Σελίδα 41 από 46 ΠρώτηΠρώτη ... 313940414243 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 401 έως 410 από 459

Θέμα: Μ3 Ε46 Coupe γνήσιο!!!

  1. #401
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μεγάλη διαφορά κιλών, διαφορετικό κέντρο βάρους λόγο οροφής, δραματικό στην περίπτωση που το απλό Μ3 φέρει και ηλιοροφή.

    Δεν δουλεύει το ίδιο η ανάρτηση και οι τιμές ευθυγράμμισης του csl στα απλά Μ3. Απλά λόγο άλλου ελατηρίου εχεις χαμηλότερο κέντρο βάρους απο ότι με την απλή. Αν βάλεις και τα επιπλέον κιλά, παίζει να χαμηλώνεις και κάτι παραπάνω απο ενα csl, πράγμα που εμένα πάντα με έκανε να αμφιβάλω για το αν μια csl ανάρτηση θα μπορούσε να δουλέψει το ίδιο καλά με της μαμά.

    Με το μαμά ελατήριο και τις μπουκάλες απο csl πιστεύω ότι ειναι πολύ καλύτερα. Αν πάντως θέλεις κάποιος να δει διαφορά, πολύ απλά μπορει να τερματίσει την Κάμπερ στο 1,9 εμπρός με τέρμα απόκλιση, πίσω πάλι τέρμα στο 1,6 και λιγο σύγκλιση.

    Δραματική διαφορά.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following 5 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (01-10-15), doctore (01-10-15), ghost-rider (01-10-15), Leonidas_E39 (01-10-15), vagmag (01-10-15)

  3. #402
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στο δρομο πως συμπεριφερεται με αποκλιση εμπρος?
    Δεν εχει ασαφεια γυρω απο την ευθεια?
    Με τις εργοστασιακες ρυθμισεις εχουν αποκλιση η συγκλιση εμπρος τα Μ?

  4. #403
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν δουλεύει το ίδιο η ανάρτηση και οι τιμές ευθυγράμμισης του csl στα απλά Μ3. Απλά λόγο άλλου ελατηρίου εχεις χαμηλότερο κέντρο βάρους απο ότι με την απλή. Αν βάλεις και τα επιπλέον κιλά, παίζει να χαμηλώνεις και κάτι παραπάνω απο ενα csl, πράγμα που εμένα πάντα με έκανε να αμφιβάλω για το αν μια csl ανάρτηση θα μπορούσε να δουλέψει το ίδιο καλά με της μαμά.
    Θωμα συμφωνω, αν και τα περισσοτερα κιλα ειναι απο τα καθισματα/οροφη οποτε και η αφαιρεση κιλων ειναι εξισου κατανεμημενη στις αναρτησεις. Αλλο να λειπουν 110 κιλα απο το κεντρο του αυτοκινητου και αλλο να εχουν αφαιρεθει πχ απο τον χωρο του κινητηρα

  5. The Following 2 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (01-10-15), pilot (01-10-15)

  6. #404
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Από όπου και να λείπουν δημητρη, πάλι, τα κιλά δεν είναι λίγα. Επίσης και το κέντρο βαρου παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο πως στρίβει εν αμάξι.

    Οκ, η κατανομή είναι κατανομή. Συμφωνούμε, αλλά μη ξεχνάς ότι και τ δύο είναι φτιαγμένα με την ίδια.

    Σκέψου τώρα ότι έχουμε ε χαμηλότερο ελατήριο, το οποίο φτιάχτηκε για ενα αμαξι που ζυγίζει 110 κιλα κάτω. Σκέψου το ίδιο με αυτά τ κιλά πάνω του. Αυτόματα το συμπιεζεις παραπάνω. Αν πρόσθεσε και το υψηλότερο κέντρο βαρου όταν στρίβει το αμάξι παρέα με τις πιο λεπτές αντιστρεπτικες, ευκολ καταλαβαίνει ότι το έχεις καταστρέψει και ότι το έχεις βγάλει από τα όρια που φτιάχτηκε για να δουλεύει.

    Εγώ επιμένω ο το αμάξι γίνεται χειρότερο και όχι καλύτερο. Αντίθετα πιστεύω ότι η πιο σκληρή μπουκάλα αποδίδει καλύτερα με το μαμά απλό ελατήριο που θα κρατήσει το αμάξι στο ύψος που πρέπει. Απλά θα έχεις πιο γρήγορη επαναφορά λόγο αυξημένης σκληρότητας.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    doctore (01-10-15), vagmag (01-10-15)

  8. #405
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κ εγώ θεωρώ πως όσο καλή ανάρτηση κ μελετημένη να είναι του csl , η διαφορά βάρους είναι μεγάλη , κ δε θα δουλέψει το ίδιο καλά σε απλό m3 .

  9. #406
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Την απλή ανάρτηση για χρήση δρόμου την θεωρώ αρκουντος καλή , και συνδιάζει τον καλό έλεγχο του αμαξώματος , με την άνεση .
    Σίγουρα για χρήση πίστας , χρειάζεται κάτι πιο σκληρό , ειδικά αν κάποιος έχει επενδύσει σε σλικ ή ημισλικ ...

    Επιμένω πως αρχικά μόνο το κοντό βήμα θα χρειαστείς , κ θα το χαίρεσαι καθημερινά .
    Για ήχο δε χρειάστηκα προσωπικά , μιας κ με κάλυπτε η εισαγωγή , αλλά τα τελικά των εξατμίσεων θα δώσουν ένα ακομα τόνο !

    Αν πας για super sprint να ρωτήσουμε αν μας κάνουν καλύτερη τιμή , να πάρουμε μαζί !

  10. The Following 2 Users Say Thank You to vagmag For This Useful Post:

    pilot (01-10-15), zaharias (01-10-15)

  11. #407
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για πίστα πας σε ανάρτηση πρώτα και μετά διαφορικο.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  12. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    pilot (01-10-15), vagmag (02-10-15)

  13. #408
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Smile

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μεγάλη διαφορά κιλών, διαφορετικό κέντρο βάρους λόγο οροφής, δραματικό στην περίπτωση που το απλό Μ3 φέρει και ηλιοροφή.

    Δεν δουλεύει το ίδιο η ανάρτηση και οι τιμές ευθυγράμμισης του csl στα απλά Μ3. Απλά λόγο άλλου ελατηρίου εχεις χαμηλότερο κέντρο βάρους απο ότι με την απλή. Αν βάλεις και τα επιπλέον κιλά, παίζει να χαμηλώνεις και κάτι παραπάνω απο ενα csl, πράγμα που εμένα πάντα με έκανε να αμφιβάλω για το αν μια csl ανάρτηση θα μπορούσε να δουλέψει το ίδιο καλά με της μαμά.

    Με το μαμά ελατήριο και τις μπουκάλες απο csl πιστεύω ότι ειναι πολύ καλύτερα. Αν πάντως θέλεις κάποιος να δει διαφορά, πολύ απλά μπορει να τερματίσει την Κάμπερ στο 1,9 εμπρός με τέρμα απόκλιση, πίσω πάλι τέρμα στο 1,6 και λιγο σύγκλιση.

    Δραματική διαφορά.
    είναι σίγουρο πως το ελατήριο φτιάχτηκε διαφορετικά λόγω βάρους? 😊 Μήπως φτιάχτηκε διαφορετικά για καλύτερο στήσιμο? Κάνουμε κάποια assumptions που δεν είμαστε σίγουροι!! Food for thought... Φιλικά πάντα. 😊

  14. #409
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το ελατήριο δεν είναι μόνο χαμηλότερο, έχει και άλλα κιλά από ότι το απλό.

    Το ελατήριο δεν μπαίνει για να χαμηλωνει μόνο το αυτοκίνητο, βοηθάει και στην επαναφορά τη ανάρτησης, έτσι ώστε η ροδ του αυτοκινήτου να έχει πάντα επαφή με το δρόμο.

    Όταν μια συγκεκριμένη μπουκαλα έχει φτιαχτεί ειδικά πάνω σε συγκεκριμένη πλατφόρμα και να αποδίδει τα μέγιστα, καταλαβαίνεις ότι οι οποιαδήποτε αλλαγή επιδρα αρνητικά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση οι αλλαγές του ενός αυτοκινήτου με του άλλου είναι πολύ μεγαλες.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  15. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    pilot (01-10-15)

  16. #410
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...
    Για ήχο δε χρειάστηκα προσωπικά , μιας κ με κάλυπτε η εισαγωγή , αλλά τα τελικά των εξατμίσεων θα δώσουν ένα ακομα τόνο !
    ...
    Αυτό που είχες εσύ είχε καβούκα, πορωτικός ο ήχος της από μόνος του, δεν υπάρχει σύγκριση.

  17. The Following 4 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    BILL007 (22-10-15), pilot (01-10-15), vagmag (02-10-15), zaharias (01-10-15)

Σελίδα 41 από 46 ΠρώτηΠρώτη ... 313940414243 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP