Παιδιά μιλάμε για 200.000km από εταιρία. Στην καλύτερη περίπτωση η ανάρτηση θα είναι κόφα. Και δεν εννοώ μόνο σινεμπλόκ και αποσβεστήρες.
Μιλάω για όλη την ανάρτηση(σε κομμάτια) προς πίσω. Να μην βάλω στο παιχνίδι και το διαφορικό...
Και μην ξεχνιόμαστε, εταιρικό BMW σημαίνει drifting και σκίσιμο χωρίς ενοχές...
Και αν ξεκινήσεις να αλλάζεις πράγματα στην καρότσα, τα 6.000€ πάνε 10.000€ για πλάκα...
Μακριά, για μένα μακριά...
Υ.Γ.: Χωρίς να είμαι τεχνικός αυτοκινήτων, από την μικρή εμπειρία που έχω και από αυτά που έχω ακούσει, όταν ακούω για βλάβη κινητήρα λόγω καδένας, μυρίζει πολύ πιθανό να έχει κολλήσει ο τεντοτήρας της καδένας. Που σημαίνει αλλαγή λαδιών πολύ αραιά (πάνω από 30.000km) και πλημμελής συντήρηση.
Εγώ ας πούμε στο δικό μου E46 2lt 143ps, τον τεντοτήρα τον άλλαξα προαιρετικά στις 130.000km, παρόλο που αλλάζω λάδια κάθε 10.000km(εντολή Σπανού: κάνε ότι θες και όπου θες από συντήρηση, αλλά λάδια ευλαβικά κάθε 10.000km όπου βρεθείς).
Γιατί λοιπόν, να μην υποθέσουμε ότι είναι πλημμελώς συντηρημένο όλο το αμάξωμα;