Από την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης
Από την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης
chrisgiapz3 (12-09-15), doctore (12-09-15), gant (12-09-15), isou (11-09-15), pilot (11-09-15)
Ωραία αεροτομή
Κόκκινη
Πολύ ωραίος συνδυασμός χρωμάτων ... Αγωνιστικά
Κάπου διάβασα ότι η boxster κ η cayman ( οι μικρές Porsche) , έχουν μεγαλύτερο μεταξόνιο από την " μεγάλη " 911 !!!
Αληθεύει ;;;;
Αν κ η αιγλη της 911 δεν με αφήνει ασυγκίνητο , κ ονειρεύομαι μια μέρα να γίνει πραγματικότητα , εξακολουθώ να πιστεύω ότι η boxster/cayman είναι το σπορ αυτοκίνητο που με καλύπτει ( με την προσθήκη του μοτέρ της 911s)
VanVIC (13-09-15)
ισχύει!
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
vagmag (13-09-15)
https://www.carmagazine.co.uk/spy-sh...new-911-turbo/
Όλες τούρμπο λοιπόν.Συγκρίνοντας την αντίστοιχη κίνηση της BMW με τα Μ
πιστεύω ότι πόνεσε το ίδιο τους ιδιοκτήτες-οπαδούς της 911 turbo.Στις μεν Μ
για το στροφάρισμα-στρίγγλισμα ψηλά και βέβαια τον ήχο και για τις turbo
εκτός από τον χαρακτήρα του μοτέρ προκύπτει και το θέμα της τοποθέτησης
του μοντέλου! Υπάρχουν κάποιοι παραδοσιακοί διαχωρισμοί στην αυτοκίνηση!
Φανταστείτε σε αυτοκινητοπαρέα:
-Έσυ ποιό έχεις φίλε?
-Ένα BMW.
-Τι Μ?
-Όχι όχι
-Εξακύλινδρο?
-Ούτε...
-Εσύ αδελφέ τι έχεις?
-Ένα Civic
-Ποιό το type r ή μήπως VTI?
-Όχι μάστορα το απλό είναι...
και πολλά αλλα!
Τώρα ο κάθε κάτοχος 911 θα λέει με περιφάνεια
-Μια 911 TURBO έχω!!!!
Πέρα από την πλάκα το μόνο σίγουρο είναι ότι θα εξακολουθούν να
κατασκευάζουν τέλεια τα απόλυτα καθημερινά σπόρ αυτοκίνητα.
chrisgiapz3 (13-09-15), diosak (15-09-15), doctore (13-09-15), Leonidas_E39 (13-09-15), pilot (13-09-15), vagmag (13-09-15)
Φτάσαμε στη γενιά 991.2 και εμείς ακομα ονειρευόμαστε την 996 ....
Πάντως αλήθεια είναι ότι όλοι θα έχουν 911 turbo !!!!
Ακομα και οι μικρές 911 θα έχουν καταιγιστικές επιδόσεις αλλά και μεγάλη ευκολία στην αύξηση της δύναμης !!!
A8hnaios (13-09-15), chrisgiapz3 (13-09-15), diosak (15-09-15), doctore (13-09-15), pilot (13-09-15)
Το μεταξόνιο είναι απλά ένας αριθμός.
Όταν το αυξάνεις ή το μειώνεις κάτι κερδίσεις κάτι χάνεις.
Η μαγεία του 911 δεν μπορεί να εκφραστεί σε mm μεταξονίου,
μοίρες κάμπερ, και επί τοις εκατό κατανομές.
Απλά είναι αυτό που είναι.
Το Cayman S PDK είναι επικίνδυνα ερωτεύσιμο,
όπως και το GTS. Καταπληκτικά αυτοκίνητα.
Η διαφορά στο δρόμο όμως από μία αντίστοιχης γενιάς 911,
είναι όση διαφορά έχει ένα ΜΧ5 από ένα Ε46Μ3.
Υ.Γ.: Όπως βλέπεις είμαι εντελώς αντικειμενικός![]()
A8hnaios (13-09-15), chrisgiapz3 (14-09-15), diosak (15-09-15), nikos valvetronic (15-09-15), pilot (13-09-15), vagmag (13-09-15)