Σελίδα 313 από 316 ΠρώτηΠρώτη ... 213263303311312313314315 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 3.121 έως 3.130 από 3152

Θέμα: επικαιρότητα-προβληματισμοί 27/8/13 and on

  1. #3121
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο friendgr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν μου κανει πλεον τίποτα ενυπωση.

    ΟΠΟΙΟΣ και να βγει θα βρέξει φόρους. Είναι ΟΛΑ προκαθορισμένα. Ας κάνουμε και κάθε εβδομαδα εκλογές.
    Γιατί δεν εξηγεί κάποιος ότι τους φόρους αυτούς τους πληρώνουμε για να βγάλουμε μόλις 1% πλεόνασμα....
    Πράγμα που σημαίνει ότι ΤΟΣΑ είναι τα ΕΞΟΔΑ μας σαν χώρα.
    Ο λόγος που πληρώνουμε ΤΟΣΟΥΣ φόρους είναι γιατί έχουμε αντίστοιχα ΤΟΣΑ έξοδα !!!!!

    Για να μειωθούν οι φόροι , ΠΡΕΠΕΙ να μειωθούν τα έξοδα !!!!

    όπου ΈΞΟΔΑ... μπορείτε να βάλετε όποια θέλετε !!!!

  2. The Following 6 Users Say Thank You to vagmag For This Useful Post:

    bimmer-corfu (03-09-15), chrisgiapz3 (30-08-15), LEONIDASKAL (03-09-15), Leonidas_E39 (02-12-15), Panmilios (28-08-15), Thomelef (28-08-15)

  3. #3122
    Εγγραφή
    19-11-12
    Μηνύματα
    2.007
    Thanked
    2274
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Έξοδα όμως είναι μισθοί και συντάξεις. Σωστα;

    Γιατί έχω την εντύπωση οτι όσο κι αν μειώθηκαν αυτά, οι φόροι όχι μονο δεν μειώνονται, αλλά αυξάνονται;

    Σωστα όλα αυτα αλλα ισχύουν σε μια ισοσκελισμενη οικονομία. Όταν με το καλημερα χρωστάμε τ αντερα μας, ακόμα και ΜΗΔΕΝ να γίνουν τα έξοδα παλι θα χρωστάμε αρα παλι φόροι. Τι να συζητάμε.....

    Σαν να χεις μια επιχειρηση που να χρωστάει παντού και πολλά. Όσο και έξοδα να κόψεις, όσους και να απολύσεις παλι θα χρωστάει.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη friendgr : 28-08-15 στις 14:20

  4. #3123
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    απο ένα πίνακα που έβλεπα πρίν μια εβδομάδα, έλεγε ότι μισθοί και συντάξεις μόνο, κοστίζουν 3,7δις μηνιαίως. απο αυτά, τα 2,5 είναι για συντάξεις και 1,2 για μισθούς. σύνολο 44,4 ετησίως.

    ο υπολογισμός που είχε ο πίνακας έλεγε ότι τα δάνεια μας πρέπει να αποπληρωθούν μέχρι το 2054 και συμπεριλαμβανομένης και της τελευταίας χρηματοδότησης των 80 δις, η ελλάδα πρέπει να περισσεύει τουλάχιστο 10 δις ετησίως για αποπληρωμές.

    54 δις το χρόνο δλδ θέλει το χρόο μόνο για αυτά τα τρία πράγματα, και το 1/5 είναι για τα χρέη.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. #3124
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.952
    Thanked
    27412
    Rides
    2

    Post 1843: Mαθήματα ιστορίας από το 1ο Μνημόνιο της Ελλάδας…...

    Το καλοκαίρι του 1843, η Ελλάδα έπρεπε να αποπληρώσει στην τραπεζική ελίτ της Ευρώπη χρεολύσια και τόκους δανείων που είχε λάβει τα προηγούμενα χρόνια. Δυστυχώς, πέρα από τους επαχθείς όρους των δανείων αυτών, τα χρήματα δεν είχαν διοχετευθεί ώστε να δημιουργηθούν υποδομές που θα βοηθούσαν την κατεστραμμένη ελληνική οικονομία, αλλά είχαν σπαταληθεί στους εμφυλίους της επανάστασης, στο παλάτι και στους Βαυαρούς συμβούλους....
    Οι τόκοι που έπρεπε να καταβάλλονται κάθε χρόνο ήταν 7 εκατομμύρια δραχμές και ισοδυναμούσαν με το μισό των συνολικών εσόδων του ελληνικού κράτους που έφταναν μετά βίας τα 14 εκατομμύρια ετησίως. Προκειμένου να συγκεντρωθούν τα χρήματα για την αποπληρωμή των τόκων και κάτω από την πίεση των κυρώσεων η κυβέρνηση έλαβε μέτρα λιτότητας την άνοιξη του 1843 τα οποία όμως φάνηκε πως δεν απέδιδαν και ότι δε θα ήταν αρκετά για να συγκεντρωθεί το απαιτούμενο κεφάλαιο και έτσι τον Ιούνιο του 1843 η η ελληνική κυβέρνηση ενημερώνει τις ξένες κυβερνήσεις ότι αδυνατεί να καταβάλει το ποσό που χρωστάει και ζητά νέο δάνειο από τις μεγάλες δυνάμεις, ώστε να αποπληρώσει τα παλιά…....
    Αυτές αρνούνται κατηγορηματικά και αντί να εγκρίνουν νέο δάνειο, εκπρόσωποι των τριών μεγάλων δυνάμεων (Αγγλία-Γαλλία-Ρωσία) κάνουν μια διάσκεψη στο Λονδίνο για το ελληνικό χρέος και καταλήγουν σε καταδικαστικό πρωτόκολλο. Οι πρεσβευτές των μεγάλων δυνάμεων με το πρωτόκολλο στο χέρι, παρουσιάζονται στην ελληνική κυβέρνηση και απαιτούν την ικανοποίηση του.Αρχίζουν διαπραγματεύσεις ανάμεσα στα δύο μέρη και μετά από έναν μήνα υπογράφουν μνημόνιο, σύμφωνα με το οποίο η Ελλάδα έπρεπε να πάρει μέτρα ώστε να εξοικονομήσει υπέρ των δανειστών της μέσα στους επόμενους μήνες το αστρονομικό ποσό των 3,6 εκατομμυρίων δραχμών....
    Προκειμένου να εξασφαλίσουν ότι το μνημόνιο θα εφαρμοστεί κατά γράμμα, οι πρεσβευτές απαιτούν να παραβρίσκονται στις συνεδριάσεις του Υπουργικού Συμβουλίου που θα εγκρίνει τα μέτρα και να παίρνουν ανά μήνα λεπτομερή κατάσταση της πορείας εφαρμογής τους αλλά και των ποσών που εισπράττονται..
    Τα βασικά μέτρα που επέβαλε η κυβέρνηση μέσα στο 1843 σε εφαρμογή του τότε μνημονίου ήταν τα ακόλουθα:
    1. Απολύθηκε το ένα τρίτο των Δημοσίων υπαλλήλων και μειώθηκαν κατά 20% οι μισθοί όσων παρέμειναν...

    2. Σταμάτησε η χορήγηση συντάξεων, που τότε δεν δίνονταν στο σύνολο του πληθυσμού αλλά σε ειδικές κατηγορίες.

    3. Μειώθηκαν κατά 60% οι στρατιωτικές δαπάνες, μειώθηκε δραστικά ο αριθμός των ένστολων και αντί για μισθό οι στρατιωτικοί έπαιρναν χωράφια.

    4. Επιβλήθηκε προκαταβολή στην είσπραξη του φόρου εισοδήματος και της «δεκάτης», που ήταν ο φόρος για την αγροτική παραγωγή.

    5. Αυξήθηκαν οι δασμοί και οι φόροι χαρτοσήμου.

    6. Απολύθηκαν όλοι οι μηχανικοί του Δημοσίου και σταμάτησαν όλα τα δημόσια έργα.
    7. Καταργήθηκαν εντελώς όλες οι υγειονομικές υπηρεσίες του κράτους.

    8. Απολύθηκαν όλοι οι υπάλληλοι του εθνικού τυπογραφείου, όλοι οι δασονόμοι, οι δασικοί υπάλληλοι και οι μισοί καθηγητές πανεπιστημίου...

    9. Καταργήθηκαν όλες οι διπλωματικές αποστολές στο εξωτερικό.

    10. Νομιμοποιήθηκαν όλα τα αυθαίρετα κτίσματα και οι καταπατημένες «εθνικές γαίες» με την πληρωμή προστίμων νομιμοποίησης.

    11. Περαιώθηκαν συνοπτικά όλες οι εκκρεμείς φορολογικές υποθέσεις με την καταβολή εφάπαξ ποσού....

    Το αποτέλεσμα των εξαιρετικά σκληρών αυτών μέτρων ήταν οι δανειστές να πάρουν, όντως, ένα μέρος των χρημάτων τους αλλά η χώρα να οδηγηθεί σε μία βαθιά και πολυετή ύφεση η οποία οδήγησε στην εξαθλίωση μεγάλου τμήματος του πληθυσμού. Πάντως, το συγκεκριμένο μνημόνιο του 1843, θεωρείται από πολλούς ιστορικούς μία από τις σοβαρότερες αφορμές για το ξέσπασμα της επανάστασης της 3ης Σεπτέμβρη 1843, που έφερε Σύνταγμα στη χώρα....
    Του Πάνου Παναγιώτου*.

    *Χρηματιστηριακού αναλυτή...



    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

  6. #3125
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δημόσιο γιοκ δλδ...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. #3126
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο friendgr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έξοδα όμως είναι μισθοί και συντάξεις. Σωστα;

    Γιατί έχω την εντύπωση οτι όσο κι αν μειώθηκαν αυτά, οι φόροι όχι μονο δεν μειώνονται, αλλά αυξάνονται;

    Σωστα όλα αυτα αλλα ισχύουν σε μια ισοσκελισμενη οικονομία. Όταν με το καλημερα χρωστάμε τ αντερα μας, ακόμα και ΜΗΔΕΝ να γίνουν τα έξοδα παλι θα χρωστάμε αρα παλι φόροι. Τι να συζητάμε.....

    Σαν να χεις μια επιχειρηση που να χρωστάει παντού και πολλά. Όσο και έξοδα να κόψεις, όσους και να απολύσεις παλι θα χρωστάει.
    Έξοδα είναι όλα όσα πληρώνει το κράτος
    Συντάξεις
    Μισθοί
    Υγεία
    Παιδεία
    Οργανισμοί
    Βουλή
    επιδόματα
    στρατός
    αστυνομία
    επιχορηγήσεις
    Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
    δήμοι
    ΔΕΚΟ
    (από γραφεία και ενοίκια, μέχρι χαρτιά υγείας και A4.... )
    Δεν νομίζω ότι μπορούμε ΚΑΝ να φανταστούμε, ΠΟΥ ξοδεύουμε χρήματα !!!!
    κλπ κλπ


    Όσα έξοδα και να κόψεις , δε σημαίνει ότι με κάποιο μαγικό τρόπο θα αποπληρώσεις άμεσα το ποσό που χρωστάς.

    Αν λέμε ΑΝ, σταματήσεις να ξοδεύεις ασύστολα και να σπαταλάς, τότε τα έσοδα (φόροι τα περισσότερα), δεν πάνε στο βρόντο , αλλά θα βοηθήσουν στη μείωση του χρέους, με απώτερο σκοπό , κάποια στιγμή να μη θέλει ΝΕΑ δανεικά, αλλά να εξοφλεί παλιά δάνεια !

    Για πολλούς ο αγώνας είναι χωρίς νόημα.
    Αλλά μία επιχείρηση, με το κλείσιμο ξεπουλάς την περιουσία της και όποιος θέλει παίρνει ότι προλάβει. Γίνεσαι φτωχός, και δεν μπορείς να έχεις ΤΙΠΟΤΑ στο όνομά σου.
    Δεν νομίζω ότι θέλουμε η χώρα να πληρώσει τα 300 δις σε είδος, δε νομίζω ότι θέλουμε να μας αγοράσει κάποιος, να μας κατάσχει... κλπ κλπ

  8. The Following User Says Thank You to vagmag For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (30-08-15)

  9. #3127
    Εγγραφή
    15-06-15
    Περιοχή
    VOLOS
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    795
    Thanked
    708
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ.
    ΕΞΙΣΩΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ. 35 ευρω μικτα ο ιδιωτικος 35 ευρω μικτα και ο δημοσιος και οοοοοοοταααααν με το καλο αποκτησουσε ιδιωτικο τομεα σωστο, τοτε τα λεμε για αυξηση στο δημοσιο.
    καμια 150αρια χιλιαδες μεταφορες στον ιδιωτικο τομεα μεσω αποκρατικοποιησεων εξπρες (χωρις να χαλαμε και χρηματα για αξιολογησεις και μακακιες ) και ασε την ελευθερη αγορα να κανει το θαυμα της ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.......
    κανε στην ζωη σου οτι θες απλα καντο μονος σου μην περιμενεις απο κανενα τιποτα

  10. #3128
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.952
    Thanked
    27412
    Rides
    2

    Unhappy Αυτό είναι το Πρόγραμμα Ιδιωτικοποιήσεων στο οποίο δεσμεύτηκε η Ελλάδα

    Μπορεί η ελληνική κυβέρνηση να μην έδωσε στη δημοσιότητα καμία σχετική λίστα αλλά κατά την διαδικασία της έγκρισης του Μνημονίου από την Ολλανδική Βουλή ο Γερούν Ντάισεμπλουμ κατέθεσε έγγραφο με 55 δράσεις ιδιωτικοποιήσεων που πρέπει να εκτελέσει η ελληνική κυβέρνηση μέσα στους επόμενους δύο μήνες. Αστέρας, Ελληνικό, Κασσιώπη, ΟΛΠ, ΟΛΘ, Αεροδρόμια, μαρίνες, αλλά και άλλες περίεργες διατάξεις βρίσκονται στα μικρά γράμματα της Συμφωνίας. Το TPP μετέφρασε όλες τις δράσεις και τις παρουσιάζει.

    Εκτός από την παραχώρηση των αεροδρομίων στην γερμανική εταιρία η Ελληνική κυβέρνηση δεσμεύεται και σε άλλες αναγκαστικές ιδιωτικοποιήσεις, όπως για παράδειγμα στην παραχώρηση του Αστέρα στην Jarmyn μέχρι το τέλος του χρόνου.

    Εντυπωσιακό στοιχείο του πίνακα που ακολουθεί αποτελεί το επιτακτικό ύφος, ιδιαίτερα σε περιπτώσεις όπου η κυβέρνηση δεσμεύεται ότι θα εγκρίνει τις περιβαλλοντικές μελέτες όπως θέλει ο παραχωρησιούχος ή θα ξεπεράσει τα προβλήματα που βάζουν οι αρχαιολογικές υπηρεσίες. Φυσικά η κυβέρνηση δεσμεύεται να καταργήσει και νόμους του ελληνικού κράτους με το σκεπτικό ότι παρεμποδίζουν τον κεντρικό σχεδιασμό της εκμετάλλευσης της δημόσιας περιουσίας.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι την ίδια ώρα που το κουαρτέτο μιλάει για την ανάγκη συλλογής εσόδων και την εξισορρόπηση των βαρών μεταξύ των κοινωνικών ομάδων απαιτεί μια σειρά από δράσεις που κάνουν ακριβώς το αντίθετο: Έτσι π.χ. η ελληνική κυβέρνηση υποχρεούται από τον Οκτώβρη να επιτρέπει στα γιοτ να έχουν σημαία ξένης χώρας για πάνω από 12 μήνες.

    Τέλος το πιο συγκλονιστικό στοιχείο της λίστας είναι οι απαλλαγές που προσφέρονται στους παραχωρησιούχους. Έτσι για παράδειγμα με νομοθετική διάταξη η τοπική αυτοδιοίκηση δεν θα μπορεί να ζητάει τέλη χρήσης των υπηρεσιών που θα προσφέρει σε αυτούς που αγόρασαν την ελληνική περιουσία, ενώ αντίστοιχες διατάξεις θα τους απαλλάσσουν και από άλλα ενοχλητικούς φόρους όπως ο ΕΝΦΙΑ. Φυσικά όποτε σε κάποια ιδιωτικοποίηση προκύπτουν κοστοβόρα προσχώματα το λογαριασμό αναλαμβάνει πάντα να πληρώσει το ΤΑΙΠΕΔ… Έτσι ήταν πάντα οι έλληνες… φιλόξενοι


    Ελληνικό Πρόγραμμα Ιδιωτικοποιήσεων
    Νο. Στοχείο Θέμα Αρμόδια αρχή Κρίσιμη ημερομηνία
    1 ΤΑΙΠΕΔ Έκθεση για τον φάκελο ιδιοκτησίας ΥΠΟΙΚ / Γ.Γ. Δημόσιας Περιουσίας Σεπτέμβριος 2015
    Απαραίτητες ενέργειες: Παράδοση έκθεσης με όλα τα ακίνητα που βρίσκονται στο ΤΑΙΠΕΔ (συμπεριλαμβανομένων και όλων των υπουργείων και οργανισμών)

    2 ΤΑΙΠΕΔ Πλήρη λειτουργική κεντρική δοιίκηση (που θα εγκρισθεί από την ESCHADA) και Διατήρηση του νομικού πλαισίου για την Eschada, χωρίς αλλαγές ΥΠΟΙΚ / ΥΠΑΠΕ ΑΜΕΣΑ
    Απαραίτητες ενέργειες: Διορισμός των μελών του Κεντρικού Διοικητικού Συμβούλιου για την εκμετάλλευση της δημόσιας περιουσίας ώστε να γίνει πλήρως λειτουργική.Ο διορισμός πρέπει να είναι άμεσως για αρκετές υποθέσεις:


    Για την έγκριση της μελέτης για την Κασσιόπη και την κατάθεση γνωμάτευσης στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Οικονομικών προκειμένου να εκδοθεί η Υπουργική Απόφαση έγκρισης.
    Την εφαρμογή της ήδη υπάρχουσας ESCHADA στην Αφάντου για την αλλαγή χρήσης της περιοχής και την επαναπροώθησή της για έγκριση από το ΣτΕ.
    Να προωθηθούν οι μελέτες ESCHADA για τα: Βαρθολομιο, Πόρτο Χέλι, Σαμπαριζα, Καρτερός, Μαρκόπουλος, Ποδείδι.
    Να δημιουργηθεί νέο σχέδιο ESCHADA για τον Αστέρα Βουλιαγμένης που να εναρμονίζεται με τις επιτυχείς διαπραγματεύσεις με τον επιλεγμένο επενδυτή.

    3 ΤΑΙΠΕΔ Μεταφορά 45 εναπομείναντων ακινήτων στο ΤΑΙΠΕΔ από την προηγούμενη μεταφορά περίπου 1000 ακινήτων ΥΠΑΑΤ (μαζί με το ΥΠΟΙΚ) Σεπτέμβριος 2015
    Απαραίτητες ενέργειες: 930 στοιχεία μεταφέρθηκαν στο ΤΑΙΠΕΔ με 5 JMDs (ΦΕΚ Β 1020/25-4-2013, ΦΕΚ B2883/14-11-2013, ΦΕΚ 3025/28-11-2013, ΦΕΚ B 571/7-3-2014, ΦΕΚ B 2001/22-7-2014). Πρέπει να μεταφαρθούν επιπλέον 45 ακίνητα (τα ιδιοκτησιακά δικαιώματα για τα 18 ακίνητα και τα δικαιώματα διαχείρισης για άλλα 27)

    4 ΑΣΤΕΡΑΣ Οικονομικό κλείσιμο της επένδυσης ΥΠΟΙΚ (μεζί με υπουργείο Τουρισμού) Δεκέμβριος 2015
    Απαραίτητες ενέργειες: Μετά από θετική εισήγηση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΤΑΙΠΕΔ και ΕΤΑΔ, την υπογραφή της συμβολαιογραφικής πράξεως για την αντιμετώπιση των νομικών εμποδίων που απαγορεύουν τη μεταφορά του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της εισηγμένης εταιρείας Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης με τον
    Προτιμητέο πλειοδότη, καθώς και για την επέκταση των ειδικών δικαιωμάτων για την παραλία και την ακτογραμμή ο προτιμώμενος πλειοδότης (ανάλογα με την επιτυχή ολοκλήρωση των εν εξελίξει διαβουλεύσεων με το ανακηρυχθεί μειοδότης σχετικά με την προτεινόμενη ESCHADA)

    5 ΚΑΣΣΙΩΠΗ Έγκριση της Μελέτης Πειβαλλοντικών Επιπτώσεων του επενδυτή Υπουργείο Τουρισμού ΑΜΕΣΑ
    Απαραίτητες ενέργειες: Διορισμός των μελών της επιτροπής για τις Μαρίνες (τουριστικοί λιμένες) η οποία θα γνωματεύσουν για την τοποθεσία των μαρίνων

    6 ΚΑΣΣΙΩΠΗ Μετεγκατάσταση της ναυτικής βάσης ΥΠΟΙΚ / Γενικό Λογιστήριο του Κράτους Σεπτέμβριος 2015
    Απαραίτητες ενέργειες: Εγγραφή του σχετικού ποσού στο πλαίσιο του προϋπολογισμού που ετοιμάζεται από τον Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, προκειμένου να εξασφαλίσει τη διεξαγωγή των δημοπρασιών που έχει συναφθεί από το λιμάνι και το λιμνικό για την μετεγκατάσταση του Ναυτικού φυλάκιο. Το τελικό κόστος θα βαρύνει το ΤΑΙΠΕΔ

    Νο. Στοχείο Θέμα Αρμόδια αρχή Κρίσιμη ημερομηνία
    7 Ιδιοκτησία στη Ρώμη Το Υπουργείο Οικονομικών (ή του Αναπληρωτή Υπουργού) οφείλει να δώσει την αρμοδιότητα στους σύμβουλους του ΤΑΙΠΕΔ να υποβάλλουν έγγραφα στο δήμο της Ρώμης και του ιταλικού κτηματολογίου για την οριοθέτηση της ελληνικής ιδιοκτησίας και τη μεταφορά της στο ΤΑΙΠΕΔ ΥΠΟΙΚ ΑΜΕΣΑ
    Απαραίτητες ενέργειες: Υπογραφή του αντιπροσώπου που επιτρέπει στους Τεχνικούς Συμβούλους στη Ρώμη να ολοκληρώσουν όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την αλλαγή της χρήσης του ακινήτου από το γραφείο της Ρώμης και να ολοκληρώσει τη μεταβίβαση του ακινήτου από την Ελληνική Δημοκρατία και το ιταλικό
    κτηματολόγιο στο ΤΑΙΠΕΔ.

    8 Ιδιοκτησία στη Νέα Υόρκη Το Υπουργείο Οικονομικών (ή του Αναπληρωτή Υπουργού) οφείλει να δώσει την αρμοδιότητα στους σύμβουλους του ΤΑΙΠΕΔ να υποβάλλουν έγγραφα για την οριοθέτηση της ελληνικής ιδιοκτησίας και τη μεταφορά της στο ΤΑΙΠΕΔ ΥΠΟΙΚ ΑΜΕΣΑ
    Απαραίτητες ενέργειες: Υπογραφή του αντιπροσώπου για τη έγκριση της μεταβίβασης του ακινήτου στη Νέα Υόρκη από το Ελληνικό Δημόσιο στο ΤΑΙΠΕΔ

    9 Ηλεκτρονικό σύστημα δημοπρασιών Ολοκλήρωση της μεταφοράς για την πώληση ιδιοκτησιών στην περιοχή της Πλάκας ΥΠΠΟ (μεζί με ΥΠΟΙΚ / Περιφεριακός Διευθυντής Δημόσιας Περιουσίας Αττικής) ΑΜΕΣΑ
    Απαραίτητες ενέργειες: α) έκδοση της διοικητικής πράξης που αφορά την άδεια για τη μεταφορά των ακινήτων της Πλάκας στο ΤΑΙΠΕΔ β€“ β) έκδοση των πρωτοκόλλων διοικητικής έξωσης για τους παράναμους χρήστες των ακινήτων.

