
Αρχικό μήνυμα απο
nik200
με βαση το πολυ ωραιο θεμα αυτο..θα ηθελα να πω δυο κουβεντες...
σαν κατοχος m3 3.5 χρονια και ευτυχης συνοδηγος σε ενα csl μια γρηγορη βολτα..χωρις να εχω οδηγησει ομως..επιτρεψτε μ να πω....
-για αρχη το csl δεν μου φανηκε τρελλα πιο γρηγορο...ναι μπορει να ριχνει πχ..μια κολονα στο 0-400...αλλα μονο στο τερμα πανω σημειο του στροφομετρου φαινεται αυτη η διαφορα...
-το πατημα του csl ναι ειναι σαφως ανωτερο...αλλα δεν πιστευω οτι γινεται τοσο πολυ απο το βαρος...εξαλλου 1380 κιλα αμαξι δεν το λες και ελαφρυ...θα λεγα οτι η αναρτηση του ειναι σαφεστατα πολυ πιο μελετημενη για στριψιμο...και αμα θα θελα να μιλησω με νουμερα..θα λεγα +25% καλυτερο μπροστα και +60% καλυτερο πισω....χανοντας ομως τον παιχνιδιαρικο-φλυαρο χαρακτηρα του m3...το χω ξαναπει πολλες φορες και θα το πω αλλη μια..το m3 ακομα και οταν γυρναγε ειχε παρα πολυ ακομα...απο στριψιμο...απλα επρεπε να το εμπιστευτεις και να μην αφησεις καθολου....ετσι δουλευε....
-τωρα σαν εσωτερικο κτλ κτλ...ναι ξενερωσα....γιατι ουτε γυμνο ηταν..αλλα ουτε και μπορουσε να το αντεξεις σε ταξιδι...που ακουστηκε να μην μπορεις να βαλεις το χερι σου στην πορτα να κρατηθει....γιατι στο csl δεν γινεται....απαραδεκτο κατ εμε.....
τωρα αν μπορει να γινει ενα αμαξι m3....csl..σαφως και γινεται αρκει να ξοδεψεις εργατοωρες..να ρυθμισεις αναρτησεις-ελαφρωσεις απο σωστα σημεια και μονο...και σαφως θα γινει πολυ πιο απροβλεπτο απο το εργοστασιο...υπαρχουν ενα καρο βιντεακια στο youtube που το αποδεικνυουν αυτο εξαλλου....με πρωτο παραδειγμα το 7.35 ενος τυπα στο ring...βαλτε το..να σας φυγει η μαγκια...και βασικα να δειτε οτι γινεται χωρις πολλα πολλα..
απο κει και επειτα...δυστυχως θα συμφωνησω με το αγγλικο evo..οτι το csl ηταν ενα "overpriced but flawed m3"....το οποιο δουλευε υπο συνθηκες (λογω ελαστικων)...και που δεν ηταν τοσο καλυτερο σαν αμαξι οσο η τιμη του θα δικαιολογουσε....
ελα ομως που ειναι και εκεινος ο ηχος που σε κανει να τα ξεχνας ολα....τεσπα..