Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 65

Θέμα: Αρχισαν οι προσφορες

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΚΙΛΚΙΣ
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    900
    Thanked
    1109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων

    Βαλτε αναλογικα τι κερδη εχουν.
    Να πανε να πνιγουν οι αλητες.
    Αν και το εργο το ξερουμε. Θα απολυσουν προσωπικο λογω μειωσης πωλησεων. Για μειωση κερδων δεν το συζηταμε καθολου. Ε ρε ξυλο που θελουν!!!!
    ειπατε τιποτε?

    +10000000000000000000000

  2. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν υπαρχει θεμα για διαφορετικες γραμμες παραγωγης. Δεν συμφερει. Εδω τωρα εχουν ευελικτες γραμμες παραγωγης για να βγαινουν απο την ιδια γραμμη αυτοκινητα διαφορετικης κατηγοριας. Πιθανον να υπαρχουν διαφορες σε αυτοκινητα που κατασκευαζονται σε αλλες χωρες, οπως πχ η τουρκια για τα ΜΒ. Αλλα Και αυτο δεν το πιστευω. Γιατι σε αυτους δεν τους κοστιζει ουσιαστικα η καλη κατασκευη. Οπως δεν τους κοστιζει σχεδον τιποτα ο εξτρα εξοπλισμος. Τρικ για να μας παιρνουν λεφτα ειναι. Οπως δε θα τους κοστιζε και τιποτα να μας δινουν ενα 316 που να εχει ολα τα μηχανικα απο 330 πλην της μηχανης. Αλλα μετα πως θα δικαιολογουσαν την διαφορα τιμης? Και κατι τελευταιο για τα αυτοκινητα γερμανιας. Οι βασικες τους εκδοσεις ειναι τελειως γυμνες. Το ειχα ψαξει οταν ηταν να παρω αμαξι, γιατι φυσικα για καινουριο δεν τα σκαγα. Εκτος αυτου κοιταζοντας απο κατω τα σημεια που δεν εχουν βαφη(ρεγουλατοροι ευθυγραμισης κλπ) ηταν ολα σαπια. Τελος οι Γερμανοι αλλαζουν λαδια καθε 20.000κμ. Μετα εμεις περνουμε το αμαξι κ απορουμε γιατι καιει λαδι, γιατι ακουγεται σαν ντιζελ οταν παιρνει μπροστα κλπ... γιατι με αλλαγες καθε 20.000 αυτο στα 80.000 κμ ειναι ρεταλι, γι αυτο. κ ας μην εχει πατηθει. Οι συχνες αλλαγες λαδιων ειναι ο μονος τροπος να κρατησεις το μοτερ σου, κ αν ψαξεις λιγο θα βρεις ελληνικο αμαξι που να τα αλλαζε καθε 10.000κμ. Και που στα 2.000κμ εκανε την 1η του αλλαγη λαδιων. Αυτοι ειναι οι λογοι που κανουν καποιους να τονιζουν οτι το αμαξι ειναι ελληνικο.
    Φίλε μου αυτό με τα σάπια είναι αστικός μύθος χειρίστου είδους.

    δλδ δεν ξέρουν οι Γερμανοί πως να κάνουν ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΑ οχήματα;

    και αν όντως υπήρχε το πρόβλημα θα το άφηναν έτσι;

    Τι να πουν οι άγγλοι, οι ισλανδοί και οι πιο βόρειοι ακόμα.

    Καταρχάς με το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ σαπάκι το όχημα δεν περνάει TUV.

    Τον δικό μου άσσο τον πήρα με 120.000 χλμ (μοντέλο 06), δεν είχε σκουριά ούτε για δείγμα.

    Η θεία μου (κάτοικος Γερμανίας) είχε ένα Ε28 528 για ΠΑΡΑ πολλά χρόνια και δεν είχε ΠΟΤΕ ούτε ένα σαπάκι και είχε πάνω από 500.000 χλμ, και γενικά όλα τα αυτοκίνητα από το σόι πάνω ΠΟΤΕ δεν είχαν πρόβλημα με σάπια.

    Το άλλο που λες με τα σέρβις κάθε 20.000 χλμ δεν το κάνουν οι Γερμανοί γιατί είναι τσίπηδες, αλλά γιατί έτσι λέει η BMW.

    Και να σου πω και κάτι; Εγώ εμπιστεύομαι ένα όχημα που αλλάζει κάθε 20.000 χλμ λάδι, αλλά βάζει λάδι ΣΩΣΤΟ παρά ένα ελληνικό που βάζει λίγο πιο χοντρό για να μην του καίει 200ml στα 1000km (που είναι μέσα στις προδιαγραφές τις BMW).

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP