Σας ευχαριστώ και πάλι για τα links τα οποία θα κοιτάξω άμεσα και θα επιστρέψω από τρίτη με περισσότερες πληροφορίες εφ' όσων πάω στο μηχανικό να μιλήσουμε από κοντά.![]()
Σας ευχαριστώ και πάλι για τα links τα οποία θα κοιτάξω άμεσα και θα επιστρέψω από τρίτη με περισσότερες πληροφορίες εφ' όσων πάω στο μηχανικό να μιλήσουμε από κοντά.![]()
Παιδιά καλησπέρα, όπως πολύ σωστά είπατε, έπειτα από συνάντηση μου με το μάστορα, το κόστος δεν πέφτει κάτω από 3.000 ευρώπουλα. Για κανένα λόγω ψευτοτούρμπισμα αλλά όλα καινούρια με σωστά πράματα για να δουλεύουμε αξιόπιστα.. Σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας!Θα αρχίσω να ψάχνομαι μήπως η μετατροπή με μεγαλύτερο μοτέρ θα μου δώσει αυτό που θέλω.
BILL007 (08-09-15)
Απ' ότι μου είπαν στο συνεργείο και όσα θυμάμαι..
Μεταλλική φλάτζα
βίδες κεφαλής ARP
χειροποίητη εξάτμιση
τουρμίνα Garret 2.5 360θρος
ιντερκουλερ
κολλαρα
μπεκ βενζίνης
πρόγραμμα
ρυθμιστης βενζίνης
φρένα από 325
οργανα και turbo timer
εργασία
Πίεση max 0.7
όλα τα παραπάνω καινούρια ανταλλακτικά κι όλα με ευθύνη του συνεργείου για τη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου.
BILL007 (09-09-15)
Φιλε μου το Turbisma θα σου πάει πολλά και αυτά που ανέφερες είναι κάποια μην ξεχνάς ότι έχεις 140.000 οποτε πρόσθεσε και πιστόνια σε αυτό και τα σινάφι η καλύτερη λύση που σου προτείνω αν δεν θες η ξεφύγεις πολύ είναι ένα μεταχειρισμένο μξ 321 ένα καλο μάστορα και πιστεύω θα είσαι ένταξη..
Jimmys_Z (08-10-15), Kostas Maras (02-10-15)
Βρες ένα μεταχειρισμένο κιτ κομπρεσορα με πίεσή στα 0,45bar, τον βαζεις χωρίς intercooler και χωρίς να πειράξεις εξάτμιση. Θα πρέπει να τσεκάρεις πρώτα αν ο εγκέφαλος σου ειναι siemens που περνει επαναπρογραμματισμο. Και αν βρεις κομπρεσορα να τον πάρεις μαζί με τις βάσεις.
Θα υπολογίζεις επιπλέον 40 με 60 ίππους αναλογα το πρόγραμμα και τα επιπλέον μπεκ καυσιμου που θα χρειαστείς.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη vaspap : 14-02-16 στις 23:56
Επειδη βλεπω οτι καποιοι προτεινουν μετατροπη με αλλο κινητηρα εχουν αναλογιστει σε τι περιπετειες μπορει να βρεθει οποιος μπει σε αυτην την διαδικασια?
Η αδηλωτη μετατροπη (εχουμε αναφερθει και παλιοτερα, οτι η εποχη του 316 σε 330 η Μ3 περασε και πλεον ειναι αδυνατο να δηλωθει) ειναι οτι χειροτερο μπορει να εχει καποιος στα χερια του και να κυκλοφορει.
Ας παρει καποιος ενα τηλεφωνο το υπουργειο συγκοινωνιων να ρωτησει τι θα γινει σε περιπτωση που βρεθει καποιος με αδηλωτη μετατροπη.
Η μηπως νομιζετε οτι σε περιπτωση σοβαρου τροχαιου η ασφαλεια θα καλυψει?
Γνωριζετε τι σημαινει αστικη ευθυνη εναντι τριτων σε περιπτωση σοβαρου τροχαιου και τραυματισμου οταν καποιος στραφει εναντιον σας, με μια ασφαλεια που δεν θα σας καλυπτει λογω αδηλωτης μετατροπης?
Τωρα το αν αξιζει να δωσει τοσα λεφτα, γιατι οντως το τουρμπισμα ακομα και το ψευτο, θελει λεφτα και μαλιστα αρκετα σε σχεση με την αξια του αυτοκινητου, που θα πανε στον κουβα, καθως οταν πουληθει κανενας δεν πληρωνει τα extra, ειναι κατι που θα το αποφασισει ο ιδιος
Σε αυτην την ζωη τα λαθη, τα παθη και τα special πληρωνονται ακριβα
Λογικά θα σου είχε φουλ μεταχ μέσα. Γιατί το ποσό μαζί με εργασία είναι λίγο.
Μεταλλική φλάτζα
βίδες κεφαλής ARP
χειροποίητη εξάτμιση ( -+1000€ )
τουρμίνα Garret 2.5 360θρος (με wastgate πάνω της +-750€ )
ιντερκουλερ (-+500€ )
κολλαρα
μπεκ βενζίνης (5ο ή 4 μεγαλύτερα;)
πρόγραμμα ( -+400€ )
ρυθμιστης βενζίνης (-+400€)
φρένα από 325
οργανα και turbo timer
εργασία
Καταχωρήθηκε στα awesome quotes
https://www.bmwfans.gr/forum/showpos...&postcount=253
Y.Γ.: Η σοκολατόπιτα σε περίμενε![]()