Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 22

Θέμα: Μπαταρία BMW σειρά 1, start/ stop σύστημα

  1. #11
    Εγγραφή
    26-12-14
    Μηνύματα
    286
    Thanked
    113
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θα προσπαθησω να το προγραμματισουν ωστε μονο σαν επιλογη να εμπλεκεται.Δεν ξερω βεβαια αν γινεται.

  2. #12
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Σε ξενη petrolhead εκπομπη ειχαν μετρησει οικονομια 100 λιρων το χρονο. Οσο κανει μια μπαταρια και μια μιζα σε 4-5 χρονια. Μαλλον δεν αξιζει το κοπο το start stop ως προς την οικονομια και τη καταναλωση. Μονο στους ρυπους που αναπνεουμε. Στην Ελλαδα ειναι τοσο παλιος ο στολος και τοσοι οι de-cat που παλι δεν υπαρχει διαφορα.

  3. The Following User Says Thank You to fanisk For This Useful Post:

    I_MNL (22-04-15)

  4. #13
    Εγγραφή
    19-07-14
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    275
    Thanked
    403
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    ....Μαλλον δεν αξιζει το κοπο το start stop ως προς την οικονομια και τη καταναλωση. Μονο στους ρυπους που αναπνεουμε....
    ακριβως αυτο ειναι, στους στενους δρομους ενος αστικου κεντρου να αποφευγονται οι "ανουσιοι" εκπεμπομενοι ρυποι.
    E90 N46B20 montego blue

  5. #14
    Εγγραφή
    08-07-11
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    32
    Thanked
    8
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Επειδή έχω τη σειρά 1, 116i Sport line (βενζινη) με ημερομηνία 12/2011 (από τις πρώτες δηλαδή) σας λέω λοιπόν ότι με 38000χλμ και με συχνή χρήση του start-stop Λόγω αθήνας μετά από 3,5 χρόνια μία μερα ανάβει μία ένδειξη που λέει χαμηλή φόρτιση μπαταρίας. Τα αμάξια μας έχουν έναν αισθητήρα πάνω στην μπαταρία. Μίλησα λοιπόν με συνεργείο και μου ειπαν καλύτερα να μη δουλεύουμε το start stop γιατί αυτά που θα γλυτώσουμε από την οικονομία καυσίμου θα τα χιλιοπληρώσουμε σε άλλα ανταλλακτικά. Μέσω της θύρας του αυτοκινήτου έλεγξαν κιολας ότι οδηγάω για πολλά χλμ και φορτίζεται κανονικα η μπαταρία. Κόστος αλλάγής μπαταρίας σε εξουσιοδοτημένω 330¤, σε μη εξουσιοδοτημένο 210¤ και αν παμε σε καταστημα με μπαταρίες 150¤. Exide είναι η μάρκα που φοράει με τζελ και για exide ειναι οι τιμες που βρήκα.

  6. The Following 2 Users Say Thank You to efe For This Useful Post:

    I_MNL (23-04-15), ntinos (03-04-15)

  7. #15
    Εγγραφή
    07-09-13
    Μηνύματα
    37
    Thanked
    64
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    αν και δεν νομίζω ότι θα βγάλει καποιο σοβαρό πρόβλημα το start stop, αυτόι του f20 ειναι και πολύ καλυτερο απο της προηγουμενης σειρας 3 , εγω με το που μπαίνω στο βγαζω off ενω παραλληλα βαζω comfort η sport προγραμμα.
    ξεχασα σε 116d.

  8. #16
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Blacktan Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αψογη παρατηρηση ....
    Παντα στο ταξιδι off !
    Και στην πόλη θα έλεγα γιατί δεν είσαι πάντα σταματημένος , ανάλογα και τον τρόπο οδήγησεις ...

  9. #17
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο George bmw 114i Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αγαπητοί φίλοι, εδώ και 20 ημέρες είμαι κι εγώ κάτοχος μίας bmw 114 και πράγματι ομολογώ ότι η οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι συμβατή με τις υποσχέσεις και τη φήμη της εταιρείας και είμαι πολύ ικανοποιημένος. Η αλήθεια είναι ότι πραγματοποίησα ένα μικρό όνειρό μου με την αγορά αυτή, πολύ περισσότερο που τα δύο προηγούμενα αυτοκίνητά μου, Toyota Corolla το 2007 και Seat Ibiza το 2001, ήταν αρκετά πίσω τόσο σε ποιότητα υλικών όσο και συμπεριφορά.

    Στην 114 μου έχει κάνει εντύπωση το πλήθος των ηλεκτρονικών συστημάτων, καθώς το πακέτο εξοπλισμού είναι αρκετά "φορτωμένο", αλλά από την άλλη έχω μία διαρκή φοβία σε σχέση με τις αντοχές της μπαταρίας. Ειδικά μέσα στους δρόμους της Αθήνας με το διαρκές αυτόματο Start/Stop φοβάμαι ότι δεν γεμίζει η μπαταρία και πιθανόν κάποιο πρωί να "μείνω". Το αποτέλεσμα είναι να απενεργοποιώ το Start/ Stop για μικρές αποστάσεις (πχ 5-10 χλμ). Μου είχε πει κάποτε ένας τεχνικός ότι χρειάζεται να διανύσεις περίπου 20 χλμ για να αναπληρώσεις μία εκκίνηση της μίζας. Ποια η εμπειρία σας; Πόσο αξιόπιστο είναι το σύστημα stat/stop; Ευχαριστώ!
    Καλορίζικο!!! Καλά και ασφαλή χλμ να έχεις !
    Μήπως έχει βοηθητική μπαταρία?
    Το manual τι λέει?

  10. #18
    Εγγραφή
    20-02-15
    Μηνύματα
    21
    Thanked
    23
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλορίζικο!!! Καλά και ασφαλή χλμ να έχεις !
    Μήπως έχει βοηθητική μπαταρία?
    Το manual τι λέει?
    Ευχαριστώ για τις ευχές! Δεν έχω δει να έχει κάποια βοηθητική μπαταρία, ούτε στο manual αναφέρει κάτι τέτοιο.

    Με την ευκαιρία να ρωτήσω και κάτι σχετικό τους φίλους που σχολίασαν το θέμα: Μπορώ με κάποιο τρόπο να απενεργοποιήσω το start/ stop μόνιμα; Και αντίστοιχα, υπάρχει δυνατότητα να κρατάει τον επιλεγμένο τρόπο οδήγησης (sport, eco pro κ.λπ.) ή πρέπει υποχρεωτικά να ξεκινάω από το comfort;

  11. The Following User Says Thank You to George bmw 114i For This Useful Post:

    mark e92 (14-04-15)

  12. #19
    Εγγραφή
    07-03-13
    Περιοχή
    Neverland
    Μηνύματα
    215
    Thanked
    208
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το start/stop μπορεί να απενεργοποιηθεί μόνιμα όπως και η αλλαγή του driving mode κατά την εκκίνηση. Με coding φυσικά.

  13. #20
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν έχει μέσα κανένα διακόπτη ώστε όταν το βάζεις μπροστά να το απενεργοποιεις?

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP