Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 65

Θέμα: Αρχισαν οι προσφορες

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να σας φτιαξω λιγο?

    Λογω του οτι το σιροκο ειναι με λιζινγκ και επρεπε να μαθω την εργοστασιακη του αξια, ωστε να δω που βρισκομαι σε σχεση με το νεο φορολογικο, αφου ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΑΝ τη ψυχη (δεν ελεγαν με τπτ και αναγκαστηκα να τους κανω επισημως αιτηση με αυστηρο χαρακτηρα γραφης), ακουστε:

    Εργοστασιακη αξια 14.200 ευρω. Τιμη πωλησης = 22.675 ευρω!!!!!!!!!!! οταν τα τελη ταξινομησης ηταν στα μισα (περσυ το καλοκαιρι).

    Για οσα δεν προλαβαν την μειωση:
    Εργοστασιακη αξια 14.200 ευρω. Τιμη πωλησης = 23.545 ευρω
    η διαφορα σχεδον 8.500 ευρω σε αυτοκινητο των 14.200, (τα αλλα ειναι τα τελη του κρατους) ειναι αυτο που μενει υπερ της αντιπροσωπειας.

    Βαλτε αναλογικα τι κερδη εχουν.
    Να πανε να πνιγουν οι αλητες.
    Αν και το εργο το ξερουμε. Θα απολυσουν προσωπικο λογω μειωσης πωλησεων. Για μειωση κερδων δεν το συζηταμε καθολου. Ε ρε ξυλο που θελουν!!!!
    ειπατε τιποτε?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Kostas_1 : 19-05-10 στις 21:36 Αιτία: διορθωση μετα απο τη σωστη επισημανση του μονστα

  2. The Following User Says Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    individual (20-05-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να σας φτιαξω λιγο?

    Λογω του οτι το σιροκο ειναι με λιζινγκ και επρεπε να μαθω την εργοστασιακη του αξια, ωστε να δω που βρισκομαι σε σχεση με το νεο φορολογικο, αφου ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΑΝ τη ψυχη (δεν ελεγαν με τπτ και αναγκαστηκα να τους κανω επισημως αιτηση με αυστηρο χαρακτηρα γραφης), ακουστε:

    Εργοστασιακη αξια 14.200 ευρω. Τιμη πωλησης = 22.675 ευρω!!!!!!!!!!! οταν τα τελη ταξινομησης ηταν στα μισα (περσυ το καλοκαιρι).

    Για οσα δεν προλαβαν την μειωση:
    Εργοστασιακη αξια 14.200 ευρω. Τιμη πωλησης = 23.545 ευρω
    η διαφορα σχεδον 8.500 ευρω σε αυτοκινητο των 14.200, (τα αλλα ειναι τελη του κρατους) ειναι αυτο που μενει υπερ της αντιπροσωπειας.

    Βαλτε αναλογικα τι κερδη εχουν.
    Να πανε να πνιγουν οι αλητες.
    Αν και το εργο το ξερουμε. Θα απολυσουν προσωπικο λογω μειωσης πωλησεων. Για μειωση κερδων δεν το συζηταμε καθολου. Ε ρε ξυλο που θελουν!!!!
    ειπατε τιποτε?
    ΠΕΣ ΤΑ ΚΩΣΤΑ!!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Kostas_1 : 19-05-10 στις 21:37



  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......................
    Εργοστασιακη αξια 14.200 ευρω. Τιμη πωλησης = 22.675 ευρω!!!!!!!!!!! οταν τα τελη ταξινομησης ηταν στα μισα (περσυ το καλοκαιρι).

    Για οσα δεν προλαβαν την μειωση:
    Εργοστασιακη αξια 14.200 ευρω. Τιμη πωλησης = 23.545 ευρω
    η διαφορα σχεδον 8.500 ευρω σε αυτοκινητο των 14.200, (τα αλλα ειναι τα τελη του κρατους) ειναι αυτο που μενει υπερ της αντιπροσωπειας.

    Βαλτε αναλογικα τι κερδη εχουν...............
    Αραγε ξέρεις Κώστα, πόσο είχε η Λιανική Τιμή Πώλησης στη Γερμανία ;;;
    Για να υπάρξει πιό καθαρή συγκριση τιμών.

  5. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αραγε ξέρεις Κώστα, πόσο είχε η Λιανική Τιμή Πώλησης στη Γερμανία ;;;
    Για να υπάρξει πιό καθαρή συγκριση τιμών.
    Οχι δεν ξερω, αλλα για να δουμε αντιπροσωπευτικη διαφορα θα επρεπε να ξερουμε και για εκει τα κρατικα τελη....

  6. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αραγε ξέρεις Κώστα, πόσο είχε η Λιανική Τιμή Πώλησης στη Γερμανία ;;;
    Για να υπάρξει πιό καθαρή συγκριση τιμών.
    κανα 17500-18000.... και όχι έκδοση βασική της βασικής....

  7. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και όλα αυτά, όταν οι ίδιες εταιρείες κερδίζουν πολύ λιγότερα καθαρά από κάθε μοντέλο τους. Για την ακρίβεια, είχα διαβάσει πριν κανά δυο χρόνια σε περιοδικό του χώρου, ότι η εταιρεία με το μεγαλύτερο κέρδος ανά μοντέλο είναι η porsche με 20.000 περίπου ευρώ μέσο όρο, ανά μοντέλο. Η αμέσως επόμενη είναι η bmw με χαοτική προς τα κάτω διαφορά, της τάξης των 2.500 ευρώ κατά μέσο όρο, ανά μοντέλο. Οι εταιρείες με το μικρότερο κέρδος ήταν αν θυμάμαι καλά η fiat, η ford και λίγες ακόμα που έβγαζαν λιγότερα από 1500 ευρώ καθαρό κέρδος.

    Τα ποσά αυτά, με την εξαίρεση της porsche, είναι τραγικά μικρά απ'ό,τι φαίνεται μπροστά στο κέρδος των εμπόρων. Και πάλι όμως, ένα κέρδος της τάξης του 30% μου φαίνεται υπερβολικά μεγάλο, ιδίως για μικρά αυτοκίνητα των 10-13.000 εύρω, χωρίς ωστόσο να το θεωρώ και απίθανο.

    Όσον αφορά στα έξτρα τώρα, άλλη πονεμένη ιστορία κι αυτή για κάποιες εταιρείες, με τη bmw ξνα είναι από αυτές που κρατούν τα σκήπτρα της αισχροκέρδειας, αφού αυτοκίνητα 35.000+ ευρώ (πχ 320 Ε90) τα προσφέρουν χωρίς ζάντες αλουμινίου, πίσω αναδιπλούμενα καθίσματα κλπ στο βασικό εξοπλισμό...πάλι καλά που έχουν rft γιατί ήταν ικανοί να χρεώνουν και το κιτ επισκευής...
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  8. #7
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΚΙΛΚΙΣ
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    900
    Thanked
    1109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων

    Βαλτε αναλογικα τι κερδη εχουν.
    Να πανε να πνιγουν οι αλητες.
    Αν και το εργο το ξερουμε. Θα απολυσουν προσωπικο λογω μειωσης πωλησεων. Για μειωση κερδων δεν το συζηταμε καθολου. Ε ρε ξυλο που θελουν!!!!
    ειπατε τιποτε?

    +10000000000000000000000

  9. #8
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν υπαρχει θεμα για διαφορετικες γραμμες παραγωγης. Δεν συμφερει. Εδω τωρα εχουν ευελικτες γραμμες παραγωγης για να βγαινουν απο την ιδια γραμμη αυτοκινητα διαφορετικης κατηγοριας. Πιθανον να υπαρχουν διαφορες σε αυτοκινητα που κατασκευαζονται σε αλλες χωρες, οπως πχ η τουρκια για τα ΜΒ. Αλλα Και αυτο δεν το πιστευω. Γιατι σε αυτους δεν τους κοστιζει ουσιαστικα η καλη κατασκευη. Οπως δεν τους κοστιζει σχεδον τιποτα ο εξτρα εξοπλισμος. Τρικ για να μας παιρνουν λεφτα ειναι. Οπως δε θα τους κοστιζε και τιποτα να μας δινουν ενα 316 που να εχει ολα τα μηχανικα απο 330 πλην της μηχανης. Αλλα μετα πως θα δικαιολογουσαν την διαφορα τιμης? Και κατι τελευταιο για τα αυτοκινητα γερμανιας. Οι βασικες τους εκδοσεις ειναι τελειως γυμνες. Το ειχα ψαξει οταν ηταν να παρω αμαξι, γιατι φυσικα για καινουριο δεν τα σκαγα. Εκτος αυτου κοιταζοντας απο κατω τα σημεια που δεν εχουν βαφη(ρεγουλατοροι ευθυγραμισης κλπ) ηταν ολα σαπια. Τελος οι Γερμανοι αλλαζουν λαδια καθε 20.000κμ. Μετα εμεις περνουμε το αμαξι κ απορουμε γιατι καιει λαδι, γιατι ακουγεται σαν ντιζελ οταν παιρνει μπροστα κλπ... γιατι με αλλαγες καθε 20.000 αυτο στα 80.000 κμ ειναι ρεταλι, γι αυτο. κ ας μην εχει πατηθει. Οι συχνες αλλαγες λαδιων ειναι ο μονος τροπος να κρατησεις το μοτερ σου, κ αν ψαξεις λιγο θα βρεις ελληνικο αμαξι που να τα αλλαζε καθε 10.000κμ. Και που στα 2.000κμ εκανε την 1η του αλλαγη λαδιων. Αυτοι ειναι οι λογοι που κανουν καποιους να τονιζουν οτι το αμαξι ειναι ελληνικο.
    Φίλε μου αυτό με τα σάπια είναι αστικός μύθος χειρίστου είδους.

    δλδ δεν ξέρουν οι Γερμανοί πως να κάνουν ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΑ οχήματα;

    και αν όντως υπήρχε το πρόβλημα θα το άφηναν έτσι;

    Τι να πουν οι άγγλοι, οι ισλανδοί και οι πιο βόρειοι ακόμα.

    Καταρχάς με το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ σαπάκι το όχημα δεν περνάει TUV.

    Τον δικό μου άσσο τον πήρα με 120.000 χλμ (μοντέλο 06), δεν είχε σκουριά ούτε για δείγμα.

    Η θεία μου (κάτοικος Γερμανίας) είχε ένα Ε28 528 για ΠΑΡΑ πολλά χρόνια και δεν είχε ΠΟΤΕ ούτε ένα σαπάκι και είχε πάνω από 500.000 χλμ, και γενικά όλα τα αυτοκίνητα από το σόι πάνω ΠΟΤΕ δεν είχαν πρόβλημα με σάπια.

    Το άλλο που λες με τα σέρβις κάθε 20.000 χλμ δεν το κάνουν οι Γερμανοί γιατί είναι τσίπηδες, αλλά γιατί έτσι λέει η BMW.

    Και να σου πω και κάτι; Εγώ εμπιστεύομαι ένα όχημα που αλλάζει κάθε 20.000 χλμ λάδι, αλλά βάζει λάδι ΣΩΣΤΟ παρά ένα ελληνικό που βάζει λίγο πιο χοντρό για να μην του καίει 200ml στα 1000km (που είναι μέσα στις προδιαγραφές τις BMW).

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP