Bazil Van Sinner (27-05-15), steliosm46 (26-05-15), Vassilis ///M (26-05-15)
Σαν το αμερικάνικο Carfax.
Αν δεν έχεις πιστοποίηση από το carfax δεν πουλάς τίποτα. Αυτό όμως προϋποθέτει μεγάλες βάσεις δεδομένων συνδεδεμένες μεταξύ τους από ασφαλιστικές, συνεργεία κλπ
BILL007 (26-05-15), Prevezanos (28-05-15)
https://www.airtrans.gr
"Μην έρχεσαι ποτέ σε λεκτική αντιπαράθεση με έναν βλάκα...
Θα φέρει την συζήτηση στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας..."
Bazil Van Sinner (27-05-15)
trueno (29-05-15)
Ως ιδέα είναι πάρα πολύ καλή και πρέπει να εφαρμοστεί πανελλαδικά, μήπως και μπει τάξη στο χάος που λέγεται μεταχειρισμένα οχήματα.
Όμως!!!!!!
Επειδή εδώ είναι Ελλάδα, αν δεν διασφαλιστούν και αποσαφηνιστούν δύο θέματα τότε "κλάφτα Χαράλαμπε", που λένε και στην Οξφόρδη.
Πρώτον
Διαρκής έλεγχος, διασφάλιση και πιστοποίηση, αντικειμενικού και ορθού ποιοτικού τεχνικού ελέγχου.
Με λίγα λόγια, ποιος ελέγχει διαρκώς την εταιρία, διασφαλίζει και πιστοποιεί ότι αυτή κάνει αντικειμενικό και ποιοτικό έλεγχο;
Ο ΕΛΟΤ, ξένοι οίκοι, ποιος; Δεν αναφέρει!
Και Δεύτερον,
Ποιες είναι οι αστικές ευθύνες της εταιρίας προς εμένα αν αποδειχθεί ότι ο έλεγχος ήταν πλημμελής και εγώ είτε αγόρασα το αυτοκίνητο ακριβότερα, είτε μου έβγαλε μία ζημιά που σύμφωνα με τον έλεγχο δεν έπρεπε ή στη χειρότερη περίπτωση έπαθα ατύχημα από βλάβη που δεν έπιασε ο τεχνικός έλεγχος της εταιρίας;
Διότι αν πρόκειται για μία απλή τεχνική γνώμη, χωρίς ευθύνες και κύρος, τότε τέτοια έχω και γω και δεν κοστίζει.
Είναι όντως καλή ιδέα αλλά ας το κάνουνε μια φορά σωστά και όχι όλα για την κονόμα.
Για να σου δώσουν οποιασδήποτε μορφής εξουσία πρέπει πρώτα να προσφέρεις καλές υπηρεσίες στους ανθρώπους.
bakalos (26-05-15), pilot (26-05-15), spaka (26-05-15), Vassilis ///M (27-05-15)
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!
Prevezanos (27-05-15)
Αν βγάλει μια βλάβη σε ένα αισθητήρα πχ δεν μπορείς να αποδείξεις κάτι αλλά τουλάχιστον το να σου πουν ότι είναι ατρακαριστο και τελικά να ανακαλύψεις ότι δεν ισχύει κανονικά θα πρέπει να υπάρχει μια ρήτρα που θα εισπρατεις. Τότε θα είναι αναγκασμένοι να σου λένε την αλήθεια όσο και γνωστός τους να είναι ο μαντρας-πωλητης.
Sent from my V3 Plus using Tapatalk 2
Αυτό όντως, δεν πρόκειται να γίνει, όχι διότι είμαστε Βαλκάνια, αλλά διότι, ακόμη, μας συμπεριφέρονται ως Βαλκάνια.
Για παράδειγμα:
Ακόμη και για το θέμα που συζητάμε, η Μιράντα Ξαφά και ο μαθητής της Μπουμπούκος θα μας πούνε ότι για να πετύχει ιδέα αυτή πρέπει να γίνουν διαρθρωτικές αλλαγές. Ητοι, να κοπούν μισθοί και συντάξεις και να ελευθερωθεί το επάγγελμα των τεχνικών αυτοκινήτων, δηλαδή να μπορεί να κάνει έλεγχο, ανεξέλεγκτα, και η γιαγιά μου η συγχωρεμένη. (Το κόψιμο μισθών και συντάξεων πάει με όλα σαν το ψωμί)
Αντί να επιβάλλουν ότι για να ανοίξεις τέτοια εταιρία τεχνικού ελέγχου, πρέπει να έχεις μόνο πιστοποιημένους τεχνικούς και εξειδικευμένους σε συγκεκριμένες μάρκες, με συνεχή επιμόρφωση και ως προϊστάμενο ένα αρχιμηχανικό με κάκαλα (ήτοι βιογραφικό 10 σελίδες).
Πρέπει η εταιρία να είναι πιστοποιημένη από αναγνωρισμένους διεθνής οίκους και να έχει συγκεκριμένες αστικές ευθύνες και ρήτρες για το πιστοποιητικό ελέγχου που θα χορηγεί.
Όπως δηλαδή κάνουν οι δανειστές στις χώρες τους.
Διότι το επάγγελμα πρέπει να είναι ανοιχτό για όλους που έχουν τα προσόντα και τις πιστοποιήσεις αλλά φυσικά κλειστό για την κουτσή Μαρία...
Το θέμα είναι απλό. Ας κλείσουμε τα αυτιά μας σε αυτούς που μας φέρονται ως Βαλκάνια. Ας δούμε πως είναι οργανωμένες οι αντίστοιχες εταιρίες στις ΗΠΑ και την Μ. Βρετανία και ας οργανωθούμε με τον ίδιο τρόπο και ας μην το απαιτεί η Ελληνική νομοθεσία. Τόσο απλά.
Υ.Γ.: Για όσους δεν έχουν την τιμή να την γνωρίζουν η κα Μιράντα Ξαφά, να τους πληροφορήσω, ότι είναι μία οικονομολόγος διεθνούς φήμης, που έχει δουλέψει σε ΔΝΤ και παρόμοια "κοινωφελή" ιδρύματα. Περιοδικά βγαίνει στην TV με ύφος που παραπέμπει σε χοντρή μαστούρα από χάπια καταστολής, λέει το υπέρ τρόικας "ποίημα" και το πόσο άχρηστοι ήμαστε και φεύγει. Δεν ακούει δεν σχολιάζει ότι και να της λένε. Τα λέει και φεύγει.
Για να σου δώσουν οποιασδήποτε μορφής εξουσία πρέπει πρώτα να προσφέρεις καλές υπηρεσίες στους ανθρώπους.
Ψηλέ ρίξε μια ματιά στη παραλία μπροστά σου,
και μετά ξαναπές μας αν είμαστε Βαλκάνια
Κατά τη γνώμη μου η συγκεκριμένη εταιρία χρεώνει
πολύ ακριβά τον έλεγχο που κάνει.
Quote από τη σελίδα τους :
Επίσης σε παραδείγματα ελέγχων στη σελίδα τους οι λέξεις "χλμ στο κοντέρ"" Έλεγχος με Εξειδικευμένο εξοπλισμό:
Μετράμε την τάση μπαταρίας, το πέλμα των ελαστικών, και φυσικά το πάχος της βαφής (όπου εκεί φαίνεται αν έχει επισκευαστεί) με το PD8, το εργαλείο/όνειρο κάθε κολλημένου με τη λεπτομέρεια! "
είναι γραμμένες με Bold χαρακτήρες.
Όποιος θέλει να αγοράσει Opel για παράδειγμα και δεν ξεκινήσει τον έλεγχο
από εξειδικευμένο/εξουσιοδοτημένο συνεργείο Opel ρισκάρει.
Τη προηγούμενη βδομάδα συνάδελφος μου αγόρασε ζαφιρα με 84 χιλ χλμ
από ηλικιωμένη κυρία.
Αφού το αγόρασε πήγε να το περάσει ΚΤΕΟ και είδε ότι πριν 2 χρόνια
είχε περάσει με 97 χιλ χλμ
![]()
chrisgiapz3 (27-05-15), pilot (27-05-15), Prevezanos (28-05-15)