αυτο ακριβως Γιωργο. 800 με 1000 κ πεταμα τα λαδια να ξεπλυθει κ το μοτερ.
Σε ευχαριστω παρα πολυ!
αυτο ακριβως Γιωργο. 800 με 1000 κ πεταμα τα λαδια να ξεπλυθει κ το μοτερ.
Σε ευχαριστω παρα πολυ!
BILL007 (16-05-15), katsaraios (16-05-15), Leonidas_E39 (16-05-15), pilot (16-05-15)
Το ''ουσιαστικά'' φίλε μου είναι υποκειμενικό...
Αυτό θα το δεις στην πορεία σιγά σιγά με το στρώσιμο του κινητήρα από την αρχή...
Πάντως ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ και σε σένα Χρήστο μετά από Νίκο Valvetronic και Deepblue Βαγγέλη που είστε ακομπλεξάριστοι και μοιράζεστε μαζί μας κακές εμπειρίες που λίγο-πολύ έχουν στιγματίσει τα συγκεκριμένα μοντέλα...
Ευτυχώς με θετικό αποτέλεσμα...![]()
mormon (16-05-15)
Δυστυχώς για να κρατηθούν σε άριστη κατάσταση τα 46αρια
οτι κινητήρα και να φοράνε σε οποία έκδοση και να ειναι
πρεπει να σπρώχνεις χρήμα και πολλές φορες προληπτικά για να προλάβεις
Χοντρές ζημιές.
Εμείς εδω μέσα το εχουμε καταλάβει...
οι Γερμανοί και τα μεταχειρισμένα τους και μερικοί υποψήφιοι
αγοραστές δεν νοούνται να το καταλάβουν
330compressor (18-05-15), A8hnaios (17-05-15), Akis 330Ci (17-05-15), BILL007 (16-05-15), chrisgiapz3 (25-05-15), diosak (17-05-15), georggge46 (16-05-15), mormon (16-05-15), Vassilis ///M (16-05-15), zaharias (18-05-15)
Δεν υπαρχει λογος να το κρατησω κρυφο. Ισα ισα αυτος ειναι κ ενας λογος που ειμαστε εδω μεσα. Να μοιραστουμε εμπειριες προβληματισμους ωστε να βοηθησουμε ή ακομα καλυτερα να προλαβουμε καταστασεις.
Οσων αφορα την επισκευη οντως η πορεια θα το δειξει αν εχει γινει ουσιαστικη δουλεια, αλλα ειναι μια διαδικασια που εχει γινει σε πολλα αμαξια με επιτυχημενη εκβαση.
Akis 330Ci (17-05-15), BILL007 (16-05-15), Leonidas_E39 (16-05-15), Vassilis ///M (16-05-15)
Τι περιμένει κανείς απο αμάξια πατημένης 10ετίας μην πω 15ετίας??? Άλλα αυτοκίνητα απο άλλες μάρκες έχουν ηδη τινάξει πέταλα ή είναι για απόσυρση. Και εμείς εδώ μιλάμε για "αντίκες" Ε46 τεχνολογίας περασμένης δεκαετίας(μην μιλήσω για τον Μ43 που είναι 20ετίας
)
Λογικό και να βγάζουν και ο μέσος όρος χιλιομέτρων να είναι 100.000km+
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 17-05-15 στις 08:35
A8hnaios (17-05-15), chrisgiapz3 (25-05-15), dark knight (16-05-15), Dimimav (16-05-15), diosak (17-05-15), gant (17-05-15), georggge46 (16-05-15), Konstantinos E60 (16-05-15), kplc16 (16-05-15), mormon (16-05-15), pilot (16-05-15), stefm5 (16-05-15), Vassilis ///M (16-05-15), zaharias (18-05-15), Βασιλης (17-05-15)
A8hnaios (17-05-15), BILL007 (16-05-15), chrisgiapz3 (25-05-15), diosak (17-05-15), georggge46 (16-05-15), Kazakos Garage (16-05-15), Leonidas_E39 (16-05-15), pilot (16-05-15), Vassilis ///M (16-05-15), zaharias (18-05-15)
diosak (17-05-15), georggge46 (16-05-15), Konstantinos E60 (16-05-15), Leonidas_E39 (16-05-15)
Οι κινητηρες χρειαζονται στρωσιμο οταν ειναι καινουργιοι κυριως για να εξομαλυνουμε ολες τις ανωμαλιες που εχουν οι επιφανειες απο την κατεργασια κατασκευης τους, στους κυλινδρους, στην επιφανεια των εκκεντροφορων κτλ. και να αποφυγουμε θερμοκρασιες και προωρη φθορα λογω αυξημενων τριβων.
Ενας στρωμενος κινητηρας που ανακατασκευαζεται και του περναμε μονο ελατηρια δεν χρειαζεται κανενος ειδους στρωσιμο. Ισα ισα που θα πρεπει μετα τα πρωτα χιλιομετρα στην αρχη να τον υποβαλλουμε και σε αυξημενα φορτια ωστε να καταφερουμε να κανουμε τα ελατηρια να πατησουν σωστα στον κυλινδρο σχετικα συντομα (κατι βεβαια που απαιτει καποια χιλιομετρα καθως οι ηδη γυαλισμενοι κυλινδροι δεν εχουν την δυνατοτητα να 'λιμαρουν' τα ελατηρια ετσι ωστε να σφραγισουν συντομα τα ελατηρια στον κυλινδρο.
Αν εχουμε κανει καποιο ειδους γυαλισμα στους κυλινδρους τοτε βοηθαμε τα ελατηρια να πατησουν πιο γρηγορα στον κυλινδρο οποτε ακολουθουμε ενα ειδος στρωσιματος για λιγες εκατονταδες χιλιομετρα.
Τα λαδια ΄ξεπλυματος' τα αφηνουμε το πολυ 100-200 χιλιομετρα. Οτι ειναι να μαζεψει το εχει κανει ηδη στα πρωτα 20 χιλιομετρα. Φυσικα αν δεν εχουμε κανει καποια κατεργασια (ρεκτιφιε κτλ) και το μοτερ εχει πλυθει σωστα δεν θα εχουμε τιποτα στα λαδια. Συνισταται ομως μια συντομη αλλαγη για τυχον σκουπιδακια η καποια υπολειμματα φλαντζας που πιθανον να υπαρχουν μεσα στο μοτερ κατα το λυσιμο/δεσιμο του κινητηρα
Και εδω ειναι και ενα ενδιαφερον αρθο για το πως πρεπει να γινεται ενα στρωσιμο. Η μεθοδολογια που ακολουθει ειναι αρκετα hardcore σε σχεση με αυτα που οι περισσοτεροι γνωριζουν αλλα κατα την προσωπικη μου αποψη , αυτα που υποστηριζει ειναι τα σωστα.
https://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
A8hnaios (17-05-15), Akis 330Ci (17-05-15), alexm (18-05-15), BILL007 (16-05-15), chrisgiapz3 (25-05-15), Christopherk (16-05-15), Dimimav (16-05-15), georggge46 (16-05-15), Kazakos Garage (16-05-15), kplc16 (16-05-15), mark e92 (17-05-15), mormon (16-05-15), nikos e46 (16-05-15), Panos 316T (16-05-15), pilot (16-05-15), Thomelef (16-05-15), VanVIC (18-05-15), Vassilis ///M (16-05-15), zaharias (18-05-15), Βασιλης (17-05-15)
Πιπίλα το μοτέρ. Αντε με το καλό να περπατήσει.
Σχετικά με στρώσιμο δεν έχω ιδέα, και εγώ μέχρι να διαβάσω το ποστ του δημητρη, είχα κατά νου ότι ναι, θέλει στρώσιμο. Οι κυλινδροι μπορεί να είναι στρωμενοι, αλλά με άλλα ελατήρια.
Από εκεί και πέρα, ο Δημήτρης είναι γενικά πολύ διαβασμένος και η γνώμη του πολύ σεβαστή.
Ψυχολογικά και μόνο, προσωπικά εγώ μετά από τέτοια δουλειά, δύσκολα θα ακολουθούσα τις οδηγίες του λινκ.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
alexm (18-05-15), BILL007 (16-05-15), chrisgiapz3 (25-05-15), georggge46 (16-05-15), Kazakos Garage (17-05-15), Leonidas_E39 (16-05-15), turbodog (17-05-15), Vassilis ///M (16-05-15), zaharias (18-05-15)
Δε προσπαθώ να διαφωνήσω αλλά επικουρικά αναφέρω το εξής: Μιλάμε για ένα 3λιτρο μοτερ 12ετίας κατα μέσο όρο το οποίο να έχει πιθανον 300.000.
Γνωστός μου ταξιτζής πέταξε ένα υγραεριοκίνητο ταξί μαζντα με 580.000 χλμ! Για να πάρει ένα οκταβια πετρέλαιο. Προχώρησε σε αυτή τη κίνηση κυρίως για τους χώρους αποσκευών και γιατί ήθελε καινούργιο αυτοκίνητο. Το μαζντα ήταν 323 1500 η 1600κ.εκ. Οταν το αποχαρακτήρισε δούλευε η μηχανή, η οποία πιθανόν και να έκαιγε λάδια. Από ενα bmw 3000 κ.εκ που δεν είναι και φθηνό δε θα έπρεπε να είμαστε λίγο πιο απαιτητικοί;