Σελίδα 253 από 301 ΠρώτηΠρώτη ... 153203243251252253254255263 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 2.521 έως 2.530 από 3002

Θέμα: Αγγελίες από το νετ 6

  1. #2521
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ενταξει μην τρελαθουμε κιολας, δεν εσπασαν ολα τα V10 και ουτε ντε και καλα ειναι εν΄δυναμει να σπασουν.
    Υπηρξαν πραγματι πολλα που εκαναν κραου, υπαρχουν και πολλα ομως που εχουν 120000+ μιλια και χαιρουν ακρας υγειας.
    Ειναι καρατσεκαρισμενο πλεον οτι ολα εχουν να κανουν, κατα πρωτον με τις κατασκευαστικες ανοχες του στροφαλου, κατα δευτερο με τις κατασκευαστικες ανοχες των μεταλλων, κατα τριτο και με λιγοτερη συμμετοχη στο προβλημα στις ανοχες μονταρισματος του κινητηρα.
    Με τα καινουργια μεταλλα εχουν αρχισει οι ελεγχοι μετα απο 40000 μιλια και η φθορα ειναι αναλογη με τα πριν, αν και λιγο λιγοτερη.
    Το παραξενο ειναι οτι ανοιχτηκαν δυο μοτερ για δοκιμη με 3000 μιλια το ενα και 4000 μιλια το αλλο και ειχαν τα μεταλλα ακριβως την ιδια φθορα με αυτο με τα 40000 μιλια!!!
    Εν τελει για να μην ειμαστε και εκτος θεματος του θρεντ, το συγκεκριμενο Μ5 εαν εχει αυτα τα χλμ που γραφει και ειναι σε καλη κατασταση μεσα-εξω
    μια χαρα ευκαιρια ειναι!!!
    Εαν τωρα γεννησει... το μοτερ, στα μπιχλιμιδι@ του..., 24000 + 10= 34000, σε αλλους μπορει να εχει στοιχισει 144000+ το ιδιο αυτοκινητο!!!

  2. The Following 10 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    aristent (02-05-15), BILL007 (02-05-15), chrisgiapz3 (05-05-15), EVERGET (02-05-15), HLIAS - E36 (04-05-15), Konstantinos E60 (03-05-15), mark e92 (04-05-15), pilot (03-05-15), vded (04-05-15), zaharias (03-05-15)

  3. #2522
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    https://www.car.gr/classifieds/cars/view/6426470/



    κατ'αρχην ηθελα να βαλω την φωτο,επειδη εχει ιδιες ζαντες με το Ε60 του Χρηστου aceman!!!

    και 2ον,αν μπορει καποιος να μας πει αν ειναι δυνατον να γινει αυτο:


    και αν ναι,ποσο αξιοπιστο ειναι....


    Ασχετο αλλα το συγκεκριμενο Μ5 φυγουραριζε μεχρι και τα 22 χιλιαρικα . . .

    Μετα το ανελαβε ενας εμπορος που το ειχε στα 28 οπως παει η πιατσα αλλα

    τιποτα . . .

    Σημερα στα 24 ειναι μια οκ τιμη αλλα για αυτους που ψαχνουν Μ5 ξερουν

    σιγουρα την ιστορια του αυτοκινητου !!!

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Christos 330 For This Useful Post:

    aristent (02-05-15), BILL007 (02-05-15)

  5. #2523
    Εγγραφή
    19-11-12
    Μηνύματα
    2.007
    Thanked
    2274
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Συγνώμη, αλλαγή δίσκου στο Μ5 έχει 4500;;;

  6. #2524
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αν αλλαξεις μοτερ και βαλεις αλλο μετα απο σπασιμο παλι μεταχειρισμενο μπορεις να βαλεις και μονο (η πλειοψηφια των Ελληνων ιδιοκτητων πλεον) οποτε ΠΑΛΙ μπορει να σπασει (μπορει και οχι οπως λεει απο πανω) κτλ-κτλ.

    Το θεμα ειναι ενα και μονο ενα κατα την ταπεινοτατη γνωμη μου (το εννοω).

    Αν σου σπασει μια φορα,την δευτερη που θα βαλεις μεταχειρισμονο μοτερ και μετα την πρωτη κρυαδα.....το γκαζι θα το πατας ή θα το χαιδευεις????Ή μηπως αν το χαιδευεις σημαινει οτι δεν θα σπασει παλι???Δεν νομιζω οτι εχει να κανει ονο με την χρηση και συντηρηση οπως φαινεται.

    Μετα η επιλογη ειναι μονο μια Π-Ω-Λ-Ε-Ι-Τ-Α-Ι με μεγαλο πωλητηριο στο τζαμι αν δεν σκαπμπαζει καποιος απο car.gr.....πατροπαραδοτα,οπως παλια χαχαχαχαχα!!!!Να γελασουμε και λιγο ετσι για το καλο.

    Η αξιοπιστια ΠΛΕΟΝ στην εποχη μας ειναι το ΝΟΥΜΕΡΟ 1 ζητουμενο περισσοτερο απο τις εποχες 2000-2007.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 04-05-15 στις 11:27
    insane in the ///Midbrain

  7. #2525
    Εγγραφή
    19-11-12
    Μηνύματα
    2.007
    Thanked
    2274
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σαφώς η αξιοπιστία είναι ΠΑΝΤΑ το ζητούμενο, αλλά όποιος ζητάει αξιοπιστία είτε:

    -τα σκάει και παίρνει κουνούργιο και κάνει και τις επεκτάσεις εγγύησης και σταματάει να κοιτάζει μεταχειρισμένα που κοντεύουν πλέον δεκαετία...
    -αδιαφορεί για premium και μουράτες μάρκες και αγοράζει γιαπωνέζο (εντάξει υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά ο κανόνας είναι ότι το γιαπωνέζικο είναι αξιόπιστο) .

  8. #2526
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο friendgr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συγνώμη, αλλαγή δίσκου στο Μ5 έχει 4500;;;
    Με 500 άλογα μοτέρ πόσο ήθελες να έχει ?

  9. The Following User Says Thank You to doctore For This Useful Post:

    stef (04-05-15)

  10. #2527
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο friendgr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σαφώς η αξιοπιστία είναι ΠΑΝΤΑ το ζητούμενο, αλλά όποιος ζητάει αξιοπιστία είτε:

    -τα σκάει και παίρνει κουνούργιο και κάνει και τις επεκτάσεις εγγύησης και σταματάει να κοιτάζει μεταχειρισμένα που κοντεύουν πλέον δεκαετία...
    -αδιαφορεί για premium και μουράτες μάρκες και αγοράζει γιαπωνέζο (εντάξει υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά ο κανόνας είναι ότι το γιαπωνέζικο είναι αξιόπιστο) .
    Ελληνικός μύθος είναι ότι το γιαπωνέζικο είναι αξιόπιστο.

    Αν διαβάσεις τα στοιχεία ΚΤΕΟ άλλων κρατών θα δεις ότι υπάρχει
    διαφορά στις πραγματικές βλάβες και σε αυτά που λέει ο κάθε
    "νοικοκύρης"

  11. #2528
    Εγγραφή
    19-11-12
    Μηνύματα
    2.007
    Thanked
    2274
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με 500 άλογα μοτέρ πόσο ήθελες να έχει ?
    Οταν για Ferrari 430 κάνει 2000 και βάζω και συν κανά χιλιάρικο εργατικά (λόγω ονόματος) , ε ναι για BMW περιμένω τα μισά ας έχει και 1000 άλογα...
    https://www.eurospares.co.uk/searchR...&TA=1&TB=36908


    Δυστυχώς το κόστος των ανταλλακτικών εξαρτάται 99% από το "σηματάκι" και όχι τόσο από αυτό καθ' αυτό το ανταλλακτικό. Φαντάζομαι θα το χεις βιώσει κι εσύ.

    Υ.Γ. εκτός αν το 4500 είναι η μαρκέ τιμή "σφαγείου" aka επίσημης αντιπροσωπείας. αλλα δεν φαντάζομαι κάποιος να πάει να δώσει το 25% της αξίας του αμαξιού για αλλαγή δίσκου !! Άλλο όταν ήταν καινούργιο.

  12. The Following 2 Users Say Thank You to friendgr For This Useful Post:

    A8hnaios (04-05-15), BILL007 (04-05-15)

  13. #2529
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ειμαι,σχεδον,σιγουρος οτι η τιμη ειναι λαθος! Δισκο-πλατο νομιζω ειναι στα 2500 ευρω..ας μας πει καποιος σιγουρα..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  14. The Following 2 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    BILL007 (04-05-15), friendgr (04-05-15)

  15. #2530
    Εγγραφή
    19-11-12
    Μηνύματα
    2.007
    Thanked
    2274
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αυτό μάλιστα. Μου ακούγεται fair.

    Εντάξει στην τελική μπορεί να είναι και υπερβολές της αγγελίας για να δείξει ότι είναι υπερσυντηρημένο.

  16. The Following User Says Thank You to friendgr For This Useful Post:

    pilot (04-05-15)

Σελίδα 253 από 301 ΠρώτηΠρώτη ... 153203243251252253254255263 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP