Καλησπέρα συμφορουμίτες και συμφορουμίτισσες,
ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ψάχνω χαλαρά για Μ3 Ε46 για αγορά.Αυτή τη φορά, η χαλαρή αναζήτηση μετουσιώθηκε σε έντονο ενδιαφέρον.
Το αυτοκίνητο είναι αυτό
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/6086681/
Το πήγα σε εξουσιοδοτημένο για έλεγχο . Ο έλεγχος έδειξε φυσικές και κλασικές φθορές για τέτοιο αυτοκίνητο (κρακ πίσω στο πάτωμα, θέλει 4 λάστιχα, έχει διαρροή στο διαφορικό, δίσκους και τακάκια μπροστά και σωληνάκι υψηλής πίεσης τιμονιού). Είναι όντως γνήσιο, ελληνικό και ατρακάριστο (δλδ δεν έχει πέσει από την Ακρόπολη
).
Είναι βαμμένο ολόκληρο λευκό πέρλα, αντί του οριτζιναλ carbon schwarz metallic. Επίσης έχει επενδυθεί όλο το σαλόνι με δέρμα καφέ ανοικτό.
Από το διάβασμα του κλειδιού διαπιστώθηκε ότι το αμάξι τον 08/2008 είχε 160.000 χλμ. Τότε ξαφνικά τα χλμ γυρίστηκαν στις 73.000 χλμ περίπου. Ο μαντράς μου είπε ότι ο ιδιοκτήτης του είπε ότι τότε άλλαξε μοτέρ και ότι γύρισαν και τα χλμ για να ανταποκρίνονται σε αυτά του νέου μοτέρ(πίστευε και μη ερεύνα). Το αυτοκίνητο τώρα βάσει κλειδιού έχει 143.900 χλμ.
Από το μπρίζωμα προέκυψε misfiring σε όλους τους κυλίνδρους το οποίο μου είπαν ότι μπορεί να είναι πχ και από χαμηλή στάθμη βενζίνης. Τεστ vanos πέρασε. Το αυτοκίνητο όταν είχα πάει να το δω στην μάντρα, είχε μείνει από μπαταρία και το βάλαμε με καλώδια μπροστά.Το ντεπόζιτο της βενζίνης ήταν εντελώς άδειο (απορώ πώς πήρε μπροστά). Τότε άναψε check engine το οποίο όμως είχε σβήσει όταν το αμάξι ήρθε μερικές μέρες αργότερα για έλεγχο στο συνεργείο. Το μοτέρ ακούγεται καλά.
Μήπως γνωρίζει κανείς το αυτοκίνητο (το είχε ψάξει στο παρελθόν);Με προβληματίζουν τα 24000 χτυπήματα της αγγελίας.
Να συνεχίσω να ασχολούμαι ή να κοιτάξω αλλού;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις γνώμες.