BMW M3 E30, ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΠΛΗΡΗΣ, ΑΠΟΛΥΤΗ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΠΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΓΝΗΣΙΟ Μ3 ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΒΙΔΑΣ. ΕΧΕΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΡΜΑΛ. ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΚΑΙ ΒΑΦΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ ΣΑΝ ΡΕΠΛΙΚΑ DTM, ΜΕ ΣΤΟΧΟ TA TRACK DAYS, ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ REGULARITY (ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ GT-YOUNG TIMERS-POTENTIALLY HISTORIC) ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ KANONIKA ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΕΣ, ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ, ΗΛΙΟΡΟΦΗ, ΠΑΡΑΘΥΡΑ, ΚΤΛ. ΤΟ AC ΕΧΕΙ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ. ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ. ΑΔΕΙΑ 2000c.c. Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΓΕΝΙΚΗ, ME ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΤΡΟΦΑΛΟ, ΑΣΤΡΩΤΟΣ, ΜΕ 430 ΧΛΜ. ΜΟΝΟ! ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΕ ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΩ GETRAG ΑΨΟΓΟ. ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΜΠΛΟΚΕ ΤΕΛΕΙΟ. ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ BILSTEIN KAI ΕΛΑΤΗΡΙΑ HR. ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ ΖAΝΦΟΡ (HR). OΛΑ ΤΑ SILENTBLOCKS ΠΟΛΥΟΥΡΕΘΑΝΗΣ. ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ, ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΖΩΝΕΣ OMP (ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ MΕΧΡΙ 2017). ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΘΙΣΕΙ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗΣ). ΑΦΑΙΡΟΥΜΕΝΟΣ ΚΩΝΟΣ ΤΙΜΟΝΙΟΥ. ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΗΣ ΟΜΡ, ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΦΟΡΗΤΟΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΑΣ. ΟΡΓΑΝΑ ΠΙΕΣΗΣ ΛΑΔΙΟΥ, ΠΙΕΣΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ, ΑΜΡ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΕΝΔΕΙΞΗ ΜΕΓΙΣΤΩΝ Σ.Α.Λ. ΒΑΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ RENNLINE. ΜΠΑΤΑΡΙΑ ODYSSEY RACING. ROLL BAR OMP. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕ 2 ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΚΙ ΑΥΤΟ ΠΡΙΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ. ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΙΣΤΟΡΙΚΑ SPORTING KAI REGULARITY ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ J2 ΕΩΣ 1990 ΠΟΥ ΕΠΕΤΡΑΠΗ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ, ΓΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ 'Η ΓΙΑ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ/ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΕΝΟΣ ΘΡΥΛΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΗ ΤΙΜΗ, ΜΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ 100% ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ Μ3 ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΛΗΝ ΤΟΥ VIN-ΑΡΙΘΜΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ (EXEI KAI TO ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΙΚΡΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΤΩΝ 15 LIT). O ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ EIXE ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΘΕΙ ΣΤΟΥΣ 215 ΙΠΠΟΥΣ MΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ CHIP ΣΤΟ ΣΤΑΝΤΑΡΝΤ MOTRONIC (ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ). ΜΑΖΙ ΔΙΝΟΝΤΑΙ: ΟΛΟ ΤΟ ΣΤΑΝΤΑΡΝΤ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ Μ3, ΜΕ ΤΙΣ ΜΟΝΩΣΕΙΣ, ΚΑΛΥΜΜΑΤΑ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ, ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ (ΘΕΛΟΥΝ ΝΕΑ ΔΕΡΜΑΤΑ), ΑC, ΚΤΛ. ΕΠΙΣΗΣ, 4 ΖΑΝΤΕΣ, ΔΥΟ "ΒΗΜΑΤΑ" ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ, ΟΙ ΣΤΑΝΤΑΡΝΤ ΖΑΝΦΟΡ, ΕΝΑ ΣΕΤ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ HR MOTORSPORT ΓΙΑ ΕΜΠΡΟΣ, ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΑΝΤΑΛΛAΚΤΙΚΑ. ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΜΟΝΟ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΣΟΒΑΡΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ, ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΟΣΤΙΣΕΙ ΥΠΕΡΔΙΠΛΑΣΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΓΚΑΡΑΖ. Η ΑΓΓΕΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΗ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣΤΑΤΗ, ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ. ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ, ΚΤΕΟ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛ. ΕΠΤΑΜΗΝΟΥ (385 Ε) ΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗ. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ, ΕΞ' ΟΥ ΚΑΙ Η ΧΑΜΗΛΗ -ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ- ΤΙΜΗ. ΙΔΙΩΤΗΣ