Thomelf, εκτός απο την αντλία smg, τι άλλο χαλάει στο σύστημά του;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Thomelf, εκτός απο την αντλία smg, τι άλλο χαλάει στο σύστημά του;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.
Αισθητήρας αναγνώρισης ταχύτητας, κάποιες δυσλειτουργίες σπαστικες που και που.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Ενα cs γκρι υπαρχει σε ενα υπογειο μας ενδιαφερει ; ; ;
![]()
zaharias (02-06-15)
650 είχα αλλάξει τον αισθητήρα που αναφέρω πιο πάνω. Η αντλία παίζει εκεί που λες.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
JiMk86 (02-06-15)
Το cs με την κανέλα λες ρε τρελε? Το είχα δει όταν το είχε πρωτοπαρει ο φίλος σου στο συνεργείο σας. Μ@@ν@ρ@!!!
Λογικά εκείνο δεν θα πωλείται στα λεφτά που γενικώς κυμαίνεται η αγορά.
Αν μιλάς για αυτό και το έχει όπως τότε που το είχα δει, μιλάμε για πενα.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
JiMk86 (02-06-15)
Κάτι άκουσα το παζαρεύει ο πακιστανός με τα 9.5εκ του τζοκερ. Φίμες λένε θα το πληρώσει 25κ....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.
dionisisM3 (02-06-15), Vassilis ///M (03-06-15)
Ζαχαρία, επειδή έχω δει (σε φωτός) πώς έχεις το 330 σου για να φέρεις σε αντίστοιχη κατάσταση ένα Μ3 των 12,000 (από τα ελάχιστα τόσο φθηνά μιας και πλέον τα γνήσια έχουν πάρει τιμές) θα χρειαστείς άλλα 10. Και αυτό επειδή το θες για Garage Queen από ότι κατάλαβα και όχι για ανελέητο σκίσιμο και πίστες. Το 10άρικο μαζεύεται πολύ εύκολα, δεν είναι τρελό νούμερο:
2000 εργοστασιακοί δίσκοι
1000 αμορτισέρ
500 όλα τα σινεμπλοκ με εργασία
500 (και λίγα λέω πάτωμα)
500 για γενικό σέρβις με όλα του τα υγρά
1400 σαλόνι
500 γυάλισμα + coating
700 μέταλλα
300 ιμάντες
200 ρύθμιση βαλβίδων
300 μπιλιοφόρος και ελαστικός σύνδεσμος άξονα
500 συμπλέκτης (Sachs όχι bmw oem)
αυτά είναι 8500 και δεν έχω βάλει τυχόν αβαρίες στο smg ή στο vanos (at least solenoids πάντα τα παίζουν) ή ψαλίδια, ημιαξόνια εάν χρειάζονται.
Όποιος θέλει να δώσει 10-12 και να πάρει γνήσιο Μ3 (γιατί καλή μετατροπή - εάν στέκει σαν διατύπωση - υπάρχει με 12) τότε θα πρέπει να είναι διατεθειμένος να έχει ένα Μ3 το οποίο μάλλον θα υπολειτουργεί σε όλα τα παραπάνω και το σύνολο θα είναι απογοητευτικό. Καλύτερα 330 και καλό παρά να έχεις χρέπι Μ3 - ακόμη και μόνο για σκίσιμο να το έχεις - θα είναι τόσο ελεεινό σαν απόδοση αυτοκίνητο που δεν θα σου κάνει γούστο ούτε να το βάζεις μπροστά.
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
A8hnaios (03-06-15), aimiliosbmw (08-06-15), giannis z3 (03-06-15), nik200 (02-06-15), Panos 316T (02-06-15), sheriff (04-06-15), stef (05-06-15), Vasilis M3 (02-06-15), zaharias (02-06-15), Βασιλης (23-10-15), Ε91 (02-06-15)