Καλησπερα,
Το τι αισθηση αφηνει στον καθένα απο εμας ενα αμαξι, ειναι υποκειμενικό θεμα και παρόλο που διαφωνώ με τον Νικο, η αποψη του μου ειναι σεβαστή.
Διαφωνω επισης και στο θεμα που γραφει για τα λαστιχα οπως και για το θεμα της τιμής. Ομως δεν εχει σημασία.
Θα σταθω όμως σε αυτό που έχει γραψει γιατι μάλλον καποια λάθος εντύπωση του έχουν δωσει καποια βιντεος.
Το θεμα μας εδω ειναι οι διαφορές του CSL με το Μ3Ε46 ή οι διαφορές του CSL με ενα αγωνιστικό αμαξι ?
Γιατι το αμαξι του Ντενιζ, ειναι αγωνιστικό ή κατι αλλο το οποιο δεν έχει σχεση με αμαξι που μπορει να κανει εστω και μια βασικη καθημερινή μετακινηση.
Ειναι ενα Μ3 με ραμενο σασι, με custom made αναρτηση, με 18 κιλα ελατηρια πισω - 16 κιλα μπροστα, γυμνό εντελώς, με μια τετραδα 265/35/18 Dunlop Direzza 03G και με Roll Cage το οποίο κρατα όλο το αμαξι δεμενο.
Αυτό το αμαξι Νικο, δεν ειναι αμαξι χωρις "πολλα πολλα..." οπως γραφεις αλλα ενα αμαξι που δεν ειναι για να συγκρινεται ουτε με CSL, αλλα ουτε και με οτιδηποτε αλλο αυτοκινητο παραγωγης.
Εδω κανει καλυτερο χρονο και απο Lexus LFA, απο Gallardo Superleggera, απο 997 GT3 και απο πολλα αλλα. Τι παει να πει αυτο. Οτι χωρις "πολλα πολλα" εγινε αμαξι και κανει το 997 GT3 να φαίνεται overpriced ?
Δεν σημαινει κατι ο χρονος φιλε. Ειναι ενα αμαξι ραμενο, με roll cage και κανει οτι μπορει να κανει και ενα Χοντα Σιβικ αγωνιστικό. Τιποτα περισοτερο και τιποτα λιγοτερο.
![]()