Αφου θελεις να αγορασεις ενα τετοιο αμαξι γιατι δεν κοιτας και κατι απο το εξωτερικο;;
https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw...208147398.html
Sent from my iPhone using Tapatalk
Αφου θελεις να αγορασεις ενα τετοιο αμαξι γιατι δεν κοιτας και κατι απο το εξωτερικο;;
https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw...208147398.html
Sent from my iPhone using Tapatalk
pilot (07-06-15)
Νασο, από την λίστα που έγραψες πιο πάνω, τα μόνα έξοδα που πρέπει να κάνει κάποιος όταν αγοράζει ένα αμαξι, πρέπει να είναι ένα καλό σέρβις και τπτ παραπάνω.
Για να αγοράσει κάποιος αμάξι που χρειάζεται όλα αυτά που λες, πρέπει να είναι μεγάλο θύμα.
Όταν πήρα το Χ5, ελέγχθηκαν σινεμπλοκ, λάστιχα, δίσκοι, τακάκια, ψαλίδια, ρουλεμάν, αναρτήσεις. Όλα αυτά είναι χιλιάρικα. Και όταν ένα αμαξι τα ζητάει, τότε του γυρνάς απλά την πλάτη.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Azurius (06-06-15), giannis_compact (06-06-15), pilot (07-06-15)
Αν ο Ζαχαρίας βρει λοιπόν ένα αμαξι με καλά όλα τα παραπάνω αλλά με φθαρμένο εσωτερικο, κάνα δυο λακουβιτσες, γρατσουνιές, κάνα ψευτοηλεκτρολογικο πρόβλημα, γενικώς αν βρει ένα αμαξι καλό αλλά από τυπικό άνθρωπο αλλά όχι τόσο μερακλη που να νοιάζεται για τα πάντα και περιορίζεται στο να είναι απλά αξιόπιστο το αμάξι, δίνει αλλά 3,5κ και το κάνει καινουριο.
όσων αφορά με τις βαλβίδες, στον καζακο εμείς τόσο πληρώνουμε για αυτή την δουλειά.
Εγώ πάντως θεωρώ λάθος επιλογή το εν λόγο αμάξι πλέον. Αυτά που ζητάει είναι δυσανάλογα της αξίας του. Δεν μπορώ να δικαιολογήσω με τπτ 2κ για βλάβη στο σασμάν σε ένα αμαξι που είναι πάνω από 10 ετών, ούτε και χιλιαρικο+ για βλάβη στο βανος, και και και. Ωραίο αμάξι, καυλιαρικο, γρήγορο, αλλά ωραίο για να το έχει ο φίλος σου και να το κάνεις αρεα και που καμιά βολτιτσα.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Kazakos Garage (06-06-15), Leonidas_E39 (06-06-15), vagmag (06-06-15)
Σωστά, και επειδή όλοι μας μέχρι να πάρουμε Μ3 είδαμε κάμποσα, ξέρουμε πως ένα αμάξι κακοσυντηρημένο από έναν ιδιοκτήτη που ψάχνεται να το ξεφορτωθεί για 10-12 k είναι πολύ πιθανόν να πάσχει σε όλους αυτούς τους τομείς. Γι' αυτό υποστηρίζω, όπως και άλλα παιδιά παραπάνω, πως εγώ θα απέφευγα φθηνό Μ3. Το ίδιο έκανα και το 2009 που αγόρασα το δικό μου: Μ3 έβρισκα από 30k και τότε η προσφορά ήταν τεράστια, προτίμησα να πάρω ένα αμάξι με 39k αρχική τιμή ώστε να ικανοποιεί τα στάνταρ μου. Ξέρεις πολύ καλά Θωμά πως το Μ3 δεν είναι Χ5, τρώει τα αναλώσιμά του για πλάκα και με χρήση νορμάλ για αμάξι τύπου Μ3 (ούτε πίστες, ούτε μόνο μόστρα, μέση κατάσταση). Και όλα τα παραπάνω που έγραψα είναι ουσιαστικά αναλώσιμα. Δηλαδή πιστεύεις πως είναι δυνατόν να βρεθεί Μ3 πένα σε όλους τους παραπάνω τομείς σε φθηνή τιμή? Τα Μ3 είναι αμάξια στην καλύτερη 10ετίας, όλα τα παραπάνω θα πρέπει να έχουν αλλαχτεί πλέον μέσα στον κύκλο ζωής ενός Μ3 (εκτός κι αν είναι στη γυάλα με 30k km). Όποιος ιδιοκτήτης έχει δώσει το μεράκι του και τα χρήματά του να το έχει τέλεια συντηρημένο και με όλα φρέσκα δεν παίζει να μην ζητήσει χρήματα....
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Το δικό μου με ότι φορούσε το έδινα 15κ. Σε ολα ήταν άψογο. Αν έλεγα να βγάλω τα αφτερ μάρκετ το έδινα 11 με 12.
Επειδή όμως ο Έλληνας ειναι ο μεγαλύτερος βλάκας που υπάρχει φίλε, τότε όλοι έψαχναν αμάξια δωδεκαετιας με 80 και 70κ χιλιόμετρα.
Αμάξια υπάρχουν καλά που η τιμή τους ειναι χαμηλότερη απο αλλά που γυαλίζουν πιο πολύ και το δέρμα τους ειναι αεροδρόμιο. Τα Δευτέρα έχουν επίσης και 70κ χιλιόμετρα και θεωρούνται χαρτί. Γιατι? γιατι ο Έλληνας ειναι ταγάρι και χορταίνει με το μάτι. Όποτε αυτός που απλά θέλει να πουλήσει το αμάξι του και να πάει παραπέρα, συμβιβάζεται γιατι δεν θέλει να ασχοληθεί βάφοντας, αλλάζοντας δέρματα, γυρνώντας χιλιόμετρα. Θέλει απλά να πουλήσει και αναγκάζεται να πουλήσει ακριβότερα.
Όσων αφορά το χ5, τα σινεμπλοκ και τα ψαλίδια και γενικά η μετάδοση την ακούνε πολύ πιο εύκολα απο του Μ3. Όσων αφορά πάλι την πίστα, ξέρεις πολλά που να τα λιώνουν στις πίστες? εγώ ξέρω ελάχιστα πάντως και αυτά τρέχουν μια φορά το χρόνο και αν. Το δικό μου πχ τα 2 πρώτα χρόνια έμπαινε κάθε τρεις μήνες. Απο το 2010 και έπειτα ζήτημα αν έμπαινε μια φορά το χρόνο.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Thomelef : 06-06-15 στις 14:51
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Azurius (06-06-15), chrisgiapz3 (08-06-15), diosak (07-06-15), giannis z3 (06-06-15), giannis_compact (06-06-15), Kazakos Garage (06-06-15), Leonidas_E39 (06-06-15)
θα συμφωνησω απολυτα με το Νασο!! αυτα που αναφερθηκαν πρεπει να εχουν ηδη αλλαχτει εφοσον ο ιδιοκτητης ενος Μ3 ειναι σχολαστικος!! αν εχουν αλλαχτει ειναι μια καλη/θετικη ενδειξη αγορας εντος τετοιου αυτοκινητου .... διαφορετικα υπολογιζε τα στα εξοδα σου εφοσον θελεις να εχεις το αμαξι πενα!!
Ζαχαρια και "πενα" και "λουλουδι" να βρεις παλι θα ριξεις χρημα πανω ,κατα την γνωμη μου ενα αμαξι ετοιμο μηχανολογικα και "ασιδερωτο" εστω με καποια λογικα ΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΑ χλμ παραπανω θα το βρεις σε καλη τιμη και θα το φερεις σε πολυ καλη κατασταση σιγα σιγα...
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
pilot (08-06-15)