    10 Ηλεκτρονικό σύστημα δημοπρασιών Ολοκλήρωση της μεταφοράς για την πώληση ιδιοκτησιών στην περιοχή της Φλώρινας Υπουργείο Παιδείας (Μαζί με ΥΠΟΙΚ) ΑΜΕΣΑ
    Απαραίτητες ενέργειες: α) Η διοίκηση θα επιδιώξει να λύσει το θέμα της ιδιοκτησίας που έχει προκύψει (πράξη ανταλλαγής ενός τμήματος του ακινήτου, η οποία υπεγράφη μεταξύ του Υπουργείου Οικονομικών και του ιδιοκτήτη) – β) θα γίνει απομάκρυνση του εκπαιδευτικού υλικού, ώστε η ιδιοκτησία να παραδοθεί κενή

    11 ΔΕΣΦΑ Τροποποίηση του Κανονισμού Αδειών (ΦΕΚ Β 464 / 19.04.2010), ώστε να είναι δυνατόν να τροποποιηθεί η Άδεια Λειτουργία της ΔΕΣΦΑ εν όψει της μεταβίβασης των μετοχών της στην SOCAR και πριν από την εν λόγω μεταβίβαση Υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας Μετά από την έγκριση της συναλλαγής
    Απαραίτητες ενέργειες: Τροποποίηση του Κανονισμού Αδειών (ΦΕΚ Β 464 / 19.04.2010)

    12 ΔΕΣΦΑ Η ΔΕΣΦΑ διαθέτει μια σειρά από ακίνητα κοντά στις παραμεθόριες περιοχές και μετά από τη νομοθετική τροποποίηση του Ν 1892/1990, απαιτείται πλέον ειδική υπουργική απόφαση προκειμένου να καταστεί δυνατή να μεταφερθούν στην SOCAR τα δικαιωμάτα ιδιοκτησίας επί των ακινήτων αυτών Υπουργείο Άμυνας Μετά από την έγκριση της συναλλαγής
    Απαραίτητες ενέργειες: α) Υπουργική απόφαση βάσει του νόμου 1892/1990 – β) να μην τροποποιήσει το νόμο 1892/1990

    Νο. Στοχείο Θέμα Αρμόδια αρχή Κρίσιμη ημερομηνία
    13 ΕΓΝΑΤΙΑ Το ΔΣ της Εγνατίας να παραδώσει σύντομα την επίσημη απόφαση για την εφαρμογή της Κοινής Υπουργικής Απόφασης 6686 / 11.14.2014 με ενημερωμένο χρονοδιάγραμμα που θα εξασφαλίσει την κατασκευή όλων των Σταθμών Διοδίων το ταχύτερο δυνατό με βάση χρονοδιάγραμμα που θα γίνει αποδεκτό από το Ταμείο. Εγνατία Οδός Α.Ε. ΑΜΕΣΑ
    Απαραίτητες ενέργειες: - Επίσημη απόφαση από το Δ.Σ.- Χρονοδιάγραμμα για την εφαρμογή της ΚΥΑ

    14 ΕΓΝΑΤΙΑ Η Ελλάδα θα βοηθήσει την Εγνατία Οδό ΑΕ να θεσπίσει αποδεκτούς όρους για την αναδιαρθρωση του χρέους της εταιρίας στο οποίο θα συμφωνεί η Τράπεζα Πειραιώς. Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και δικτύων ΑΜΕΣΑ

    15 ΕΓΝΑΤΙΑ Το Υπουργείο Υποδομών και το Υπουργείου Οικονομικών θα προσδιορίσουν (σε μορφή που συμφωνήθηκε με
    το ΤΑΙΠΕΔ) σχέδιο Κοινής Υπουργικής Απόφασης για τον καθορισμό της τιμολογιακής πολιτικής των διοδίων για όλους τους σταθμούς διοδίων του Αυτοκινητοδρόμου και των κάθετων αξόνων (συμπεριλαμβανομένων και των νέων σταθμών που κατασκευάζονται σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση 6686/2014). ΥΠΟΙΚ (μαζί με Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και δικτύων) Νοέμβριος 2015

    15 ΕΓΝΑΤΙΑ Η Ελλάδα θα γνωστοποιήσει τη λύση που συμφωνήθηκε με τη ΓΔ Ανταγωνισμού για τη δημιουργία των διοδίων για τους δύο συγχρηματοδοτούμενους κάθετους άξονες, προκειμένου να αποτραπεί η παράνομη κρατική ενίσχυση Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων (μαζί με Υπουργείο Οικονομικών) ΑΜΕΣΑ

    16 ΕΓΝΑΤΙΑ Η Ελλάδα θα αναπτύξει μια μελέτη που απαιτείται για την υποβολή και την αδειοδότηση από τη ΓΔ για την τιμολόγησης των διοδίων που θα εφαρμοστούν στον αυτοκινητόδρομο και των κάθετων αξόνων της Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων ΑΜΕΣΑ

    17 ΕΓΝΑΤΙΑ Η Εγνατία Οδός ΑΕ θα δημιουργήσει ενημερωμένο μοντέλο κυκλοφορίας για τον αυτοκινητόδρομο και τους
    κάθετους άξονες Εγνατία Οδός Α.Ε. Σεπτέμβριος 2015

    18 ΕΓΝΑΤΙΑ Η Ελλάδα θα προχωρήσει σύμφωνα με τη ΓΔ Ανταγωνισμού και τη ΓΔ Περιφερειακής Πολιτικής τα δύο συγχρηματοδοτούμενα έργα κάθετων αξόνων υπό κατασκευή Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων ΑΜΕΣΑ

    19 ΤΡΑΙΝΟΣΕ / ΕΕΣΣΤΥ Η Διυπουργική για έγκριση είτε με ΣΔΙΤ ή, μια διαδικασία SLA για την παροχή της τη συντήρησης των σιδηροδρομικών υποδομών από τους εν λόγω τρίτους παρόχους υπηρεσιών Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων ΑΜΕΣΑ
    Απαραίτητες ενέργειες: Το υπουργείο θα αποφασίσει σχετικά με το μοντέλο (ΣΔΙΤ ή SLA). Ο ΟΣΕ για την έναρξη του διαγωνισμού για τους σιδηροδρόμους και τη συντήρηση των υποδομών σύμφωνα με τις διατάξεις της ΥΔΥ και να ελέγξει τη σύμβαση.

    Νο. Στοχείο Θέμα Αρμόδια αρχή Κρίσιμη ημερομηνία
    20 ΤΡΑΙΝΟΣΕ / ΕΕΣΣΤΥ Υπογραφή της συμφωνίας μεταξύ Ελλάδας και Eurofima για το σιδηροδρομικό υλικό που αποκτήθηκε από τον ΟΣΕ με τη χρηματοδότηση του σιδηροδρομικού υλικού ΥΠΟΙΚ (μαζί με Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων) ΑΜΕΣΑ
    Απαραίτητες ενέργειες: Το υπουργείο θα αποφασίσει σχετικά με το μοντέλο (ΣΔΙΤ ή SLA). Ο ΟΣΕ για την έναρξη του διαγωνισμού για τους σιδηροδρόμους και τη συντήρηση των υποδομών σύμφωνα με τις διατάξεις της ΥΔΥ και να ελέγξει τη σύμβαση.

    21 ΤΡΑΙΝΟΣΕ / ΕΕΣΣΤΥ Αποτίμηση του τροχαίου υλικού που δεν είναι σε χρήση από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων Σεπτέμβριος 2015
    Απαραίτητες ενέργειες: Η ΓΑΙΑΟΣΕ να διορίσει τεχνικό σύμβουλο.

    22 ΤΡΑΙΝΟΣΕ / ΕΕΣΣΤΥ Σύμβαση PSO Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων (μαζί με ΤΡΑΙΝΟΣΕ) ΑΜΕΣΑ
    Απαραίτητες ενέργειες: Η Ελλάδα να στείλει ΥΔΥ του Ελεγκτικού Συνεδρίου για έγκριση. Στη συνέχεια, το Κοινοβούλιο να εγκρίνει την ΥΔΥ από τη Μεικτή Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων

    23 ΤΡΑΙΝΟΣΕ / ΕΕΣΣΤΥ Συντήρηση του τροχαίου υλικού σε ψυκτική αποθήκη Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων Νοέμβριος 2015
    Απαραίτητες ενέργειες: Η ΓΑΙΟΣΕ θα υποβολει προσφορά συντήρησης

    24 ΤΡΑΙΝΟΣΕ / ΕΕΣΣΤΥ Το Υπουργείο Οικονομικών θα επιστρέψετε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποθέματα μετρητών ύψους ¤ 40.000.000 ΥΠΟΙΚ ΑΜΕΣΑ

    26 ΕΛΛΗΝΙΚΟ Ένας συντονιστής θα οριστεί, με απόφαση του Πρωθυπουργού, για την εφαρμογή του έργου σε συνεργασία με το ΤΑΙΠΕΔ, το Γραφείο Ελληνικού και την Ελληνικό Α.Ε., για το συντονισμό όλων των κυβερνητικών προσπάθειων με τα υπουργεία για την έγκαιρη υλοποίηση όλων των προϋποθέσεωνμ μέχρι το οικονομικό κλείσιμο (Νοέμβριος 2016) Γραφείο Πρωθυπουργού ΑΜΕΣΑ

    26 ΕΛΛΗΝΙΚΟ Υπογραφή Μνημονίου Κατανόησης με τους υπάρχοντες χρήστες με την βοήθεια της Γενικής Γραμματείας ΥΠΟΙΚ / Γενική Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας ΑΜΕΣΑ
    Εμπλεκόμενοι φορείς: 1. Περιφέρεια Αττικής – ΚΤΕΟ 2. Υπουργείο Παιδείας – Κέντρο Θαλάσσιων Ερευνών – 3. Υπουργείο Μεταφορών – Πολιτική Υπηρεσία Αεροπορίας και ΕΘΕΛ

    26 ΕΛΛΗΝΙΚΟ Καθαρισμός της περιοχής από άλλους δημόσιους οργανισμούς (προϋπόθεση για την οικονομική κλείσιμο) ΥΠΟΙΚ / Γενική Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας Μάρτιος 2016
    Εμπλεκόμενοι φορείς: Δήμος Ελληνικού – Δημόσιες υπηρεσίες

    27 ΕΛΛΗΝΙΚΟ Διευκόλυνση της επανεξέτασης και έγκρισης του Σχεδίου Επενδυτικής Ανάπτυξης ΥΠΟΙΚ (μαζί με Υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας) Δεκέμβριος 2015
    Απαραίτητες ενέργειες: Σύσταση και σύνθεση της Ειδικής Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων που θα συμβουλεύουν και θα διαβουλεύεται με τους αρμόδιους υπουργούς των Οικονομικών και της παραγωγικότητας, Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής σε σχέση με το Ολοκληρωμένο Σχέδιο Ανάπτυξης του Αγοραστή (άρθρο 2 παρ. 5 του νόμου 4062/2012)

    Νο. Στοχείο Θέμα Αρμόδια αρχή Κρίσιμη ημερομηνία
    28 ΕΛΛΗΝΙΚΟ Διευκόλυνση της επανεξέτασης και έγκρισης του Σχεδίου Επενδυτικής Ανάπτυξης ΥΠΟΙΚ (μαζί με Υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας) Δεκέμβριος 2015
    Απαραίτητες ενέργειες: Σχέδιο μιας ρυθμιστικής εγκυκλίου που θα ορίζει τον ρόλο και την εντολή της προαναφερθείσας Ειδικής Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων και θα προσδιορίζει τα ζητήματα και τα θέματα για τα οποία το εν λόγω σώμα θα δώσει τις συμβουλές της

    29 ΕΛΛΗΝΙΚΟ Λειτουργεία του γραφείου Ελληνικού ΥΠΟΙΚ ΑΜΕΣΑ
    Απαραίτητες ενέργειες: Διορισμός του επικεφαλής του γραφείου του Ελληνικού, έτσι ώστε να αρχίσει να λειτουργεί

    30 ΕΛΛΗΝΙΚΟ Άδεια για λειτουργία καζίνο στο Ελληνικό (προϋπόθεση για το οικονομικό κλείσιμο) ΕΕΕΠ (Μαζί με ΥΠΟΙΚ) ΑΜΕΣΑ
    Απαραίτητες ενέργειες: Αναθεώρηση του υπάρχοντος νομοθετικού πλαισίου σχετικά με τη χορήγηση αδειών καζίνο στην Περιφέρειας Αττικής

    30 ΕΛΛΗΝΙΚΟ Άδεια για λειτουργία καζίνο στο Ελληνικό (προϋπόθεση για το οικονομικό κλείσιμο) ΥΠΟΙΚ (μαζί με ΕΕΕΠ) Ιούνιος 2016
    Απαραίτητες ενέργειες: Διεξαγωγή δημόσιου διαγωνισμού για τη χορήγηση της απαραίτητης άδειας λειτουργίας καζίνο στο Ελληνικό

    31 ΕΛΛΗΝΙΚΟ Αναγνώριση του αρχαιολογικού χώρου στις ακτές του Ελληνικού Υπουργείο Πολιτισμού ΑΜΕΣΑ
    Απαραίτητες ενέργειες: Η απόφαση έχει ήδη ληφθεί από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο του Υπουργείου Πολιτισμού και το διάταγμα πρέπει να υπογραφεί από τον Υπουργό Πολιτισμού

    32 ΕΛΛΗΝΙΚΟ Διαχείριση των κοινών χώρων εντός της περιοχής (προϋπόθεση για το οικονομικό κλείσιμο) Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης Δεκέμβριος 2015
    Απαραίτητες ενέργειες: Έναρξη ισχύος της νομοθετικής πράξης για την ίδρυση οργάνου με εξουσίες για τη διαχείριση και τη λειτουργία όλων των χώρων, υποδομών, έργων και εξοπλισμού στους κοινής χρήσης χώρους εντός της περιοχής του Ελληνικού και την αποκλειστική συλλογή και τη διαχείριση των τυχόν
    αμοιβαίων καθήκοντων ή άλλων παρόμοιων επιβαρύνσεων.

    33 ΕΛΛΗΝΙΚΟ Μετατόπιση του λιμανιού και του Λιμενικού από την περιοχή (προϋπόθεση για το οικονομικό κλείσιμο) ΥΠΟΙΚ / Γενικό Λογιστήριο του Κράτους ΑΜΕΣΑ
    Απαραίτητες ενέργειες: Εγγραφή του σχετικού ποσού στο πλαίσιο του προϋπολογισμού που προορίζεται από το Γενικό Λογιστικό Γραφείο προκειμένου να εξασφαλιστεί η διεξαγωγή των δημοπρασιών που έχουν συναφθεί από το λιμένα και το λιμενικό για την μετεγκατάσταση της Μονάδας Υποβρυχίων Αποστολών. Το εν λόγω κόστος θα βαρύνει το ΤΑΙΠΕΔ μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της συναλλαγής.

    34 ΕΛΛΗΝΙΚΟ Πρόσβαση στα αεροδρόμια για τους επενδυτές Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων / Ελληνική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας ΑΜΕΣΑ
    Απαραίτητες ενέργειες: Έγγραφη άδεια εισόδου από την Ελληνική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας στην ομάδα των ειδικά εξουσιοδοτημένων επενδυτών για πρόσβαση στα αεροδρόμια για τις επισκέψεις στο χώρο του Ελληνικού

    Νο. Στοχείο Θέμα Αρμόδια αρχή Κρίσιμη ημερομηνία
    35 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ Κοινή Υπουργική Απόφαση Υπουργικό Συμβούλιο ΑΜΕΣΑ
    Απαραίτητες ενέργειες: Υπογραφή της Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΠΥΣ) για την έγκριση της παραχώρησης βάσει της συμφωνίες και την έγκριση για την συν-υπογραφή από τους αρμόδιους υπουργούς της συμβάσεως παραχώρησης.

    36 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ Κύρωση της Σύμβασης Παραχώρησης από το Ελληνικό Κοινοβούλιο Ελληνικό Κοινοβούλιο Ιανουάριος 2016
    Απαραίτητες ενέργειες: Η επικύρωση θα γίνει μετά την υπογραφή των Συμφωνιών Παραχώρησης και την τήρηση των εν αναμονή προσαρτημάτων και εγκρίσεων από τις αρμόδιες αρχές της ΕΕ περί κρατικών ενισχύσεων..

    37 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ Παράδοση των αεροδρομίων στον παραχωρησιούχο από την ΥΠΑ Ελληνική Υπηρεσια Πολιτικής Αεροπορίας Μάρτιος 2016

    38 ΟΛΠ, ΟΛΘ Οριστικοποίηση της Σύμβασης Παραχώρησης Υπουργείο Ναυτιλίας & ΥΠΟΙΚ ΑΜΕΣΑ
    Απαραίτητες ενέργειες: Το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και το Οικονομικών θα οριστικοποιήσουν τη συμφωνία παραχώρησης του ΟΛΠ με βάση
    το πλαίσιο που έχει ήδη συμφωνηθεί και το έγγραφο που έχει δοθεί στους επενδυτές τον Δεκεμβρίο του 2014. Το ισοδύναμο έγγραφο για ΟΛΘ θα βασίζεται στο σχέδιο του ΟΛΠ.

    39 ΟΛΠ, ΟΛΘ Ρυθμιστική αρχή του λιμένα Υπουργείο Ναυτιλίας Οκτώβριος 2015
    Απαραίτητες ενέργειες: Στελέχωση της ρυθμιστικής αρχής λιμένων και έκδοση των απαραίτητων Προεδρικών Διαταγμάτων. – Αφήστε τη ρυθμιστική αρχή να λειτουργήσει σωστά.

    40 ΟΛΠ, ΟΛΘ Ρυθμίσεις λιμένα Υπουργείο Ναυτιλίας Οκτώβριος 2015
    Απαραίτητες ενέργειες: Προδιαγραφή / διαχωρισμός των διοικητικών και άλλων ευθυνών / αρμοδιοτήτων που θα πρέπει να αφαιρεθούν από τον ΟΛΠ / ΟΛΘ και να μεταφερθούν στην Ελληνική Δημοκρατία / Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων

    41 Ε9 Το ΤΑΙΠΕΔ θα εξαιρεθεί από την υποχρέωση υποβολής Ε9 για την ιδιοκτησία του ΥΠΟΙΚ ΑΜΕΣΑ
    Απαραίτητες ενέργειες: Το υπουργείο Οικονομικών θα προφεί στην έκδοση των σχετικών διατάξεων

    42 ΜΑΡΙΝΕΣ Διευκρίνιση / Εξαίρεση από την επιβολή ΕΝΦΙΑ στις συμφωνίες παραχώρησης ΥΠΟΙΚ ΑΜΕΣΑ
    Απαραίτητες ενέργειες: Το υπουργείο Οικονομικών θα προφεί στην έκδοση των σχετικών διατάξεων

    43 ΜΑΡΙΝΕΣ Οριστικοποίηση της Περιβαλλοντικής μελέτης για την μαρίνα της Πύλου Υπουργείο Πολιτισμού ΑΜΕΣΑ
    Απαραίτητες ενέργειες: Το υπουργείο Πολιτισμού θα παρέχει τις πληρφορορίες και Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο θα εγκρίνει την περιβαλλοντική μελέτη ώστε να εκοδθεί το Προεδρικό Διάταγμα.

    Νο. Στοχείο Θέμα Αρμόδια αρχή Κρίσιμη ημερομηνία
    43 ΜΑΡΙΝΕΣ Οριστικοποίηση της Περιβαλλοντικής μελέτης για την μαρίνα της Πύλου Υπουργείο Υποδομών, Παραγωγικής ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Υπουργείο Τουρισμού Σεπτέμβριος 2015
    Απαραίτητες ενέργειες: Το υπουργείο Περιβάλλοντος και το Υπουργείο Τουρισμού θα εκδόσουν περιβαλλοντική μελέτη για να την σχολιάσουν τα ενδιαφερόμενα μέρη.

    43 ΜΑΡΙΝΕΣ Οριστικοποίηση της Περιβαλλοντικής μελέτης για την μαρίνα της Πύλου Υπουργείο Υποδομών, Παραγωγικής ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Υπουργείο Τουρισμού Νοέμβριος 2015
    Απαραίτητες ενέργειες: Το υπουργείο Περιβάλλοντος και το Υπουργείο Τουρισμού θα εγκρίνουν την περιβαλλοντική μελέτη και θα εκδοθεί Προεδρικό Διάταγμα.

    44 ΜΑΡΙΝΕΣ Θέσπιση νομοθεσία πουθα επιτρέπει την χρήση ξένης σημαίας σε γιοτ για πάνω από 12 μήνες Υπουργείο Τουρισμού Οκτώβριος 2015
    Απαραίτητες ενέργειες: Το υπουργείο Περιβάλλοντος και το Υπουργείο Τουρισμού θα εγκρίνουν την περιβαλλοντική μελέτη και θα εκδοθεί Προεδρικό Διάταγμα.

    45 ΤΕΛΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Εξαίρεση των παραχωρησιούχων από υποχρέωση καταβολής τελών στις τοπικές αρχές για τις υπηρεσίες που τους προσφέρονται. Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης ΑΜΕΣΑ
    Απαραίτητες ενέργειες: Το υπουργείο Περιβάλλοντος και το Υπουργείο Τουρισμού θα εγκρίνουν την περιβαλλοντική μελέτη και θα εκδοθεί Προεδρικό Διάταγμα.

    46 ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ ΓΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΜΕ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΙΟΥΧΟΥΣ Στις συμφωνίες παραχώρησης που δεν έχουν κυρωθεί με νόμο, η Ελλάδα θα πρέπει να έχει το νομικό δικαίωμα να συμφωνήσει σχετικά με τους μηχανισμούς διαιτησίας. Ως εκ τούτου, απαιτείται μια γενική διάταξη που θα ενσωματώνει αυτο το δικαίωμα στο ελληνικό δίκαιο. ΥΠΟΙΚ ΑΜΕΣΑ
    Απαραίτητες ενέργειες: Το υπουργείο Οικονομικών θα εκδόσει τις αντίστοιχες νομοθετικές διατάξεις.

    47 ΟΔΙΕ Κοινοβουλευτική έγκριση της Συμφωνίας Παραχώρησης Ελληνικό Κοινοβούλιο (μαζί με ΥΠΟΙΚ) ΑΜΕΣΑ

    48 ΟΔΙΕ Δημοσίευση του κανονισμού για τα δελτία αμοιβαίων στοιχημάτων από την Επιτροπή για την Εποπτεία και τον Ελέγχου των Τυχερών Παιχνιδιών ΕΕΕΠ ΑΜΕΣΑ
    Απαραίτητες ενέργειες: Το προσχέδιο του κανονισμού έχει γραφτεί, εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και μένει μόνο να εγκριθεί από το ΔΣ του ΕΕΕΠ και να δημοσιευτεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

    49 ΕΥΑΘ Αναθεώρηση της ισχύουσας Σύμβασης Παραχώρησης Γ.Γ. Νερού / ΕΓΥ (ΥΠΕΚΑ) / ΕΥΑΘ Οκτώβριο 2015
    Απαραίτητες ενέργειες: Εφαρμογή της αναθερωρημένης συμφωνίας παραχώρησης από την εταιρία και την Ελλάδα.

    Νο. Στοχείο Θέμα Αρμόδια αρχή Κρίσιμη ημερομηνία
    50 ΕΥΔΑΠ Επιστροφή κεφαλαίου ΥΠΟΙΚ / ΤΑΙΠΕΔ ΑΜΕΣΑ
    Απαραίτητες ενέργειες: Η Ελλάδα και το ΤΑΙΠΕΔ θα προκαλέσει Έκτακτη Γενική Συνέλευση για να αποφασίσει την κατανομή του έκτακτου μερίσματος / επιστροφή κεφαλαίου στους μετόχους

    51 ΑΓΟΡΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ Υιοθέτηση νομοθετικής διάταξης που να προσδιορίζει ότι οι ΟΕΣ που ιδρύθηκαν από ΤΑΙΠΕΔ δεν υπόκεινται σε φορολογία ΕΝΦΙΑ για την περίοδο κατά την οποία το ΤΑΙΠΕΔ είναι ο μοναδικός μέτοχος
    και τη διευκρίνιση ότι τα έξοδα λειτουργίας των εν λόγω εταιρειών ειδικού σκοπού (π.χ. το κόστος για επιστροφές στο ΓΕΜΗ)
    μπορούν να καλυφθούν από το ΤΑΙΠΕΔ με παρακρατήση από τα έσοδα της πώλησης. ΥΠΟΙΚ ΑΜΕΣΑ
    Απαραίτητες ενέργειες: Αυτή γίνεται επειδή το ΤΑΙΠΕΔ δεν έχει δικά του χρηματοδοτικά μέσα και δεν μπορεί να καλύψει το κόστος πολλών λειτουργικών εξόδων.

    52 ΑΓΟΡΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ Οποιαδήποτε προσπάθεια ή άλλων μέτρων με στόχο να υπονομεύσει ή να ακυρώσει το υπάρχον νομικό καθεστώςόσον αφορά το περιφερειακό σχεδιασμό της νομοθεσίας θα πρέπει να καταργηθεί (Νόμος 4269/2014 ΦΕΚ Α142 / 28-6-2014 και του νόμου 4280/2014 ΦΕΚ Α159 / 08.08.2014) Υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας ΑΜΕΣΑ

    53 ΟΤΕ Σύμφωνα με τη συμφωνία μεταξύ Ελλάδας και Deutsche Telekom AG οι μετοχές που κατέχει το δημόσιο θα μεταφερθούν στο ΤΑΙΠΕΔ σύμφωνα και με την τροποποίηση της συμφωνίας των μετόχων »(η οποία κυρώθηκε με το νόμο 3676/2008) ΥΠΟΙΚ / Γενική Γραμματείας Δημόσιας Περιουσίας Σεπτέμβριος 2015

    54 ΟΤΕ Η Ελλάδα θα αποφασίσει για το ποσοστό των μετοχών που θα μεταφερθούν στο ΤΑΙΠΕΔ και αν χρειάζεται θα προχωρήσει σε διακανονισμό με το ΙΚΑ, σύμφωνα με την συμφωνάι της 4/3/2009 ΥΠΟΙΚ / Γενική Γραμματείας Δημόσιας Περιουσίας Οκτώβριος 2015

    55 ΟΤΕ Μεταφορά των μετοχών στο ΤΑΙΠΕΔ μέσα από απόφαση της Διυπουργικής επιτροπής για τα Περιουσιακά στοιχεία της αναδιάρθρωσης και ιδιωτικοποίησης Διυπουργικής επιτροπής για τα Περιουσιακά στοιχεία της αναδιάρθρωσης και ιδιωτικοποίησης Οκτώβριο

    Mε τις Υγειες μας.... Καλοριζικα...



    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

  11. #3129
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Θεσ/νίκη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.294
    Thanked
    7815
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τέλος το πιο συγκλονιστικό στοιχείο της λίστας είναι οι απαλλαγές που προσφέρονται στους παραχωρησιούχους. Έτσι για παράδειγμα με νομοθετική διάταξη η τοπική αυτοδιοίκηση δεν θα μπορεί να ζητάει τέλη χρήσης των υπηρεσιών που θα προσφέρει σε αυτούς που αγόρασαν την ελληνική περιουσία, ενώ αντίστοιχες διατάξεις θα τους απαλλάσσουν και από άλλα ενοχλητικούς φόρους όπως ο ΕΝΦΙΑ. Φυσικά όποτε σε κάποια ιδιωτικοποίηση προκύπτουν κοστοβόρα προσχώματα το λογαριασμό αναλαμβάνει πάντα να πληρώσει το ΤΑΙΠΕΔ… Έτσι ήταν πάντα οι έλληνες… φιλόξενοι

    Εκτός απο αυτό.....όλα τ'αλλα το μπούλο !

  12. #3130
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    https://www.matrix24.gr/2014/03/%CE%...-%CE%B3%CE%B5/


    Αυτή είναι η αλήθεια για τα έσοδα της Γενικής κυβέρνησης, τα έξοδα και το πλεόνασμα

    Η εξέλιξη των εσόδων της Γενικής Κυβέρνησης του ελληνικού κράτους, ως % του ΑΕΠ, παρουσιάζεται στον Πίνακα 1 που ακολουθεί. Την περίοδο 2010 -2013 παρουσίασαν σημαντική αύξηση και το 2013 ήταν γύρω στο 45,0% . Μάλιστα η Ελλάδα βρίσκεται πλέον στο ίδιο επίπεδο της Γερμανίας.

    Στον ίδιο Πίνακα 1 παρουσιάζονται τα έσοδα των χωρών της ευρωζώνης, δύο συγκεκριμένων χωρών οι οποίες έχουν αντίστοιχα το υψηλότερο και χαμηλότερο ποσοστό εσόδων και τέλος της ισχυρότερης οικονομίας (και οι τρείς ανήκουν στην ευρωζώνη).

    Η πρώτη σημαντική παρατήρηση είναι η μεγάλη απόκλιση μεταξύ των δύο χωρών με το μεγαλύτερο (μικρότερο) ποσοστό εσόδων ως προς το ΑΕΠ. Αν λάβουμε υπόψη το σύνολο των χωρών της ευρωζώνης (18 χώρες) τουλάχιστον οι μισές βρίσκονται κάτω από τον μέσο όρο με απόκλιση από 13 ποσοστιαίες μονάδες μέχρι και 2 ποσοστιαίες μονάδες. Αντιστοίχως το ίδιο συμβαίνει με τις χώρες των οποίων τα έσοδα βρίσκονται πάνω από το μέσο όρο. Οι αποκλίσεις αυτές εκφράζουν τις ιδιομορφίες του ιστορικού τρόπου ανάπτυξης των συγκεκριμένων χωρών. Συνεπώς ο χρησιμοποιούμενος ως σημείο αναφοράς , μέσος όρος, μικρή ως ασήμαντη σημασία έχει για να μην πω καμία απολύτως σημασία για την πραγματικότητα των χωρών. Σημασία έχει η διαχειριστική λογική της δημοσιονομικής πολιτικής να υπηρετεί τους βασικούς στόχους της οικονομικής πολιτικής με όλους του βαθμούς ελευθερίας ή τους περιορισμούς που υπάρχουν σε κάθε συγκυρία.

    pinakas1



















    Στο Διάγραμμα 1 παρουσιάζεται η εξέλιξη των εσόδων και των πρωτογενών δαπανών της Ελλάδος ως % του ΑΕΠ.. Το 2013 τα έσοδα και οι πρωτογενείς δαπάνες της γενικής κυβέρνησης ήταν(σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις) 45,5% του ΑΕΠ και οι πρωτογενείς δαπάνες στο 44,7%. Έτσι, το πρωτογενές πλεόνασμα ως ποσοστό του ΑΕΠ στην Ελλάδα υπολογίζεται στο +0,8% .

    -----------------------------------------

    1. Για τα έτη 2013 -2014 πρόκειται για εκτιμήσεις. Ήδη το έτος 2013 για την Ελλάδα τα πιο πρόσφατα στοιχεία δείχνουν ότι τα έσοδα υπερβαίνουν το 45,0%.

    diagramma1





















    Τώρα σύμφωνα με το ισχύον πρόγραμμα βιωσιμότητας του ελληνικού δημοσίου χρέους τα απαιτούμενα πρωτογενή πλεονάσματα τα οποία πρέπει να παραχθούν παρουσιάζονται στον Πίνακα 2.

    pinakas2

















    Συνεπώς για την επίτευξη των απαιτουμένων πρωτογενών πλεονασμάτων , ως % του ΑΕΠ, χρειάζεται να μεταβληθούν το προσεχές μέλλον τα ποσοστά των εσόδων και των πρωτογενών δαπανών στο ΑΕΠ. Αυτό σημαίνει ότι είτε τα έσοδα πρέπει να αυξηθούν , είτε οι δαπάνες να μειωθούν είτε να συμβούν και τα δύο με τέτοιο τρόπο ώστε να επιτευχθεί ο στόχος των πρωτογενών πλεονασμάτων από το 2014 και έπειτα.

    Σύμφωνα με το πρόγραμμα βιωσιμότητας του ΔΧ η προτεινόμενη επιλογή συνίσταται στη σταδιακή μείωση των πρωτογενών δαπανών. Από το 44,8% που υπολογίζονται το 2013 (η αναφορά στο πρόγραμμα είναι 42,9%) το 2020 θα κατέλθουν στο 37,8% και από το 2021 μέχρι το 2030 θα σταθεροποιηθούν στο 38,0% του ΑΕΠ .

    Από την άλλη μεριά αν θέλουμε να διατηρήσουμε τις πρωτογενείς δαπάνες στο ύψος του 2013 (44,8% του ΑΕΠ) τότε θα πρέπει τα έσοδα να αυξηθούν αναλογικά και να φθάσουν :το 2014 στο 47,7%, και από το 2016 μέχρι το 2020 στο 49,2% του ΑΕΠ. Βεβαίως υπάρχουν και οι περιπτώσεις της ταυτόχρονης αυξομείωσης των εσόδων και των πρωτογενών δαπανών ως % του ΑΕΠ. Πάντως αν δεχθούμε την ανάγκη ύπαρξης πρωτογενών πλεονασμάτων αυτού του ύψους που περιγράφεται από το πρόγραμμα θα πρέπει να δράσουμε σύμφωνα με τα παραπάνω λεχθέντα.

    Όμως η μαθηματική αντιμετώπιση του ανωτέρου προβλήματος προσκρούει τις περισσότερες φορές στην οικονομική πραγματικότητα με δύο πολύ συγκεκριμένους τρόπους : Α) τη σχετική αποτελεσματικότητα της προτεινόμενης λύσης ως προς την επίτευξη των βασικών στόχων της οικονομικής πολιτικής . Δηλαδή τη μεγέθυνση του ΑΕΠ, την ισορροπία στο εξωτερικό αλλά και στο δημοσιονομικό ισοζύγιο, στην επίτευξη της πλήρους απασχόλησης και ενός ελεγχόμενου πληθωρισμού. Β)στην ιδεολογική τοποθέτηση του ασκούντος την οικονομική πολιτική.

    Στη σημερινή συγκυρία πάντως προσκρούει στην αδήριτη πραγματικότητα των ελλήνων φορολογουμένων. Οι αυξήσεις όλων των φορολογικών συντελεστών και η αύξηση της συνολικής φορολογικής επιβάρυνσης εν μέσω σημαντικότατης μείωσης του ΑΕΠ και των εισοδημάτων δύσκολα επιτρέπει σε κάποιον να σκεφτεί για περαιτέρω αύξηση των εσόδων του κράτους. Συνεπώς όποιος αναφέρεται στη αύξηση των εσόδων ως ποσοστό του ΑΕΠ θα πρέπει να πει σε τι ύψος επιθυμεί να το ανεβάσει και βεβαίως μετά πως θα το ανεβάσει.

    Από την άλλη πλευρά η μείωση των κρατικών δαπανών επίσης είναι μεγάλη και έχει δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία των προσφερόμενων υπηρεσιών . Υπάρχει η δυνατότητα περαιτέρω μείωση τους μάλιστα σε καθεστώς ύφεσης της οικονομίας; Αρκετοί , όπως το πρόγραμμα δημοσιονομικής προσαρμογής , ισχυρίζονται ότι ναι υπάρχουν περιθώρια. Βεβαίως ισχυρίζονται ότι υπάρχουν αυτά τα περιθώρια με την προϋπόθεση ότι ο ρυθμός μεγέθυνσης του ΑΕΠ την περίοδο 2014-2020 θα είναι ο προβλεπόμενος από το πρόγραμμα (2014:0,6%, 2015: 2,9% , 2016: 3,75 2017—2020: 1,9%) γεγονός που δεν θα μειώσει σε απόλυτους αριθμούς τις πρωτογενείς δαπάνες. Όμως εδώ υπάρχει το μεγάλο ερωτηματικό αν θα επιβεβαιωθούν οι προβλέψεις για τους συγκεκριμένους ρυθμούς μεγέθυνσης του ΑΕΠ . Η αβεβαιότητα είναι μέγιστη σε αυτό το σημείο. Χρειάζεται επομένως δράσεις οι οποίες να μειώνουν την αβεβαιότητα και να λειτουργούν προς δημιουργία θετικών προσδοκιών.

    Όλα τα παραπάνω καθορίζονται από τις ανάγκες του πρωτογενούς πλεονάσματος σύμφωνα με το σχέδιο για τη βιωσιμότητα του χρέους. Άρα μια λύση η οποία θα βοηθούσε καταλυτικά την ελληνική οικονομία αυτή την περίοδο θα ήταν η μείωση του ύψους των απαιτούμενων πρωτογενών πλεονασμάτων σε συνάρτηση με την απομείωση ή αναδιάρθρωση του δημοσίου χρέους . Η μείωση του ύψους των πρωτογενών πλεονασμάτων κατ’ αρχάς θα επέτρεπε σημαντικό μέρος του εισοδήματος να ανακυκλωθεί στο εισοδηματικό κύκλωμα ώστε να δοθεί ώθηση στη μεγεθυντική διαδικασία του ΑΕΠ και συγχρόνως θα διατηρούσε τις δημόσιες πρωτογενείς δαπάνες σε ένα αξιοπρεπές επίπεδο για τη λειτουργία της οικονομίας και της κοινωνίας. Η μεγέθυνση του ΑΕΠ θα ήταν καταλυτική για όλα τα συναρτώμενα από αυτό μεγέθη.

    Όλα αυτά όμως υπό την προϋπόθεση διατήρησης ισοσκελισμένου προϋπολογισμού και συνεχούς επιτήρησης των εξελίξεων του εξωτερικού ισοζυγίου.

    ------------------------------------------

    2. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να γίνει απολύτως κατανοητό ότι το 44,8% του ΑΕΠ το 2013 , σε απόλυτα νούμερα, δεν έχει καμία σχέση με το(περίπου) ίδιο ποσοστό του 2008 δεδομένου ότι το ΑΕΠ το 2013 ανέρχεται σε 185 δις ευρώ ενώ το 2008 ανερχόταν σε 232 δις ευρώ. Επομένως η μείωση του ΑΕΠ σωρευτικά περίπου κατά 47 δις ευρώ την περίοδο 2009-2013 επιφέρει και κατ’ αναλογία μείωση των εσόδων και πρωτογενών δαπανών.

    3. Η πάταξη της φοροδιαφυγής και τα έσοδα από αυτήν ας αρχίσουμε να τα υπολογίζουμε όταν «συλληφθούν». Πρέπει να τελειώνει αυτό το παραμύθι από όλες τις πλευρές. Όταν αρχίσουν να συλλέγονται εύκολα μπορεί να γίνει τροποποίηση του προϋπολογισμού ή να ληφθούν υπόψη στον επόμενο. Η σωστή οικονομική διαχείριση πορεύεται με ότι θεωρεί σίγουρο ως έσοδο.

    Επίσης θα πρέπει να γίνει σαφής διαχωρισμός όσων «εσόδων από τη φοροδιαφυγή» μπορούν να εισπραχτούν μόνο μια φορά (πχ. πρόστιμα από διάφορες κυκλοφορούντες λίστες) και όσων έχουν σχέση με την εισαγωγή στο σύστημα «νέων» φορολογουμένων οι οποίοι μέχρι σήμερα διέφευγαν την καταβολή φόρων.

Σελίδα 313 από 316 ΠρώτηΠρώτη ... 213263303311312313314315 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP