υπαρχουν και bmw με λιγοτερους απο 6 κυλινδρους σε σειρα????????![]()
υπαρχουν και bmw με λιγοτερους απο 6 κυλινδρους σε σειρα????????![]()
bakalos (10-06-15), Bazil Van Sinner (10-06-15), BILL007 (14-06-15), compactM3 (10-06-15), giannis_compact (10-06-15), HLIAS - E36 (13-06-15), Panos 316T (12-06-15), pilot (10-06-15), Stunt Mike (11-06-15), Tsik.D. (15-06-15)
compactM3 (10-06-15), Laggispower (11-06-15), Leonidas_E39 (10-06-15), nik200 (10-06-15), Χρίστος (12-06-15)
A8hnaios (10-06-15), bakalos (10-06-15), chrisgiapz3 (10-06-15), compactM3 (10-06-15), dark knight (15-06-15), E60_Arkadia (11-06-15), giannis_compact (10-06-15), GVIT (10-06-15), HLIAS - E36 (13-06-15), Skyline_IS (11-06-15), Βασιλης (11-06-15)
Μεγαλωνουμε ρε πουσ@@ μου αυτο ειναι το συμπερασμα απο δυο φρασεις του Γιαννη και του Γιωργου ( Γκαντ)..
Παρ'ολα αυτα ομως δεν ξεχνιεται η απολαυση του 6κυλινδρου σε οποια καροτσα και να την οδηγησα .....
Μπραβο Γιαννη ωραιος![]()
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
compactM3 (10-06-15), giannis_compact (10-06-15), Konstantinos E60 (10-06-15), Leonidas_E39 (10-06-15), mormon (10-06-15), nik200 (10-06-15), pilot (10-06-15), Βασιλης (11-06-15)


Αστο φιλε...... ο κολλητος μου λεει οτι ειμαστε δεινοσαυροι και ρομαντικοι, και θα λεμε στα παιδια μας για εξακυλινδρα, V8, V10, V12 3-4-5000 κυβικα που εκαναν παντες και εσκαγαν φλογες στους κοφτες, για χειροκινητα 5αρια και 6αρια σασμαν και μπλοκε διαφορικα, και θα μας κοιτανε σαν να ειμαστε μαστουρωμενοι......
A8hnaios (10-06-15), aggelosmk2 (15-06-15), Bazil Van Sinner (11-06-15), BILL007 (14-06-15), chrisgiapz3 (13-06-15), dark knight (15-06-15), HLIAS - E36 (13-06-15), katsaraios (10-06-15), mormon (11-06-15), Panos 316T (12-06-15), Prevezanos (14-06-15), Tsik.D. (15-06-15), vagmag (13-06-15), Vassilis ///M (10-06-15), Βασιλης (11-06-15), Χρίστος (12-06-15)
Ημουν πιτσιρίκος όταν άκουσα για πρώτη φορά τον πατέρα μου να βάζει μπροστά το δίλιτρο Ε34. Εκείνη η μιζιά παραμένει ακόμα χαραγμένη στο μυαλό μου και έδωσα μια υπόσχεση στον εαυατό μου και στον πατέρα μου κάποτε να πάρω και εγώ ένα 6κύλινδρο BMW. Κατάφερα μόνο το 1ο σκέλος και ελπίζω κάποτε και για το 2ο.
Όσο περνάνε τα χρόνια,όσο εξελίσσεται η τεχνολογία,όσο πιο πολλά άλογα και εντυπωσιακή εμφάνιση έχουν τα νέα αυτοκίνητα, κανένα από αυτά δεν έχει φτάσει αυτή την αγάπη για τους 6κύλινδρους Μ50,Μ52, αυτόν τον ήχο που σου σηκώνεται η τρίχα και διώχνει όλες σου τις σκέψεις και έγνοιες μονομιάς..
Ελπίζω αν θα έχω την οικονομική δυνατότητα να έχω ένα τέτοιο αυτοκίνητο για πάντα μέσα στο γκαράζ τιμής ένεκεν..
ΥΓ. Συγγνώμη για το μακροσκελές πόστ αλλά κάπου έπρεπε να μοιραστώ τον πόνο μου..![]()
-------------------
A8hnaios (11-06-15), aggelosmk2 (15-06-15), bakalos (11-06-15), Bazil Van Sinner (11-06-15), chrisgiapz3 (13-06-15), compactM3 (11-06-15), dark knight (15-06-15), diosak (11-06-15), giannis_compact (11-06-15), GVIT (11-06-15), HLIAS - E36 (13-06-15), Konstantinos E60 (11-06-15), Tsik.D. (15-06-15), Vassilis ///M (11-06-15), zaharias (12-06-15), Βασιλης (11-06-15)
ξεχναμε το πιο βασικο...θεωρω...οτι περα απο τον ηχο...που με πιανω ωρες ωρες να βγαινω βολτες για να ακουσω το m30...και εννοειται τον s54 μεχρι πρωτινως....ολα αυτα τα μοτερ δινουν ψηλα.....εκει καθαριζουν..εκει ροπιαζουν να το πω λαικα...πραγμα που κανει μονο μια "ταπεινη" εταιρια ακομα..η honda...και αυτες ειναι οι μοτοσυκλετιστικες καταβολες και των δυο εταιριων!!!!οσο και αν τα μισω...αυτη ειναι η αληθεια...και μετα παμε σε αφταστα βαλαντια..βλεπε porsche και ferrari..για να ειναι ετσι τα μοτερ...
αρα γιαυτο το λογο..γιαυτη την αγωνιστικη heritage-δυναμη ψηλα..αξιζει να παρει ενα τετοιο μοτερ κανεις..
A8hnaios (12-06-15), bakalos (11-06-15), BILL007 (11-06-15), chrisgiapz3 (13-06-15), dark knight (15-06-15), giannis_compact (11-06-15), HLIAS - E36 (13-06-15), katsaraios (11-06-15), Tsik.D. (15-06-15), zaharias (12-06-15)
και απο μηχανολογικης πλευρας....χωρις μεγαλους εκκεντροφορους...χωρις ιδιαιτερη συμπιεση...χωρις τρελλες ροικοτητες στα καπακια..παρα μονο απο αρχιτεκτονικη μοτερ..οπου ειναι κοντομπιελα..εξου και το στροφαρισμα...αυτα τα μοτερ πραγματικα διψανε για βελτιωση....χωρις να θυσιαζονται τα χαμηλα ιδιαιτερα...και απλα ειναι γεματα παντου...τι αλλο να θελει κανεις...
υγ...φιλος εχει 28αρι φτιαγμενο στα 250-260 αλογα dyno με κοφτη 7800...και ειναι πραγματικα διαμαντι...μικρο m3 θα το χαρακτηριζα ανετα...
A8hnaios (12-06-15), bakalos (11-06-15), BILL007 (11-06-15), chrisgiapz3 (13-06-15), compactM3 (12-06-15), dark knight (15-06-15), giannis_compact (11-06-15), HLIAS - E36 (13-06-15), Tsik.D. (15-06-15), zaharias (12-06-15), Βασιλης (11-06-15)
βασικα σωστα σκεπτομενη η bmw...σε αυτα τα μοτερ...δεν πηγε για την απολυτη ιπποδυναμη...αλλα για την ροπη...και το πραγματικα εξαιρετικο ταξιδι που κανουν αυτα τα μοτερ...οντας γεματα παντου....δεν συζηταμε φυσικα οτι ειναι ακουραστα...δεν ζεσταινονται...και μετα τα 100 πραγματι σκοτωνουν τα περισσοτερα συγχρονα turbo χαζομαρο μοτερ....nothing beats cubic capacity!!!!
A8hnaios (14-06-15), Bazil Van Sinner (15-06-15), chrisgiapz3 (13-06-15), compactM3 (13-06-15), HLIAS - E36 (13-06-15), Leonidas_E39 (13-06-15), pilot (13-06-15), Tsik.D. (15-06-15), Βασιλης (16-06-15)