Σελίδα 7 από 10 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 93

Θέμα: [E46] Επισκευή κινητήρα Μ54Β30

  1. #61
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πιπίλα το μοτέρ. Αντε με το καλό να περπατήσει.

    Σχετικά με στρώσιμο δεν έχω ιδέα, και εγώ μέχρι να διαβάσω το ποστ του δημητρη, είχα κατά νου ότι ναι, θέλει στρώσιμο. Οι κυλινδροι μπορεί να είναι στρωμενοι, αλλά με άλλα ελατήρια.

    Από εκεί και πέρα, ο Δημήτρης είναι γενικά πολύ διαβασμένος και η γνώμη του πολύ σεβαστή.

    Ψυχολογικά και μόνο, προσωπικά εγώ μετά από τέτοια δουλειά, δύσκολα θα ακολουθούσα τις οδηγίες του λινκ.
    Θωμα το ψαροκκκαλο που εχουν οι κυλινδροι (cross hatch patern) δεν ειναι τυχαιο.Ειναι κυριως για να συγκρατει στα τοιχωματα μια ποσοτητα λαδιου για την λιπανση του πιστονιου, και κατα δευτερον να μπορει το ελατηριο λαδιου να 'σκουπισει' το λαδι κατα την καθοδο του. Για να γινει ομως το σωστο σκουπισμα πρεπει να υπαρχει απολυτη εφαρμογη του ελατηριου λαδιου πανω στον κυλινδρο (το ιδιο αντιστοιχα και με τα ελατηρια συμπιεσεως για να εχουμε σωστη συμπιεση). Αυτο μπορει να επιτευχθει κυριως στην αρχη, οταν το μοτερ ειναι καινουργιο, που οι κυλινδροι ειναι 'αγριοι' και εχουν την δυνατοτητα κατα καποιο τροπο να 'φανε' καποια χιλιοστα του χιλιοστου απο το ελατηριο ετσι ωστε η περιφερεια του ελατηριου να εχει ακριβως την ιδια καμπυλοτητα με τον κυλινδρο (χοντρικα το λεω αλλα καταλαβαινεις το νοημα). Αυτο γινεται κατα το μεγαλυτερο μερος στα πρωτα χιλιομετρα της ζωης του μοτερ.

    Σε ενα στρωμενο κινητηρα, που εχουν εξομαλυνθει οι γραμμες των κυλινδρων ειναι πιο δυσκολο να κανουμε να 'πατησουν' σωστα τα καινουργια ελατηρια. Αλλωστε οι κυλινδροι μετα απο καποιες χιλιαδες χιλιομετρα παυουν να ειναι απολυτα κυλινδρικοι. Το λεγομενο 'οβαλιασμα' (cylinder tapper and out of round) που συμβαινει ειτε λιγο ειτε πολυ σε ολους σχεδον τους κινητηρες.

    https://www.freeasestudyguides.com/c...surements.html


    Οποτε εκει μετραμε και βλεπουμε αν ειμαστε εντος οριων κατασκευαστη. Ενα μπλοκ που εχει 'ξεχειλωσει' περαν απο τα ορια του κατασκευαστη οταν του περασουμε ελατηρια θα 'μπαλωσουμε' το προβλημα προσωρινα και συντομα το μοτερ θα καιει λαδια και δεν θα πηγαινει. Η μονη λυση ειναι ρεκτιφιε με αλλα μεγαλυτερα πιστονια.
    Σε ενα μπλοκ εντος οριων τα καινουργια ελατηρια θα κανουν την δουλεια μας, ομως στην αρχη θα εχουμε αυξημενη ποσοτητα λαδιου που θα καιγεται καθως (εξαρταται και απο το ποσο out of round ειναι το μπλοκ) θελουν χρονο τα καινουργια ελατηρια να πατησουν σωστα αφου οι γυαλισμενοι κυλινδροι δεν εχουν την δυνατοτητα 'λιμαρισματος' των ελατηριων. Οποτε αυξημενα φορτια θα βοηθησουν στο πιο γρηγορο στρωσιμο τους πανω στον κυλινδρο.

    Το γυαλισμα των κυλινδρων πριν περασουμε καινουργια ελατηρια (παντα βεβαια με μετρησεις μπλοκ εντος οριων) βοηθαει παρα πολυ την κατασταση.

    Η αποψη μου ειναι οτι τα καινουργια ελατηρια μονο δεν θελουν καποιο στρωσιμο. Αν ηταν να στρωσω εναν κινητηρα δεν θα ακολουθουσα την τοσο extreme μεθοδo που προτεινει ο mototune (αν και σωστη) αλλα μια ενδιαμεση κατασταση με τα πρωτα 200-300 χιλομετρα χαλαρα (στροφες και φορτιο μεχρι την μεση) και μετα σταδιακα και μεχρι τα 1000-1500χλμ αυξηση φορτιου και στροφων. Παντα σε επαρχιακο δρομο με στροφες ανηφορες-κατηφορες για αυξομειωση στροφων και φορτιου οπως και φρενο κινητηρα.
    Το να βγω εθνικη με 2500-3000 στρ. σταθερο γκαζι και να κανω 1000-1500 χιλιομετρα εγω προσωπικα δεν το θεωρω σωστο στρωσιμο. Οπως και να 'παρανταντευω' τον κινητηρα κατα την διαρκεια του στρωσιματος.
    Αυτη ειναι η αποψη μου και το τι θα εκανα εγω. Φυσικα οποιαδηποτε διαφορετικη αποψη περι των παραπανω ειναι σεβαστη.

  2. The Following 15 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    A8hnaios (17-05-15), alexm (18-05-15), aristent (17-05-15), BILL007 (17-05-15), chrisgiapz3 (25-05-15), diosak (18-05-15), JiMk86 (18-05-15), katsaraios (18-05-15), mormon (17-05-15), pilot (17-05-15), Skyline_IS (17-05-15), VanVIC (18-05-15), Vassilis ///M (17-05-15), zaharias (18-05-15), Βασιλης (03-06-15)

  3. #62
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Έχω διαβάσει και εγώ παλιότερα αυτά που λέει ο mototune και όντως στέκουν μηχανολογικά. Νομίζω οτι είναι καθαρά ψυχολογικό το "παραχαιδεμα" του καινούριου μοτέρ. Έχω ένα φίλο μηχανόβιο στη Λάρισα ο οποίος έχει αλλάξει 5 μηχανές καινούργιες και ΠΑΝΤΑ έκανε το extreme στρώσιμο..μιλάμε έφευγε από την αντιπροσωπία με πάντες και σούζες! Ευλαβικη συντήρηση πάντα με τα καλύτερα αναλώσιμα και τα μηχανάκια του ποτέ δεν έκαψαν σταγόνα λάδι και παντα ήταν γρηγορότερα απο άλλα ίδια!!!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  4. The Following 4 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    BILL007 (17-05-15), chrisgiapz3 (25-05-15), turbodog (17-05-15), zaharias (18-05-15)

  5. #63
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.265
    Thanked
    14148
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γιώργο τώρα που είπες για μηνάκια κάπου είχα διαβάσει/δει πως το πρώτο πράγμα που κάνουν σε μια εταιρειά με το που βγουν απο τη γραμμη παραγωγής είναι να βαράνε κόκκινα...

    Δεν είμαι σίγουρος αλλά κάτι θυμάμαι για Suzuki Hayabusa,μπορεί όμως και να ήταν και για άλλη εταιρεία
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 17-05-15 στις 13:21



  6. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    pilot (18-05-15)

  7. #64
    Εγγραφή
    21-01-10
    Μηνύματα
    561
    Thanked
    330
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Να έχουμε πάντα υπ΄ οψιν οτι μιλάμε για ένα μοτερ που είναι 10 ετιας και βάλε μεταχειρησμένο εισαγωγης κανείς δε ξέρει με ακρίβεια ποσα χιλιομετρα έχει,άνετα μπορεί να παίζει από 300.000 500.000...κανείς δε το ξέρει επίσης μη ξαχνάμε οτι οι αποστασεις π.χ Γερμανία είναι πολύ ποιο μεγάλες σε ένα δυο χρόνια γράφουν 100.000 βάλε χιλιόμετρα μετά τα πουλάνε έδω για καινούργια το εσωτερικό είναι σχεδόν αθικτο.Οπότε μη λέμε οτι βγάζουν προβλήματα τα μοτεράκια αυτά είναι αστέρια,λογικό είναι μετά απο τοσα χρονια,άπειρα χιλιόμετρα άγνωστη χρήση συντήρηση κτλ να πέσουν και να τσιμπάνε λάδια.Όμως όπως και του φίλου εδω δεν έσπασε απλά αρχισε να τσιμπάει λάδια άλλα αμάξια είναι ηδη στην πρέσα όπως είπαμε και παραπάνω.

  8. The Following 5 Users Say Thank You to Libanner For This Useful Post:

    dark knight (18-05-15), E60_Arkadia (18-05-15), katsaraios (17-05-15), pilot (18-05-15), Βασιλης (03-06-15)

  9. #65
    Εγγραφή
    07-01-10
    Μηνύματα
    2.102
    Thanked
    874
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    turbodog

    Αν το παραχαϊδεψουμε το μοτέρ μετά από επισκευή είναι λάθος ή απλά θα καθυστερήσουμε το πάτημα των καινούργιων ελατηρίων;

  10. #66
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.558
    Thanked
    2761
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Mormon μπορεις να πεις το κοστος των ανταλλακτικων (μεμονομανα)που χρησιμοποιησες

  11. #67
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων
    turbodog

    Αν το παραχαϊδεψουμε το μοτέρ μετά από επισκευή είναι λάθος ή απλά θα καθυστερήσουμε το πάτημα των καινούργιων ελατηρίων;
    Αν δεν εχουμε κανει καμια κατεργασια στους κυλινδρους (πχ γυαλισμα) τοτε απλα καθυστερουμε το πατημα των ελατηριων καθως οι κυλινδροι ειναι ηδη γυαλισμενοι. Σε περιπτωσεις που το οβαλιασμα τως κυλινδρων ειναι αρκετο χωρις καποια κατεργασια στους κυλινδρους ακομα και τα καινουργια ελατηρια δεν θα καταφερουν να πατησουν ποτε 100% και θα τσιμπαει λιγο λαδακι.
    Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι οταν ειμαστε εντος ανοχων κατασκευαστη, καλο ειναι να ξε-γυαλιζουμε τους κυλινδρους πριν περασουμε καινουργια ελατηρια.

  12. The Following 5 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    A8hnaios (18-05-15), alexm (18-05-15), BILL007 (18-05-15), ghost-rider (18-05-15), mormon (18-05-15)

  13. #68
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εχετε υποψιν οτι ενα μοτερ απο σωστο για να χαρακτηριστει ξεχειλωμενο και να παει για ρεκτιφιε, χρειαζεται μονο 4 εκατοστα του χιλιοστου να ειναι εκτος των εργοστασιακων μετρησεων.
    Καταλαβαινετε λοιπον ποσο σημαντικο ειναι να υπαρχουν οι σωστες ανοχες αν τελικα παμε για ρεκτιφιε, οπως και οι σωστες μετρησεις πιστονιου πριν το ρεκτιφιε, καθως οι ανοχες πιστονιου-κυλινδρου που πρεπει να υπαρχουν ειναι της ταξεως των 4-5 εκατοστων του χιλιοστου και αυτες (σφυριλατα 7-10 εκατοστα λογω της μεγαλυτερης θερμικης διαστολης σε σχεση με τα stock)

    Αν το ρεκτιφιε σφαξει το μπλοκ οτι και να κανουμε θα ειναι περιττο και το μοτερ δεν θα βγει ποτε σωστο. Καταλαβαινετε λοιπον ποσο ακριβεια θελει αυτη η δουλεια οπως και να υπαρχουν και τα αντιστοιχα σωστα μηχανηματα που θα εχουν την δυνατοτητα να υπολογιζουν τετοιες διαφορες

  14. The Following 7 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    A8hnaios (18-05-15), BILL007 (18-05-15), chrisgiapz3 (25-05-15), diosak (18-05-15), mormon (18-05-15), pilot (18-05-15), Vassilis ///M (18-05-15)

  15. #69
    Εγγραφή
    07-01-10
    Μηνύματα
    2.102
    Thanked
    874
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν δεν εχουμε κανει καμια κατεργασια στους κυλινδρους (πχ γυαλισμα) τοτε απλα καθυστερουμε το πατημα των ελατηριων καθως οι κυλινδροι ειναι ηδη γυαλισμενοι. Σε περιπτωσεις που το οβαλιασμα τως κυλινδρων ειναι αρκετο χωρις καποια κατεργασια στους κυλινδρους ακομα και τα καινουργια ελατηρια δεν θα καταφερουν να πατησουν ποτε 100% και θα τσιμπαει λιγο λαδακι.
    Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι οταν ειμαστε εντος ανοχων κατασκευαστη, καλο ειναι να ξε-γυαλιζουμε τους κυλινδρους πριν περασουμε καινουργια ελατηρια.
    Εχω την εντυπωση ότι πάντοτε γίνεται θαμπωμα των κυλινδρων σε τέτοιες δουλειές. Είμαι λάθος;

    Και κάτι επιπλέον το μηχανουργείο που συνεργάζεται ο Χρήστος Καζάκος έχει πολύ καλό referense list.

  16. The Following User Says Thank You to kplc16 For This Useful Post:

    pilot (18-05-15)

  17. #70
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εχω την εντυπωση ότι πάντοτε γίνεται θαμπωμα των κυλινδρων σε τέτοιες δουλειές. Είμαι λάθος;

    Και κάτι επιπλέον το μηχανουργείο που συνεργάζεται ο Χρήστος Καζάκος έχει πολύ καλό referense list.
    Υπαρχουν συνεργεία που τοποθετούν ελατήρια χωρίς να ασχοληθούν καθόλου με το μπλοκ,ουτε καν μπαίνουν στον κόπο να το μετρήσουν.

    Για τον Καζάκο έχω ακούσει πολυ καλά λογια απο πολλά μέλη του φόρουμ. Προσωπικά δεν έχω παει απο το συνεργειο του καθώς είμαστε παρα πολύ μακρια σε απόσταση.

  18. The Following 4 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (18-05-15), Leonidas_E39 (18-05-15), mormon (18-05-15), pilot (18-05-15)

Σελίδα 7 από 10 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP