Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 60

Θέμα: Εξακύλινδρες BMW Μ50, Μ52, Μ54

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    και απο μηχανολογικης πλευρας....χωρις μεγαλους εκκεντροφορους...χωρις ιδιαιτερη συμπιεση...χωρις τρελλες ροικοτητες στα καπακια..παρα μονο απο αρχιτεκτονικη μοτερ..οπου ειναι κοντομπιελα..εξου και το στροφαρισμα...αυτα τα μοτερ πραγματικα διψανε για βελτιωση....χωρις να θυσιαζονται τα χαμηλα ιδιαιτερα...και απλα ειναι γεματα παντου...τι αλλο να θελει κανεις...

    υγ...φιλος εχει 28αρι φτιαγμενο στα 250-260 αλογα dyno με κοφτη 7800...και ειναι πραγματικα διαμαντι...μικρο m3 θα το χαρακτηριζα ανετα...
    βασικα σωστα σκεπτομενη η bmw...σε αυτα τα μοτερ...δεν πηγε για την απολυτη ιπποδυναμη...αλλα για την ροπη...και το πραγματικα εξαιρετικο ταξιδι που κανουν αυτα τα μοτερ...οντας γεματα παντου....δεν συζηταμε φυσικα οτι ειναι ακουραστα...δεν ζεσταινονται...και μετα τα 100 πραγματι σκοτωνουν τα περισσοτερα συγχρονα turbo χαζομαρο μοτερ....nothing beats cubic capacity!!!!

  2. The Following 9 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    A8hnaios (13-06-15), Bazil Van Sinner (15-06-15), chrisgiapz3 (13-06-15), compactM3 (13-06-15), HLIAS - E36 (13-06-15), Leonidas_E39 (13-06-15), pilot (13-06-15), Tsik.D. (15-06-15), Βασιλης (16-06-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP