Δεν υπάρχει κάτι καλύτερο απο την αγορά μιας καλής ανάρτησης! σας διαβεβαιώνω!
Είχα την Nitron NTR R1 & Τωρα την KW Clubsport !
Οι διαφορές είναι χαοτικες, σε ολα τα επίπεδα!!
Δεν υπάρχει κάτι καλύτερο απο την αγορά μιας καλής ανάρτησης! σας διαβεβαιώνω!
Είχα την Nitron NTR R1 & Τωρα την KW Clubsport !
Οι διαφορές είναι χαοτικες, σε ολα τα επίπεδα!!
alexk (02-10-15), BILL007 (02-10-15), dark knight (02-10-15), nik200 (02-10-15), Thomelef (04-10-15), vagmag (02-10-15), Vassilis ///M (02-10-15), zaharias (04-10-15)
Οπως ειπανε και αλλα παιδια πιο πριν μια καλη αναρτηση για να δουλεψει πρεπει να σεταριστει συμφωνα με τον τροπο οδηγησης του καθε οδηγου ο οποιος πρεπει να ειναι σε θεση να μεταφερει τις μεταβολες και αλλαγες στον μηχανικο και ευθυγραμμισα.
Για αλλους ειναι πιο ευκολο για αλλους αδυνατο και πανε τα λεφτα χαμενα.
Για παραδειγμα για τους μηχανοβιους ειναι πιο ευκολο να εντοπιζουν αλλαγες κτλ με οσους συνομιλω κατα διαστηματα βλεπω οτι εχουνε καλυτερη αντιληψη απο τους κατα παραδοση αυτοκινητακιδες χωρις να ειναι απολυτο βεβαια.Παιζει ρολο βεβαια και η ενασχοληση με πιστες κτλ..
insane in the ///Midbrain
alexk (04-10-15), Bazil Van Sinner (04-10-15), chrisgiapz3 (04-10-15), georggge46 (04-10-15), Panos 316T (04-10-15), pilot (04-10-15), Thomelef (04-10-15), zaharias (04-10-15)
Πολύ σωστά! Γιαυτό επιμένω να λέω πως η μοτοσικλέτα σε εξελίσσει σαν οδηγό από πολλές απόψεις..
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
georggge46 (04-10-15)
804458_10206463270414100_1159163262_n.jpg
12177724_10206463270254096_114910992_n.jpg
12178011_10206463270294097_1871651223_n.jpg
Αλλαγη μεταλλα, βαλβιδες ρυθμισμα και ενα γενικο βαρβατο σερβις!!
ΧΙΟΣ-CHIOS
320d (22-10-15), A8hnaios (22-10-15), alexm (22-10-15), aristent (23-10-15), Bazil Van Sinner (22-10-15), BILL007 (22-10-15), chrisgiapz3 (22-10-15), dark knight (22-10-15), dionisisM3 (22-10-15), diosak (22-10-15), doctore (22-10-15), EVERGET (22-10-15), georggge46 (22-10-15), ghost-rider (22-10-15), isou (22-10-15), katsaraios (22-10-15), Kazakos Garage (22-10-15), Leonidas_E39 (22-10-15), mark e92 (22-10-15), Panos 316T (22-10-15), panose30 (22-10-15), pilot (22-10-15), steliosm46 (22-10-15), tasos.kamv (23-10-15), vagmag (22-10-15), VanVIC (23-10-15), Vasilis M3 (22-10-15), Vassilis ///M (22-10-15), wheelman (22-10-15)
Καλοριζικα
Πως τα είδες τα παλιά ήταν οκ?
χρειαζεται ρονταρισμα τωρα το μοτερ με την αλλαγη των μεταλλων??
Να σαι καλα φιλε.
Καλα ητανε για τα χλμ του αυτοκινητου και το μοτερ δειχνει καθαρο.
Η αλλαγη εγινε προληπτικα μιας και τα χλμ ηταν αρκετα για μενα αν και το αμαξι ειναι του 2005 facelift.
Αλλοι λενε ναι, αλλοι οχι.
Εγω εκανα καποια χλμ και τωρα σιγα σιγα το ανοιγω σταδιακα..
ΧΙΟΣ-CHIOS
A8hnaios (22-10-15), alexm (22-10-15), chrisgiapz3 (22-10-15), doctore (22-10-15), Leonidas_E39 (22-10-15), mark e92 (22-10-15), pilot (22-10-15), Vassilis ///M (22-10-15)
BILL007 (22-10-15)
Τα μεταλλα δεν θελουν στρωσιμο. Στρωσιμο χρειαζεται οταν εχουμε επιφανειες που ερχονται σε επαφη και εχουν τριβη.
Ακομη και πολλοι κατασκευαστες συνιστουν καποια χιλιομετρα στρωσιματος. Εγω αυτο που δεν εχω καταλαβει ειναι τι ακριβως στρωνουν.
Αν καποιος μπορει να μας διαφωτησει, ευχαριστως να το συζητησουμε.
Kazakos Garage (22-10-15)