Σελίδα 6 από 10 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 93

Θέμα: [E46] Επισκευή κινητήρα Μ54Β30

  1. #51
    Εγγραφή
    08-01-10
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.043
    Thanked
    1755
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αυτο ακριβως Γιωργο. 800 με 1000 κ πεταμα τα λαδια να ξεπλυθει κ το μοτερ.
    Σε ευχαριστω παρα πολυ!

  2. The Following 4 Users Say Thank You to mormon For This Useful Post:

    BILL007 (16-05-15), katsaraios (16-05-15), Leonidas_E39 (16-05-15), pilot (16-05-15)

  3. #52
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mormon Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ετσι ακριβως Βασιλη! Η δουλεια που εχει γινει ειναι αψογη οχι μονο οπτικα αλλα κ ουσιαστικα. Κανονικα στρωσιμο απο την αρχη μεχρι να λιπανθουν κ να πατησουν ολα.
    Το ''ουσιαστικά'' φίλε μου είναι υποκειμενικό...
    Αυτό θα το δεις στην πορεία σιγά σιγά με το στρώσιμο του κινητήρα από την αρχή...

    Πάντως ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ και σε σένα Χρήστο μετά από Νίκο Valvetronic και Deepblue Βαγγέλη που είστε ακομπλεξάριστοι και μοιράζεστε μαζί μας κακές εμπειρίες που λίγο-πολύ έχουν στιγματίσει τα συγκεκριμένα μοντέλα...

    Ευτυχώς με θετικό αποτέλεσμα...

  4. The Following User Says Thank You to Vassilis ///M For This Useful Post:

    mormon (16-05-15)

  5. #53
    Εγγραφή
    28-10-12
    Περιοχή
    Θεσσαλία
    Μηνύματα
    823
    Thanked
    1516
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δυστυχώς για να κρατηθούν σε άριστη κατάσταση τα 46αρια
    οτι κινητήρα και να φοράνε σε οποία έκδοση και να ειναι
    πρεπει να σπρώχνεις χρήμα και πολλές φορες προληπτικά για να προλάβεις
    Χοντρές ζημιές.
    Εμείς εδω μέσα το εχουμε καταλάβει...
    οι Γερμανοί και τα μεταχειρισμένα τους και μερικοί υποψήφιοι
    αγοραστές δεν νοούνται να το καταλάβουν

  6. The Following 10 Users Say Thank You to Dimimav For This Useful Post:

    330compressor (18-05-15), A8hnaios (17-05-15), Akis 330Ci (17-05-15), BILL007 (16-05-15), chrisgiapz3 (25-05-15), diosak (17-05-15), georggge46 (16-05-15), mormon (16-05-15), Vassilis ///M (16-05-15), zaharias (18-05-15)

  7. #54
    Εγγραφή
    08-01-10
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.043
    Thanked
    1755
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν υπαρχει λογος να το κρατησω κρυφο. Ισα ισα αυτος ειναι κ ενας λογος που ειμαστε εδω μεσα. Να μοιραστουμε εμπειριες προβληματισμους ωστε να βοηθησουμε ή ακομα καλυτερα να προλαβουμε καταστασεις.

    Οσων αφορα την επισκευη οντως η πορεια θα το δειξει αν εχει γινει ουσιαστικη δουλεια, αλλα ειναι μια διαδικασια που εχει γινει σε πολλα αμαξια με επιτυχημενη εκβαση.

  8. The Following 4 Users Say Thank You to mormon For This Useful Post:

    Akis 330Ci (17-05-15), BILL007 (16-05-15), Leonidas_E39 (16-05-15), Vassilis ///M (16-05-15)

  9. #55
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.265
    Thanked
    14148
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dimimav Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δυστυχώς για να κρατηθούν σε άριστη κατάσταση τα 46αρια
    οτι κινητήρα και να φοράνε σε οποία έκδοση και να ειναι
    πρεπει να σπρώχνεις χρήμα και πολλές φορες προληπτικά για να προλάβεις
    Χοντρές ζημιές.

    Εμείς εδω μέσα το εχουμε καταλάβει...
    οι Γερμανοί και τα μεταχειρισμένα τους και μερικοί υποψήφιοι
    αγοραστές δεν νοούνται να το καταλάβουν
    Τι περιμένει κανείς απο αμάξια πατημένης 10ετίας μην πω 15ετίας??? Άλλα αυτοκίνητα απο άλλες μάρκες έχουν ηδη τινάξει πέταλα ή είναι για απόσυρση. Και εμείς εδώ μιλάμε για "αντίκες" Ε46 τεχνολογίας περασμένης δεκαετίας (μην μιλήσω για τον Μ43 που είναι 20ετίας )

    Λογικό και να βγάζουν και ο μέσος όρος χιλιομέτρων να είναι 100.000km+
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 17-05-15 στις 08:35



  10. The Following 15 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    A8hnaios (17-05-15), chrisgiapz3 (25-05-15), dark knight (16-05-15), Dimimav (16-05-15), diosak (17-05-15), gant (17-05-15), georggge46 (16-05-15), Konstantinos E60 (16-05-15), kplc16 (16-05-15), mormon (16-05-15), pilot (16-05-15), stefm5 (16-05-15), Vassilis ///M (16-05-15), zaharias (18-05-15), Βασιλης (17-05-15)

  11. #56
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Θεσ/νίκη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.294
    Thanked
    7815
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι περιμένει κανείς απο αμάξια πατημένης 10ετίας μην πω 15ετίας??? Άλλα αυτοκίνητα απο άλλες μάρκες έχουν ηδη τινάξει πέταλα ή είναι για απόσυρση. Και εμείς εδώ μιλάμε για "αντίκες" Ε46 τεχνολογίας περασμένης δεκαετίας (μην μιλήσω για τον Μ43 που είναι 20ετίας )

    Λογικό και να βγάζουν και ο μέσος όρος χιλιομέτρων να είναι 100.000km+
    Ναι αλλα η γριά η κότα έχει το ζουμί !!

  12. The Following 10 Users Say Thank You to Konstantinos E60 For This Useful Post:

    A8hnaios (17-05-15), BILL007 (16-05-15), chrisgiapz3 (25-05-15), diosak (17-05-15), georggge46 (16-05-15), Kazakos Garage (16-05-15), Leonidas_E39 (16-05-15), pilot (16-05-15), Vassilis ///M (16-05-15), zaharias (18-05-15)

  13. #57
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.265
    Thanked
    14148
    Rides
    1

    Talking

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Konstantinos E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι αλλα η γριά η κότα έχει το ζουμί !!
    Δεν διαφωνώ Κωνσταντίνε Και εγω απο την ίδια κότα έχω



  14. The Following 4 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    diosak (17-05-15), georggge46 (16-05-15), Konstantinos E60 (16-05-15), Leonidas_E39 (16-05-15)

  15. #58
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οι κινητηρες χρειαζονται στρωσιμο οταν ειναι καινουργιοι κυριως για να εξομαλυνουμε ολες τις ανωμαλιες που εχουν οι επιφανειες απο την κατεργασια κατασκευης τους, στους κυλινδρους, στην επιφανεια των εκκεντροφορων κτλ. και να αποφυγουμε θερμοκρασιες και προωρη φθορα λογω αυξημενων τριβων.

    Ενας στρωμενος κινητηρας που ανακατασκευαζεται και του περναμε μονο ελατηρια δεν χρειαζεται κανενος ειδους στρωσιμο. Ισα ισα που θα πρεπει μετα τα πρωτα χιλιομετρα στην αρχη να τον υποβαλλουμε και σε αυξημενα φορτια ωστε να καταφερουμε να κανουμε τα ελατηρια να πατησουν σωστα στον κυλινδρο σχετικα συντομα (κατι βεβαια που απαιτει καποια χιλιομετρα καθως οι ηδη γυαλισμενοι κυλινδροι δεν εχουν την δυνατοτητα να 'λιμαρουν' τα ελατηρια ετσι ωστε να σφραγισουν συντομα τα ελατηρια στον κυλινδρο.
    Αν εχουμε κανει καποιο ειδους γυαλισμα στους κυλινδρους τοτε βοηθαμε τα ελατηρια να πατησουν πιο γρηγορα στον κυλινδρο οποτε ακολουθουμε ενα ειδος στρωσιματος για λιγες εκατονταδες χιλιομετρα.

    Τα λαδια ΄ξεπλυματος' τα αφηνουμε το πολυ 100-200 χιλιομετρα. Οτι ειναι να μαζεψει το εχει κανει ηδη στα πρωτα 20 χιλιομετρα. Φυσικα αν δεν εχουμε κανει καποια κατεργασια (ρεκτιφιε κτλ) και το μοτερ εχει πλυθει σωστα δεν θα εχουμε τιποτα στα λαδια. Συνισταται ομως μια συντομη αλλαγη για τυχον σκουπιδακια η καποια υπολειμματα φλαντζας που πιθανον να υπαρχουν μεσα στο μοτερ κατα το λυσιμο/δεσιμο του κινητηρα

    Και εδω ειναι και ενα ενδιαφερον αρθο για το πως πρεπει να γινεται ενα στρωσιμο. Η μεθοδολογια που ακολουθει ειναι αρκετα hardcore σε σχεση με αυτα που οι περισσοτεροι γνωριζουν αλλα κατα την προσωπικη μου αποψη , αυτα που υποστηριζει ειναι τα σωστα.


    https://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

  16. The Following 20 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    A8hnaios (17-05-15), Akis 330Ci (17-05-15), alexm (18-05-15), BILL007 (16-05-15), chrisgiapz3 (25-05-15), Christopherk (16-05-15), Dimimav (16-05-15), georggge46 (16-05-15), Kazakos Garage (16-05-15), kplc16 (16-05-15), mark e92 (17-05-15), mormon (16-05-15), nikos e46 (16-05-15), Panos 316T (16-05-15), pilot (16-05-15), Thomelef (16-05-15), VanVIC (18-05-15), Vassilis ///M (16-05-15), zaharias (18-05-15), Βασιλης (17-05-15)

  17. #59
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πιπίλα το μοτέρ. Αντε με το καλό να περπατήσει.

    Σχετικά με στρώσιμο δεν έχω ιδέα, και εγώ μέχρι να διαβάσω το ποστ του δημητρη, είχα κατά νου ότι ναι, θέλει στρώσιμο. Οι κυλινδροι μπορεί να είναι στρωμενοι, αλλά με άλλα ελατήρια.

    Από εκεί και πέρα, ο Δημήτρης είναι γενικά πολύ διαβασμένος και η γνώμη του πολύ σεβαστή.

    Ψυχολογικά και μόνο, προσωπικά εγώ μετά από τέτοια δουλειά, δύσκολα θα ακολουθούσα τις οδηγίες του λινκ.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  18. The Following 9 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexm (18-05-15), BILL007 (16-05-15), chrisgiapz3 (25-05-15), georggge46 (16-05-15), Kazakos Garage (17-05-15), Leonidas_E39 (16-05-15), turbodog (17-05-15), Vassilis ///M (16-05-15), zaharias (18-05-15)

  19. #60
    Εγγραφή
    07-01-10
    Μηνύματα
    2.102
    Thanked
    874
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι περιμένει κανείς απο αμάξια πατημένης 10ετίας μην πω 15ετίας??? Άλλα αυτοκίνητα απο άλλες μάρκες έχουν ηδη τινάξει πέταλα ή είναι για απόσυρση. Και εμείς εδώ μιλάμε για "αντίκες" Ε46 τεχνολογίας περασμένης δεκαετίας (μην μιλήσω για τον Μ43 που είναι 20ετίας )

    Λογικό και να βγάζουν και ο μέσος όρος χιλιομέτρων να είναι 100.000km+
    Δε προσπαθώ να διαφωνήσω αλλά επικουρικά αναφέρω το εξής: Μιλάμε για ένα 3λιτρο μοτερ 12ετίας κατα μέσο όρο το οποίο να έχει πιθανον 300.000.

    Γνωστός μου ταξιτζής πέταξε ένα υγραεριοκίνητο ταξί μαζντα με 580.000 χλμ! Για να πάρει ένα οκταβια πετρέλαιο. Προχώρησε σε αυτή τη κίνηση κυρίως για τους χώρους αποσκευών και γιατί ήθελε καινούργιο αυτοκίνητο. Το μαζντα ήταν 323 1500 η 1600κ.εκ. Οταν το αποχαρακτήρισε δούλευε η μηχανή, η οποία πιθανόν και να έκαιγε λάδια. Από ενα bmw 3000 κ.εκ που δεν είναι και φθηνό δε θα έπρεπε να είμαστε λίγο πιο απαιτητικοί;

  20. The Following 2 Users Say Thank You to kplc16 For This Useful Post:

    mark e92 (17-05-15), zaharias (18-05-15)

Σελίδα 6 από 10 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP