Mε το μπλοκ των solenoids του Μ3 ο Dr. Vanos (ή όπως λέγεται δε θυμάμαι αυτός ο Αμερικάνος με τα κιτ vanos), όταν μου είχε τύχει εμένα δεν το αναλάμβανε οπότε πήρα αναγκαστηκά νέο μπλοκ βαλβίδων με ένα 500άρικο που κάνει καινούργιο. Τώρα εάν πλέον βρήκε λύση ο Dr. Vanos και πόσο αξιόπιστη είναι αυτή η λύση δεν ξέρω....Σε αντίθεση με άλλα μοτέρ BMW αυτή είναι η πιο συχνή βλάβη που μπορεί να βγάλει ένα Vanos σε S54 (και η πιο ανώδυνη βασικά).
Από τις εργασίες που έγραψα υπερτιμολόγησα τραγικά τους δίσκους. Η τιμή των ΟΕΜ δίσκων είναι 200 Ε ο ένας και όχι 400 που για κάποιο λόγο είχα στο μυαλό μου. Για όλα τα άλλα μη μου λέτε για ένα 100άρικο πάνω ή κάτω, οι τιμές είναι μέσου εξειδικευμένου συνεργείου (γιατί αντιπροσωπείας είναι πολύ μεγαλύτερες από αυτές που αναφέρω). Το παράδειγμα δεν ήταν για να υπολογίσει ελάχιστο κόστος σε συνεργείο με το μάστορα κολλητό αλλά μία μέση κατάσταση. Τέλος, για να λύσω την απορίατόσο τη δική σου Γιώργο όσο και του Θωμά σε παραπάνω post ευτυχώς δεν μας τον "πιάνουν", στη ρύθμιση βαλβίδων συγκεκριμένα εμένα μου χρεώνουν μόνο ότι ροδέλες χρειαστούν...απλά το παράδειγμα με τιμές που έγραψα έπρεπε να είναι γενικό όπως ξαναείπα και όχι να γράψω στο Ζαχαρία ότι ρύθμιση βαλβίδων θα χρειαστείς 4 ή 6 ή 10 ροδέλες επί 1,5 ευρώ η μία....
Συμφωνώ σε ότι λες, ακόμη και ένα "απλό" πρόγραμμα μπορεί να έχει δημιουργήσει θέματα σε ένα μοτέρ. Γι΄αυτό τα προτιμότερα αυτοκίνητα είναι αυτά από "γνώστες" (όπως επισήμανες - που ξέρουν πως πρέπει να φερθούν σε ένα Μ3) και μαμά (που να γνωρίζεις το ιστορικό του ότι πάντα ήταν μαμά). Απλά αναφέρθηκα σε κομπρεσσέρ επειδή με αυτό ήταν σχετικό το παράδειγμα προς πώληση που εξετάζαμε, για εμένα και ένα αμάξι με αμφιβόλου προέλευσης πρόγραμμα είναι παρομοίως απορριπτέο. Απλά το κομπρεσσέρ, με τα έξτρα 100+ άλογα που έχε δώσει στο μοτέρ, ακόμη και εάν δεν έχει καμία αρνητική επίδραση στον κινητήρα (πολύ πιθανό εάν είναι ένα καλό κιτ), τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου από όλη τη μετάδοση μέχρι και το ίδιο το σασί έχουν υποστεί αρκετά μεγαλύτερη καταπόνηση από αυτή για την οποία έχουν σχεδιαστεί.










τόσο τη δική σου Γιώργο όσο και του Θωμά σε παραπάνω post ευτυχώς δεν μας τον "πιάνουν", στη ρύθμιση βαλβίδων συγκεκριμένα εμένα μου χρεώνουν μόνο ότι ροδέλες χρειαστούν...απλά το παράδειγμα με τιμές που έγραψα έπρεπε να είναι γενικό όπως ξαναείπα και όχι να γράψω στο Ζαχαρία ότι ρύθμιση βαλβίδων θα χρειαστείς 4 ή 6 ή 10 ροδέλες επί 1,5 ευρώ η μία....
Απάντηση με παράθεση
