Σαν το αμερικάνικο Carfax.
Αν δεν έχεις πιστοποίηση από το carfax δεν πουλάς τίποτα. Αυτό όμως προϋποθέτει μεγάλες βάσεις δεδομένων συνδεδεμένες μεταξύ τους από ασφαλιστικές, συνεργεία κλπ
Σαν το αμερικάνικο Carfax.
Αν δεν έχεις πιστοποίηση από το carfax δεν πουλάς τίποτα. Αυτό όμως προϋποθέτει μεγάλες βάσεις δεδομένων συνδεδεμένες μεταξύ τους από ασφαλιστικές, συνεργεία κλπ
BILL007 (26-05-15), Prevezanos (28-05-15)
trueno (29-05-15)
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!
Prevezanos (27-05-15)
Αυτό όντως, δεν πρόκειται να γίνει, όχι διότι είμαστε Βαλκάνια, αλλά διότι, ακόμη, μας συμπεριφέρονται ως Βαλκάνια.
Για παράδειγμα:
Ακόμη και για το θέμα που συζητάμε, η Μιράντα Ξαφά και ο μαθητής της Μπουμπούκος θα μας πούνε ότι για να πετύχει ιδέα αυτή πρέπει να γίνουν διαρθρωτικές αλλαγές. Ητοι, να κοπούν μισθοί και συντάξεις και να ελευθερωθεί το επάγγελμα των τεχνικών αυτοκινήτων, δηλαδή να μπορεί να κάνει έλεγχο, ανεξέλεγκτα, και η γιαγιά μου η συγχωρεμένη. (Το κόψιμο μισθών και συντάξεων πάει με όλα σαν το ψωμί)
Αντί να επιβάλλουν ότι για να ανοίξεις τέτοια εταιρία τεχνικού ελέγχου, πρέπει να έχεις μόνο πιστοποιημένους τεχνικούς και εξειδικευμένους σε συγκεκριμένες μάρκες, με συνεχή επιμόρφωση και ως προϊστάμενο ένα αρχιμηχανικό με κάκαλα (ήτοι βιογραφικό 10 σελίδες).
Πρέπει η εταιρία να είναι πιστοποιημένη από αναγνωρισμένους διεθνής οίκους και να έχει συγκεκριμένες αστικές ευθύνες και ρήτρες για το πιστοποιητικό ελέγχου που θα χορηγεί.
Όπως δηλαδή κάνουν οι δανειστές στις χώρες τους.
Διότι το επάγγελμα πρέπει να είναι ανοιχτό για όλους που έχουν τα προσόντα και τις πιστοποιήσεις αλλά φυσικά κλειστό για την κουτσή Μαρία...
Το θέμα είναι απλό. Ας κλείσουμε τα αυτιά μας σε αυτούς που μας φέρονται ως Βαλκάνια. Ας δούμε πως είναι οργανωμένες οι αντίστοιχες εταιρίες στις ΗΠΑ και την Μ. Βρετανία και ας οργανωθούμε με τον ίδιο τρόπο και ας μην το απαιτεί η Ελληνική νομοθεσία. Τόσο απλά.
Υ.Γ.: Για όσους δεν έχουν την τιμή να την γνωρίζουν η κα Μιράντα Ξαφά, να τους πληροφορήσω, ότι είναι μία οικονομολόγος διεθνούς φήμης, που έχει δουλέψει σε ΔΝΤ και παρόμοια "κοινωφελή" ιδρύματα. Περιοδικά βγαίνει στην TV με ύφος που παραπέμπει σε χοντρή μαστούρα από χάπια καταστολής, λέει το υπέρ τρόικας "ποίημα" και το πόσο άχρηστοι ήμαστε και φεύγει. Δεν ακούει δεν σχολιάζει ότι και να της λένε. Τα λέει και φεύγει.
Για να σου δώσουν οποιασδήποτε μορφής εξουσία πρέπει πρώτα να προσφέρεις καλές υπηρεσίες στους ανθρώπους.
Ψηλέ ρίξε μια ματιά στη παραλία μπροστά σου,
και μετά ξαναπές μας αν είμαστε Βαλκάνια
Κατά τη γνώμη μου η συγκεκριμένη εταιρία χρεώνει
πολύ ακριβά τον έλεγχο που κάνει.
Quote από τη σελίδα τους :
Επίσης σε παραδείγματα ελέγχων στη σελίδα τους οι λέξεις "χλμ στο κοντέρ"" Έλεγχος με Εξειδικευμένο εξοπλισμό:
Μετράμε την τάση μπαταρίας, το πέλμα των ελαστικών, και φυσικά το πάχος της βαφής (όπου εκεί φαίνεται αν έχει επισκευαστεί) με το PD8, το εργαλείο/όνειρο κάθε κολλημένου με τη λεπτομέρεια! "
είναι γραμμένες με Bold χαρακτήρες.
Όποιος θέλει να αγοράσει Opel για παράδειγμα και δεν ξεκινήσει τον έλεγχο
από εξειδικευμένο/εξουσιοδοτημένο συνεργείο Opel ρισκάρει.
Τη προηγούμενη βδομάδα συνάδελφος μου αγόρασε ζαφιρα με 84 χιλ χλμ
από ηλικιωμένη κυρία.
Αφού το αγόρασε πήγε να το περάσει ΚΤΕΟ και είδε ότι πριν 2 χρόνια
είχε περάσει με 97 χιλ χλμ
![]()
chrisgiapz3 (27-05-15), pilot (27-05-15), Prevezanos (28-05-15)