εντάξει. η αλήθεια να λέγεται, οι ΄νθρωποι είναι για ντομάτες, όσο και να προσπαθούμε να τους δικαιολογήσουμε. αγοράζοντας αμάξι άνω των 120κ καινούριο, δεν δικαιολογείς ΤΟΣΟ σοβαρές ζημιές. μη λέμε ότι θέλουμε. στο κάτω κάτω, τα Μ5 είναι κυρίως χιλιομετροφάγοι. ούτε καμμιά ειδική κατασκευή είναι, ούτε συλλεκτικά, ούτε τπτ. ένα πολύ γρήγορο οικογενειακό αμάξι για ταξίδια. δεν είναι το αμάξι που θα το βγάλεις 2 ώρες την εβδομάδα. σε αυτή την κατηγορία, είναι ανεπίτρεπτο να συμβαίνει τέτοιο πράγμα.
καλό είναι να μην κοιτάμε τα πράγματα πάντα απο την πλευρά του petrolhead, αλλά να τα κοιτάμε και απο την πλευρά του απλού καταναλωτή. αυτού δλδ που ενώ δεν είναι καυλωμένος, μπορεί να διαθέσει κάτι παραπάνω, για να αγοράσει και το κάτι παραπάνω. όχι να τον κοιτάνε οι κάτοχοι 530 και να τον φασκελώνουν λέγοντας του ότι το Μ54 έχει 300κ χιλ μόνο με λαδάκια, ενώ ο Μι-πέντες σε αυτά θα πρέπει να έχει κάνει 9αλλαγές στα μέταλλα.
ούτε και υπάρχει κάποια οδηγία απο πουθενά ότι αυτό πρέπει να γίνεται. αυτά τα πραγματα σε εμάς φαίνονται φυσιολογικά, δεν σημαίνει όμως ότι είναι. σκεφτήτε πόσοι φίλοι σας σας κοιτάνε σαν εξωγήινο, όταν αναφέρεστε στις επισκέψεις του συνεργείου σας και τις δουλειές που κάνετε, με το πρόγραμμα που θέλετε να τις κάνετε. λες και είμαστε απο αλλο πλανήτη κοιτάνε. γιατί? γιατί ολα αυτά τους ακούγονται μ@λ@κίες. και το καταλαβαίνω τώρα που για πρώτη φορα καβαλάω αμάξι, το οποίο είναι ΜΑΜΑ, δεν είναι ειδικό, δεν λειτουργεί στην τσίτα, δεν είναι πουσαρισμένο.
εγώ δεν δικαιολογώ την εταιρεία και ούτε πρόκειτε να το κάνω. όταν θα βγαίνουν και θα λένε ότι στα 50κ θέλει αυτό και αυτό, τότε να το δεχτώ. το να πουλάς χιλιομετροφάγους που κάνουν κράου στα 50κ όμως, δεν το δέχομαι σε καμμία περίπτωση.