Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 459

Θέμα: Μ3 Ε46 Coupe γνήσιο!!!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σωστά! Όπως και με το VANOS υπάρχουν οικονομικές και αξιόπιστες λύσεις!

    Επίσης θεωρώ οτι οι τιμές που παρέθεσε ο Νάσος είναι πολύ υψηλές..ειδικά όσον αφορά τις εργασίες που γίνονται στην προγραμματισμένη συντήρηση, αν όντως παίδες δίνετε τόσα χρήματα(για π.χ. 200 ευρώ για βαλβίδες) να με σχωρνάτε αλλά σας ''τον πιάνουν'' κανονικότατα!!
    Mε το μπλοκ των solenoids του Μ3 ο Dr. Vanos (ή όπως λέγεται δε θυμάμαι αυτός ο Αμερικάνος με τα κιτ vanos), όταν μου είχε τύχει εμένα δεν το αναλάμβανε οπότε πήρα αναγκαστηκά νέο μπλοκ βαλβίδων με ένα 500άρικο που κάνει καινούργιο. Τώρα εάν πλέον βρήκε λύση ο Dr. Vanos και πόσο αξιόπιστη είναι αυτή η λύση δεν ξέρω....Σε αντίθεση με άλλα μοτέρ BMW αυτή είναι η πιο συχνή βλάβη που μπορεί να βγάλει ένα Vanos σε S54 (και η πιο ανώδυνη βασικά).

    Από τις εργασίες που έγραψα υπερτιμολόγησα τραγικά τους δίσκους. Η τιμή των ΟΕΜ δίσκων είναι 200 Ε ο ένας και όχι 400 που για κάποιο λόγο είχα στο μυαλό μου. Για όλα τα άλλα μη μου λέτε για ένα 100άρικο πάνω ή κάτω, οι τιμές είναι μέσου εξειδικευμένου συνεργείου (γιατί αντιπροσωπείας είναι πολύ μεγαλύτερες από αυτές που αναφέρω). Το παράδειγμα δεν ήταν για να υπολογίσει ελάχιστο κόστος σε συνεργείο με το μάστορα κολλητό αλλά μία μέση κατάσταση. Τέλος, για να λύσω την απορία τόσο τη δική σου Γιώργο όσο και του Θωμά σε παραπάνω post ευτυχώς δεν μας τον "πιάνουν", στη ρύθμιση βαλβίδων συγκεκριμένα εμένα μου χρεώνουν μόνο ότι ροδέλες χρειαστούν...απλά το παράδειγμα με τιμές που έγραψα έπρεπε να είναι γενικό όπως ξαναείπα και όχι να γράψω στο Ζαχαρία ότι ρύθμιση βαλβίδων θα χρειαστείς 4 ή 6 ή 10 ροδέλες επί 1,5 ευρώ η μία....


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο καθενας εχει την γνωμη του η οποια ειναι σεβαστη. Εγω φυσικα θα προτιμουσα να επαιρνα ενα αυτοκινητο απο γνωστη με οποια μετατροπη εχει. Γιατι ο γνωστης ξερει να χειριζεται το αυτοκινητο.

    Ο εκαστοτε ασχετος που κατεληξε με Μ3, που ξεκιναγε το πρωι ταπα χωρις να το ζεστανει, που αλλαζε λαδια καθε 15 γιατι ετσι προβλεπεται νομιζεις οτι δεν προκαλει φθορα στο αυτοκινητο? Η καθε ενας που εβαζε προγραμμα 'οτι ναναι' και που χτυπαγε τελικες στην εγνατια με ενα φτωχο σε μειγμα αυτοκινητο, και που φυσικα το φλασαρε στοκ πριν το πουλησει, νομιζεις οτι δεν προκαλεσε φθορα στο αυτοκινητο? Σε πληροφορω οτι η μηχανικη φθορα σε εναν τετοιο κινητηρα ειναι πολλαπλασια απο ενα κομπρεσσορατο στην χρηση που το ειχα εγω.

    Η πραγματικοτητα αυτη ειναι. Οταν ακολουθουμε στερεοτυπα δεν σημαινει οτι εχουμε και δικιο. Φιλικα παντα.
    Συμφωνώ σε ότι λες, ακόμη και ένα "απλό" πρόγραμμα μπορεί να έχει δημιουργήσει θέματα σε ένα μοτέρ. Γι΄αυτό τα προτιμότερα αυτοκίνητα είναι αυτά από "γνώστες" (όπως επισήμανες - που ξέρουν πως πρέπει να φερθούν σε ένα Μ3) και μαμά (που να γνωρίζεις το ιστορικό του ότι πάντα ήταν μαμά). Απλά αναφέρθηκα σε κομπρεσσέρ επειδή με αυτό ήταν σχετικό το παράδειγμα προς πώληση που εξετάζαμε, για εμένα και ένα αμάξι με αμφιβόλου προέλευσης πρόγραμμα είναι παρομοίως απορριπτέο. Απλά το κομπρεσσέρ, με τα έξτρα 100+ άλογα που έχε δώσει στο μοτέρ, ακόμη και εάν δεν έχει καμία αρνητική επίδραση στον κινητήρα (πολύ πιθανό εάν είναι ένα καλό κιτ), τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου από όλη τη μετάδοση μέχρι και το ίδιο το σασί έχουν υποστεί αρκετά μεγαλύτερη καταπόνηση από αυτή για την οποία έχουν σχεδιαστεί.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  2. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    stef (06-06-15)

  3. #2
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απλά το κομπρεσσέρ, με τα έξτρα 100+ άλογα που έχε δώσει στο μοτέρ, ακόμη και εάν δεν έχει καμία αρνητική επίδραση στον κινητήρα (πολύ πιθανό εάν είναι ένα καλό κιτ), τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου από όλη τη μετάδοση μέχρι και το ίδιο το σασί έχουν υποστεί αρκετά μεγαλύτερη καταπόνηση από αυτή για την οποία έχουν σχεδιαστεί.
    Ολα ειναι θεμα χρησης-χρηστη. Το δικο μου με 150 αλογα πανω δεν ειχε κανει την παραμικρη ρωγμη στο πατωμα πριν πουληθει. Ειχα ηδη φερει το κιτ της Turner για το πατωμα, εδω και καιρο μαλιστα, γιατι ημουν σχεδον βεβαιος οτι θα εχω θεμα, μετα και απο αυτα που διαβαζα, αλλα οπως αποδειχτηκε και μετα απο λεπτομερη ελεγχο, δεν ειχε το παραμικρο ακομη και μετα απο αρκετα κομπρεσσορατα χιλιομετρα. Ξερεις ποσα ατμοσφαιρικα γνωριζω με κομμενα πατωματα?
    Αν η εννοια του wheel hopping σου ειναι αγνωστη οπως και αν δεν γνωριζεις τι ζημια μπορει να προκαλεσει αυτη, ακομη και με 250 αλογα σε ενα πατωμα σαν του Μ3 θα κανεις ρωγμες

  4. The Following 8 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    A8hnaios (07-06-15), chrisgiapz3 (09-06-15), ghost-rider (06-06-15), giannis z3 (06-06-15), Kazakos Garage (06-06-15), pilot (06-06-15), steliosm46 (06-06-15), wheelman (07-06-15)

  5. #3
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ολα ειναι θεμα χρησης-χρηστη. Το δικο μου με 150 αλογα πανω δεν ειχε κανει την παραμικρη ρωγμη στο πατωμα πριν πουληθει. Ειχα ηδη φερει το κιτ της Turner για το πατωμα, εδω και καιρο μαλιστα, γιατι ημουν σχεδον βεβαιος οτι θα εχω θεμα, μετα και απο αυτα που διαβαζα, αλλα οπως αποδειχτηκε και μετα απο λεπτομερη ελεγχο, δεν ειχε το παραμικρο ακομη και μετα απο αρκετα κομπρεσσορατα χιλιομετρα. Ξερεις ποσα ατμοσφαιρικα γνωριζω με κομμενα πατωματα?
    Αν η εννοια του wheel hopping σου ειναι αγνωστη οπως και αν δεν γνωριζεις τι ζημια μπορει να προκαλεσει αυτη, ακομη και με 250 αλογα σε ενα πατωμα σαν του Μ3 θα κανεις ρωγμες
    Σωστά αυτά αλλά ο καινούργιος ιδιοκτήτης το ήξερε οτι είχε καμπρέσορα?

  6. #4
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σωστά αυτά αλλά ο καινούργιος ιδιοκτήτης το ήξερε οτι είχε καμπρέσορα?
    Ο καινουργιος ιδιοκτητης το ελεγξε οπως αυτος ηθελε και μετα τον ελεγχο αφου τα βρηκε ολα ενταξει, το πηρε. Το αυτοκινητο ειχε και αλλα πραγματα περαν του κομπρεσσορα που αφαιρεθηκαν, καθως ολοι τα θελουν αλλα κανενας δεν βαζει το χερι στην τσεπη να τα πληρωσει εστω και μερικως

  7. The Following 10 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    A8hnaios (07-06-15), Alex 320si (06-06-15), chrisgiapz3 (09-06-15), dionisisM3 (06-06-15), diosak (07-06-15), Kazakos Garage (06-06-15), mark e92 (06-06-15), paganis (06-06-15), pilot (07-06-15), VanVIC (06-06-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP