"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
doctore (16-09-15)
Οπως ελεγε και ενας ιδιοκτητης, ''δεν με νοιαζει να κανει θορυβο, το μονο που με νοιαζει ειναι να γ@@ω να ferrari''!![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
doctore (16-09-15), EVERGET (16-09-15), Leonidas_E39 (17-09-15), vagmag (16-09-15)
Τι προτείνετε λοιπόν ;;;
Να του πω να πάρει Aston ;
Είναι όπως λέμε το καλύτερο σκάφος είναι, το σκάφος του δικού σου ;
Στα 60-70.000 r8, 997.2s ή 997.1 turbo ;
Δεν μας ενδιαφέρει η απόλυτη επίδοση , όσο η διασκέδαση , η χρηστικότητα κ η μεταπωλητική αξία .
Καθαρά δική μου άποψη, απο πλευράς κόστους τα φθινότερα είναι τα Porsche ανάμεσα σε ολα όσα αναφέρθηκαν. Το 996ΤΤ όσο καλό και να είναι, είναι παλιό πλέον, έχω έρωτα και εγω αλλά δυστυχώς τα δείχνει τα χρόνια του ειδικά το εσωτερικό.
Προσωπικά επηρεασμένος και απο τα φόρουμ της Porsche που διαβάζω θα έπαιρνα μια 997.2 S η 4s και ίσως χειροκίνητο. Ο λόγος, ο τελευταίος ατμοσφαιρικός στις 911 αν εξαιρέσεις τα GT3. Και χειροκίνητο γιατί είναι είδος προς εξαφάνιση, άσε που αν αποφασίσει να το βάλει πίστα θα είναι πιο απολαυστικό. Χρηστικά μπορεί απο κάθε μέρα στη δουλειά μέχρι κατούρημα Σαβ/κο, χωρίς να σκέφτεται καταναλώσεις, χλμ, service, ή αν θα είναι δαχτυλοδεικτουμενος (βλ. Ferrari, Aston)
Μεταπωλητικά δεν έχουν πιάσει πάτο αλλά δεν νομίζω οτι θα χάσουν πάνω απο 10-12κ τα επόμενα 2-3 χρόνια δεδομένου οτι στην Ελλάδα δεν έχουν πουληθεί πολλά 991 πόσο μάλλον το φετινό 991.2 με τους Turbo κινητήρες. Το ίδιο ισχύει για το 997tt.
Αν όμως θέλει να βγάλει τα γούστα του, και να το απολάυσει όσο το κρατήσει χωρίς να σκέφτεται όλα τα άλλα τότε F430.
"Winners don't make excuses when the other side plays the game"
chrisgiapz3 (20-09-15), steliosm46 (16-09-15), vagmag (17-09-15)
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
να πω και γω την άποψη μου σε ότι αφορά μόνο την ποιότητα κατασκευής σε Ferrari r8 και get μιας και δεν έχω οδηγήσει κάποιο απ αυτά αλλά έχω περιεργαστει-δουλέψει σ αυτά τα 3. Η Ferrari έχει ίσως κατ έμε την χειρότερη ποιότητα κατασκευής απ όλα.δεν μιλάω μηχανικά αλλά σαν ποιότητα υλικών συναρμογής,εσωτερικού,φανά ρια κλπ.ποιοτητα fiat pundo κυριολεκτικά όμως. (Μιλάω για 360 και 430 ) απαράδεκτη για ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας . Το r8 τπτ το φοβερό,κλασικό Audi.καλη ποιότητα καλά υλικά.το Gtr 2011 καλό μεν αλλά όχι και αμάν ποιοτικά.ωραια υλικά άλλα έβγαζε το κάτι φθηνό.Gtr 2013 μακραν το καλύτερο από τα 3.βελτιωμενο παντού και παρά πολύ προσεγμένο σε όλα του.παρα πολύ καλά υλικά παρά πολύ καλή συναρμογή πλαστικών λαμαρίνας κλπ.προσωπικα μετά απ αυτά που είδα στα δυο Ferrari πραγματικά και να είχα τα χρήματα να το αποκτήσω θα τα απέκλεια. Θεωρώ ότι οκ καλό το γκάζι καλό το κράτημα ο ήχος όλα αλλά αν είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο αυτής της χρηματικής αξίας να εχει τέτοια ποιότητα κατασκευής!
Υγ μιλάω μόνο από άποψη κατασκευής και όχι οδηγικής απόλαυσης κλπ μιας και δεν έχω καμία εμπειρία
Ισχύει. κλειδαριά πόρτας (που χαλάει) από Fiat, φανάρια που μαζεύουν υγρασία μέσα κλπ. ηλεκτρικά προβλήματα κλπ όπως είπε κι ένας φίλος, "είναι σαν γκόμενα που ζητάει συνέχεια" .
Πρέπει να είσαι ταγμένος στο αμάξι να μην κάνεις τίποτα άλλο στην ζωή σου και το συνεργείο να γίνει το δεύτερο σπίτι σου.
Ο λόγος είναι ότι ΔΕΝ τους ενδιαφέρει. Ηταν η εποχή που δεν τους ενδιέφερε να φτιάξουν αμάξι με την έννοια που το λέμε εμείς , αλλά ένα μοτέρ και στήσιμο και φυσικά τον μύθο το αλογάκι. Αν μπορούσαν δεν θα έβαζαν ούτε φώτα....
επειδή όμως είναι πολλά τα λεφτά Αρη και υπάρχει και ανταγωνισμός και έπεσε και κράξιμο από πελάτες, από το 2009 και μετά π.χ. California κλπ ξεκίνησαν να δίνουν σημασία στην κατασκευή και τα έκαναν πιό πολιτισμένα (οδηγικά και κατασκευαστικά) .
Aston Martin. Ομορφιά, ωραίος ήχος, sport αλλά και κυριλέ. Μακράν το πιο elegant για μένα.Βέβαια, γούστα είναι αυτά, η επιλογή εξαρτάται και από το τι ακριβώς ζητάει ο φίλος σου από ένα αυτοκίνητο.![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Koyotte : 17-09-15 στις 13:46
Σε δευτερευοντα πραγματα πχ κλειδαριες, πλαστικα κλπ αυτα ειναι ηλιθιωδως φτηνα και απαραδεκτα.
Σε οτι αφορα σοβαρα πραγματα εκει ολα αλλαζουν. Τα ημιαξονια πχ ειναι απο αεροδιαστημικα μεταλλα και προμηθευτης - κατασκευαστης ειναι η MNB που προμηθευει μπιλιες - ρουλεμαν κλπ για ροτορες ελικοπτερων καθως και τη ΝΑSA.
Η Etihad στο διαφημιστικο της για την σουΐτα 3 δωματιων στη διαδρομη Λονδινο - Αμπου Νταμπι, (καπου 30,000 δολλαρια) λεει: "Τα δερματα στους καναπεδες ειναι απο την ιδια εταιρεια που προμηθευει την Ferrari." Και οντως με σαπουνι και νερο, μονο κρατανε 10ετιες, καμια σχεση με τα πατσαβουρια της Πορσε που εχει το θρασος να τα χρεωνει 4 χιλιαρικα
aristent (20-09-15), BILL007 (20-09-15), chrisgiapz3 (20-09-15), dark knight (20-09-15), friendgr (20-09-15), KalpasM3 (19-09-15)