Αυτό θα στο πει κανένας στόκος μόνο που θα μείνει μόνο στο εξωτερικό βάψιμο.
Από άλλα πράγματα βλέπεις το τρακαρισμένο αμάξι και το ξέρεις..
Δηλαδή εγώ που θα πάω να βάψω πόρτα οδηγού και πίσω φτερό οδηγού επειδή κάποιο αρχ@δι του ήρθε και μου έκανε καμιά δεκαριά λακκούβες με το χέρι θα μου πει ότι Έχω μαζέψει μπάρες?? Μην το πάρει καλύτερα!
chrisgiapz3 (20-06-15), dark knight (18-06-15)
Πάρε κουτα αμάξι το οποίο θα το έχεις για κάθε μέρα να μην έχεις και παρκινγκ και πες μου πως θα έχει γίνει σε 5 χρόνια. Σούπερ μαρκετ πας και όλο και κάποιο καρότσι θα ξύσει πάντα..
Παράδειγμα πριν λίγες μέρες.
Παππούς πάει να παρκάρει σε χώρο που ούτε σμαρτ δεν έμπαινε, κρακ και σπάσιμο ο προφυλακτήρας του άτυχου TT πού ήταν πίσω του.
Άσε που εδώ φροντίζουν άλλοι για να χάνουν αξίες τα αυτοκίνητα, μέχρι και τα αγρατζουνιστα αχαχαχα
chrisgiapz3 (20-06-15)
chrisgiapz3 (20-06-15), georggge46 (18-06-15)
Η δουλειά που μας έδειξε ο φίλος λίγο πριν είναι εξαιρετική, όμως μην ξεχνάμε ότι από τις φωτό πριν, φαίνεται ότι το αυτοκίνητο σε κάποια σημεία ήταν τελείως κακοβαμμένο . Για ένα απλό γυάλισμα όμως δεν μπορούν να δικαιολογηθούν τέτοια ποσά. Για να μιλήσω και από προσωπική εμπειρία, στο προηγούμενο μου αυτοκίνητο (όχι BMW) που ήταν κόκκινο και μου το έκαναν πουτ@να μέσα σε αντιπροσωπεία στην Πάτρα μάλιστα, είχα την τύχη να γνωρίσω ένα παλικάρι στο Χαλάνδρι (δυστυχώς έχει κλείσει πιά το κατάστημα του) ο οποίος κράτησε το αυτοκίνητο 2 μέρες, όπου πήγαινα και το έβλεπα και το επανέφερε σε κατάσταση καινούργιου με 200 ευρώ. Το αυτοκίνητο είχε γεμίσει ρετσίνια από ένα δέντρο, στην αντιπροσωπεία υποτίθεται το γυάλισαν, πλην όμως έφυγαν τα ρετσίνια και γέμισε ολογράμματα. Ο Θανάσης λοιπόν, καλή του ώρα, επί δύο ημέρες με αλοιφές και κεριά ( autoglym αν θυμάμαι καλά) το έκανε καινούργιο. Μέχρι που το πούλησα το χρώμα του, αν και κόκκινο, παρέμενε εξαιρετικό όπως ακριβώς την πρώτη ημέρα, δεν είχε πάθει το παραμικρό και του είχε κάνει μετά από ένα χρόνο ακόμα ένα ψιλογυάλισμα-κέρωμα με κόστος 70-80 ευρώ περίπου. Τώρα, ο καθένας ξέρει και τι χρειάζεται το αυτοκίνητό του και πόσα μπορεί να διαθέσει, άμα είναι όμως να γίνω ψυχαναγκαστικός και να δίνω ένα σκασμό λεφτά για να μου πουν μπράβο ρε μάγκα πένα το έχεις ή να το χαρεί ο επόμενος, σόρυ αλλά προσωπικά το έχω αποβάλει το μικρόβιο, ας γεμίσει όχι αράχνες αλλά και νυχτερίδες στην τελική. Ναι, το αγαπάω, ναι, το προσέχω αλλά κάπου χρειάζεται και ένα μέτρο.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Koyotte : 18-06-15 στις 13:23
A8hnaios (18-06-15), BILL007 (18-06-15), chrisgiapz3 (20-06-15), georggge46 (18-06-15), mark e92 (18-06-15), Ptboul (18-06-15), skaros (18-06-15), Vassilis ///M (21-06-15)
Διαβάζω με εξαιρετικό ενδιαφέρον το thread όπως εξελίσσεται, και, ασχολούμενος ερασιτεχνικά με το detailing αρκετά χρόνια, θέλω να καταθέσω κι εγώ τις προσωπικές μου απόψεις. Να τα πάρουμε με τη σειρά:
1.Οι εργασίες απλό γυάλισμα - διόρθωση/επαναφορά χρώματος (paint correction) - ντουκοχαρτάρισμα (wet sanding) και κέρωμα είναι εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους.
2.Πολύς κόσμος μπερδεύει το γυάλισμα με το κέρωμα.
Το σωστό γυάλισμα προϋποθέτει σωστή προεργασία (μέτρηση πάχους χρώματος - πηλός κλπ.), κατεβάζει το διαφανές βερνίκι και σβήνει τις ατέλειες της βαφής. Το κέρωμα προστατεύει μία ήδη γυαλισμένη προηγουμένως επιφάνεια και της δίνει extra γυαλάδα (glossiness).
3.Γνώμη μου είναι ότι το 90-95% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν, λόγω λανθασμένου πλυσίματος, περιβαλλοντικών παραγόντων κλπ., χρειάζονται επαναφορά χρώματος. Οτιδήποτε άλλο είναι ημίμετρο.
4.Η χρήση αλοιφαδόρου προϋποθέτει τεχνικές γνώσεις και υπομονή, αλλιώς ο κίνδυνος ανεπανόρθωτης βλάβης είναι άμεσος (κάψιμο βερνικιού, ολογράμματα κλπ.). Προσωπικά, παρότι ασχολούμαι χρόνια, δεν έχω αλοιφαδόρο. Δεν το βλέπουν όμως όλοι ("επαγγελματίες" ή ερασιτέχνες) έτσι...Πλακώνουν τον αλοιφαδόρο και όποιον πάρει ο χάρος, αλλά μόλις φύγουν τα λάδια της γυαλιστικής αλοιφής, φαίνεται η ζημιά που έχει γίνει.
5.To βερνίκι της BMW είναι σκληρό, με αποτέλεσμα να κάνει αράχνη σχετικά δύσκολα, αλλά και εξίσου δύσκολα να γυαλίζεται, γεγονός που επηρεάζει την κοστολόγηση μιας δουλειάς.
Επίσης, παίζει ρόλο και το μέγεθος του αυτοκινήτου και βεβαίως, όπως προαναφέρθηκε, τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν.
6.Συνήθως, ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Ας μην τα απαξιώνουμε όλα λοιπόν. Στη χώρα μας υπάρχουν επαγγελματίες detailers, με διεθνή αναγνώριση και συνεργασίες,οι οποίοι παραμένουν σοβαροί και χαμηλών τόνων και τα ποσά που χρεώνουν τα θεωρώ απολύτως λογικά για τις υπηρεσίες που προσφέρουν και τα υλικά που χρησιμοποιούν.
Προσωπικά, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από τον Μιχαλη (www.swell.gr) και την ίδια άποψη έχουν και όσοι τον έχουν εμπιστευτεί, μετά από συστάσεις μου.
Πιθανώς και άλλοι επαγγελματίες detailers που αναφέρθηκαν παραπάνω, να είναι εξίσου καλοί, απλά δεν έχει τύχει να έχω προσωπική εμπειρία.
Γνώμη μου είναι, εάν κάποιος θέλει να ασχοληθεί σοβαρά με το άθλημα, να κάνει στην αρχή ένα πραγματικά επαγγελματικό γυάλισμα-κέρωμα και στη συνέχεια μπορεί ο ίδιος με κατάλληλα και σχετικά οικονομικά σαμπουάν και κεριά να διατηρήσει, όσο είναι δυνατόν, το τελικό αποτέλεσμα για αρκετό καιρό.
BILL007 (18-06-15), chrisgiapz3 (20-06-15), EVERGET (18-06-15), katsaraios (20-06-15), stef (18-06-15)
Blacktan (18-06-15)