To 50k ειναι ενδεικτικό.
Υπάρχουν μοτέρ που έσπασαν ακομα και στην εγγύηση η στα 40-45000χλμ υπαρχουν και αυτα όπως το δικό μου που το έπαθαν στις 93.000.
Του Αλέξη είδαμε πως ήταν τα μεταλλά του στίς 50κ,προσωπικά πιστεύω πως στα επόμενα 20-25κ θα κινδυνευε.
Προσωπικά εγώ σαν όριο για να εχω το κεφάλι μου ήσυχο βάζω τις 50-55κ και παλι ποτέ δε ξέρεις τι σου ξημερώνει.
Τώρα,αν προλάβει πάλι και το πάρουμε στα χέρια στις 50κ...τότε χέστα.
Ομως το θέμα εδώ αφορά την αγορά μεταχειρισμένων τις μαγκιές και τις τζιριτζάντζουλες που κάνουν και οχι τα τι και πως της απαράδεκτης BMW.
Μολις βρώ χρόνο θα ανεβάσω σχετικό θέμα για την περιπτωσή μου.