
Αρχικό μήνυμα απο
EVERGET
Σωστά, και επειδή όλοι μας μέχρι να πάρουμε Μ3 είδαμε κάμποσα, ξέρουμε πως ένα αμάξι κακοσυντηρημένο από έναν ιδιοκτήτη που ψάχνεται να το ξεφορτωθεί για 10-12 k είναι πολύ πιθανόν να πάσχει σε όλους αυτούς τους τομείς. Γι' αυτό υποστηρίζω, όπως και άλλα παιδιά παραπάνω, πως εγώ θα απέφευγα φθηνό Μ3. Το ίδιο έκανα και το 2009 που αγόρασα το δικό μου: Μ3 έβρισκα από 30k και τότε η προσφορά ήταν τεράστια, προτίμησα να πάρω ένα αμάξι με 39k αρχική τιμή ώστε να ικανοποιεί τα στάνταρ μου. Ξέρεις πολύ καλά Θωμά πως το Μ3 δεν είναι Χ5, τρώει τα αναλώσιμά του για πλάκα και με χρήση νορμάλ για αμάξι τύπου Μ3 (ούτε πίστες, ούτε μόνο μόστρα, μέση κατάσταση). Και όλα τα παραπάνω που έγραψα είναι ουσιαστικά αναλώσιμα. Δηλαδή πιστεύεις πως είναι δυνατόν να βρεθεί Μ3 πένα σε όλους τους παραπάνω τομείς σε φθηνή τιμή? Τα Μ3 είναι αμάξια στην καλύτερη 10ετίας, όλα τα παραπάνω θα πρέπει να έχουν αλλαχτεί πλέον μέσα στον κύκλο ζωής ενός Μ3 (εκτός κι αν είναι στη γυάλα με 30k km). Όποιος ιδιοκτήτης έχει δώσει το μεράκι του και τα χρήματά του να το έχει τέλεια συντηρημένο και με όλα φρέσκα δεν παίζει να μην ζητήσει χρήματα....