Δυστυχως δεν εχω να προτεινω κανεναν....Μονοι μας συνηθως τα κανουμε,αλλα και μονοι μας τα σπαμε!!!
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  3. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    vagmag (09-10-15)

  4. #3
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ακριβως αυτο...Οσο πιο αποτομη η ραμπα που κινειται ο αξονας,τοσο πιο επιθετικο το διαφορικο στην εμπλοκη του.....Δυστυχως δεν μπορω να βρω καποιο βιντεακι να στο δειξω....Δυστυχως δεν εχω να προτεινω κανεναν....Μονοι μας συνηθως τα κανουμε,αλλα και μονοι μας τα σπαμε!!!
    Διαβάζοντας αυτά που έγραψες κ βλέποντας το παρακάτω βιντεάκι ...


    Καταλαβαίνω οτι :
    Α) το διαφορικο που εχω τωρα ειναι 1.5way , πράγμα που με καλύπτει για τη χρηση που θελω ( υπερστροφικη οδήγηση κ οχι αγωνιστική ) ,
    Β) με τα νέα δισκάκια κάνω πιο σφιχτό το διαφορικο ( 45% ειναι αρκετό )
    Γ) η προ φόρτιση ειναι καποιο εσωτερικό "ελατήριο " , κ δεν ειναι απαραίτητα κακή
    Δ) για να γινει πιο επιθετικό , πιο άμεσο το διαφορικο , πρέπει να αλλαξουν΄ οι γωνιές της ράμπας . Τι μοίρες εχει τωρα κ σε τι μοίρες θα πρότεινες να παει ;

    Αν θελεις διόρθωσε με στα παραπάνω που έγραψα .

  5. The Following User Says Thank You to vagmag For This Useful Post:

    BILL007 (11-10-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP