Αν αλλαξεις μοτερ και βαλεις αλλο μετα απο σπασιμο παλι μεταχειρισμενο μπορεις να βαλεις και μονο (η πλειοψηφια των Ελληνων ιδιοκτητων πλεον) οποτε ΠΑΛΙ μπορει να σπασει (μπορει και οχι οπως λεει απο πανω) κτλ-κτλ.
Το θεμα ειναι ενα και μονο ενα κατα την ταπεινοτατη γνωμη μου (το εννοω).
Αν σου σπασει μια φορα,την δευτερη που θα βαλεις μεταχειρισμονο μοτερ και μετα την πρωτη κρυαδα.....το γκαζι θα το πατας ή θα το χαιδευεις????Ή μηπως αν το χαιδευεις σημαινει οτι δεν θα σπασει παλι???Δεν νομιζω οτι εχει να κανει ονο με την χρηση και συντηρηση οπως φαινεται.
Μετα η επιλογη ειναι μονο μια Π-Ω-Λ-Ε-Ι-Τ-Α-Ι με μεγαλο πωλητηριο στο τζαμι αν δεν σκαπμπαζει καποιος απο car.gr.....πατροπαραδοτα,οπως παλια χαχαχαχαχα!!!!Να γελασουμε και λιγο ετσι για το καλο.
Η αξιοπιστια ΠΛΕΟΝ στην εποχη μας ειναι το ΝΟΥΜΕΡΟ 1 ζητουμενο περισσοτερο απο τις εποχες 2000-2007.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 04-05-15 στις 11:27
insane in the ///Midbrain