kloukakis εισαι σαφεστατος κ θα μελετησω την αποψη σου οταν παω για φοουλ αναρτηση . Για την ωρα θελω να χαμηλωσω κυριως για αισθητικους λογους κ κατοπιν για το κατι παραπανω στο στριψιμο.
Κοιτα στο μπροστινοκινητο οπως κ τωρα στο πισωκινητο θελω βιδωμενη μουρη.
Να μπορεις να ζυγισεις καλα στο turn in κ αναλογως να παιξεις στην εξοδο.
Δεν θελω να "λαστιχαρει" η μουρη στο στριψιμο.
Τα H&R τι θεωρουνται ? Σκληρα?
Τωρα με τα bilstein sport κ τα μαμα ελατηρια ειναι μεν σκληρο το αμαξι αλλα δεν κοπαναει.Βεβαια ειναι ψηλο κατι που δεν το θελουμε.
Κ επειδη βρηκα απο ενα παλικαρι στο φορουμ τα ελατηρια ελεγα να τα δοκιμασω.

Απο ευθυγραμιση παιζουμε σε μαμα νουμερα με διαστασεις 225-45-17 κ ΕΤ38 ή εχουμε κατι καλυτερο για να γινει λιγο πιο επιθετικο χωρις βεβαια να χασει τον all round χαρακτηρα του?